1 - Yeni Koruma

657 26 5
                                    

Eveet yeni kurgumuza merhaba diyeliim.
Diğer kurgu uzun uzun devam edecek arkadaşlar.
En az 100 bölüm olur yani Yankı.
Bu kurgu içinse bilmiyorum.
İyi okumalar canlarımmm!!
Oyları unutmayalın olur muu!!
🦁

-

Takımla beraber sahaya çıkmadan önce Okan Buruk yanına Kerem Aktürkoğlu'nu çağırdı. Kerem çok garipsemedi. Genelde çağırılırdı. Özellikle son olaydan sonra alışmıştı artık.

Kerem yine kapıyı çalıp içeriye girdi. Gülümseyerek boş koltuğa oturdu. Okan Buruk'ta aynı şekilde gülümsedi. Hızlıca beklemeden konuya girdi.

"Son olayları yine anmak istemiyorum. Yeni bir korumaya ihtiyacın olduğunun hepimiz farkındayız. Bizde bu süreci hızlandırdık. Biraz zorladı ama, bulduk."

Kerem şaşırmıştı. Ülkede onlarca koruma varken neden koruma bulmak zor olsun ki diye düşünmekten kendini alamadı. Sormak istedi.

"Hocam, neden zor olsun ki?"

Okan Buruk güldü. Elinde tuttuğu dosyaları Kerem'e uzattı.

"En iyisini istedik çünkü."

Kerem dosyayı aldı. Açmadan önce Okan Buruk'a son bir bakış attı. Dosyayı açtığında bir fotoğraf ile isim gördü.

Arden Hazan Yalım

"Kadın mı?"

Okan Hoca gülerek kafasını salladı.

"Kadın."

Kerem'in şaşkınlığı git gide artsada bir şey demedi. İlk defa bir kadın koruma ile çalışacaktı.

"Hocam emin misiniz bundan?"

"Evet Kerem. Eminim. En iyisi. Emin ol en iyisi."

Kerem kafasını salladı ama hâlâ tereddütteydi. Bir şey demeden dosyaya göz gezdirdi. İsimin yanında olan fotoğrafı o an inceledi.

Siyah saçları ve koyu gözleri vardı. Kemikli yüzü ve normal dolgunlukta dudakları vardı. Kerem gözlerini yeniden Okan Buruk'a çevirdi.

"Ne zaman başlar peki?"

Okan Buruk çayından bir yudum aldı. Gülümsedi.

"Yarın."

"Hemen mi?"

"Hemen."

Kerem kafasını salladı. Aralarında Birkaç cümle daha geçtikten sonra Kerem odadan çıktı. Elinde telefonu vardı. Tesisin koridorunda olan banklardan birine oturdu. Google'a girdi ve arama kutusuna Arden Hazan Yalım yazdı. Karşısına birkaç site çıktı. Bazıları alakasız şeylerdi ama bir sitede fotoğraflı açıklama vardı. Kerem siteye girdi. Karşısına çıkan metini okumaya başladı.

Ünlü şarkıcı,  koruması A. H. Y.  sayesinde büyük suikasttan kurtuldu. Ünlü şarkıcının düşman rakipleri tarafından kendisine açılan silahlı çatışmadan, ünlü şarkıcı tek bir yara almadan kurtuldu. Neredeyse on kişilik ekibin arasından sapasağlam çıkan ünlü şarkıcı hayatını A. H. Y. isimli korumasına borçlu olduğunu söyledi.

Yalan yok, Kerem şaşkındı. Kendince böyle düşünmemişti. Bu kadar büyük olaylar olacağını sanmıyordu ama içindeki gerginlik artmıştı. Nedense hiç iyi anlaşamayacaklarını düşünsede önyargı oluşturmak istemedi.

Kerem kendi kendine düşünürken koridora Yunus Akgün girdi. Kerem'i görünce yanına yaklaşıp konuşmaya başladı.

"Kerem. Seni arıyorum ya yarım saattir. Ne oldu? Oturuyorsun koridorun ortasında."

Kerem ayağa kalktı. Gerginliğini saklayarak konuşmaya başladı.

"Okan Hocanın yanındaydım. Oturayım dedim öyle dalmışım."

"Haa, tamam. Okan Hoca yine neden çağırdı seni?"

"Şeyden ya, koruma için."

"Belirlenmiş mi biri?"

"Evet, evet. Bir kadın."

Yunus'un kaşları kalktı.

"Cidden mi?"

"Aynen. Gerginim biraz."

Yunus iç çekti.

"Gel bizimkilerin yanına gidelim. Bizi bekliyorlar zaten yemeğe gideceğiz, hadi."

Kerem onayladı. Telefonunu cebine attı ve gülerek Yunus'un peşinden gitti.

-

Yeni iş.

Müşteri adı:Kerem Aktürkoğlu
Meslek: Futbol oyuncusu/Galatasaray
Doğum Tarihi: 21 Ekim 1998
Anne/ Baba adı: Filiz / Ömer Faruk Aktürkoğlu
Kardeş sayısı: 3
Kardeş adı: Rıdvan/Selim/Reyyan Aktürkoğlu
Sabit gidilen yerler: Florya Metin Oktay Tesisleri

Futbolcu. Basit iş. Hadi bakalım.

-
Umarım seversiniz :)
Oyları unutmayalım.
🦁






Heartless | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin