aku pening memikirkan masalah ku yg bakal tiba esok.. kerja pun kelam kabut.. jd aku putuskan utk a
mbil mc sahaja.. mujurlah bosku mood dia baik harini..sampai dirumah aku terkejut melihat suamiku ada di rumah.. dia pun mungkin juga baru sampai di rumah awal sedikit dr ku.. aku lihat suamiku pun mcm ada sesuatu sembunyikan dr ku.. tp tu semua aku tak fikirkan sgt..aku buat2 tidak ada ape..
syg tak kerja harini?
tak... esok kena gantikan tempat boss. harini dia bg cuti..
ohh sayang kena ganti? meeting ke gi ambil stock baru..
taklah.. gi buat checking brg jew.. boss ada buat job ngan dato mana entah? tu sayang kena gantikan tempat dia tu, dato yg syg cerita kat abg haritu? abg lupa ya?
umpp lupa dah.. biasalah... huhuhu..
abg pun tak kerja jugak harini.. rasa mls.. jd abg ambil cuti.. tp ingat nak kuar cari brg pancing ngan kwn ... hihihihitu jew lah yg abg tahu kan?
oh.. ats meja tu ada brg syg sampai..abg pun tak tahu.. tgok bungkusan tu lain mcm.. syg order dr mana? bdk perempuan hantar td.. abg sain jew..
oklah abg kuar dulu.. tgok mcm spesial jew .. bdk yg hantar pun cantik?ish abg ni.. gi lah kuar tu.. serabut jew.. aku mencemuh suamiku.. dlm hati ku kini mula tak temteram.. aku risau ape yg ada dlm bungkusan tu.. setelah suamiku tiada aku membuka hantaran tersebut.. 1 helai bj blouse satin softpink dan sehelai skrit leather yg agak pendek . aku melihatnya.. ianya mmg saiz yg sesuai dgnku.. walaupun agak ketat dan singkat tp blh dikira selesa... aku mesti mencari akal utk menipu suamiku esok pg.. semua ini dek kerana ugutan dato khalid...
aku segera menelefon dato khalid,
dato please jgn buat i mcm ni... i bersuami dato.. i blh temankan you esok tp i tak blh pakai mcm tu..kenapa tak blh? bkn u gi club haritu lg seksi dr tu ke? tu tak seksi sgt pun.. masih tutup part berharga you jika nak di bandingkan ngan pakaian you gi club mlm lepas kan?
Dato please jgn buat i mcm ni.. nanti suami i dapat tahu mcm mana? i taknak dia ceraikan i..
i tak suruh u bercerai.. you berkwn ngan i, jd peneman i, jd penyedap i.. semua i bayar.. tp you taknak ikut kata i... semua i bg utk u.. tp dah 2 kali i tgok u masih liar ngan jantan lain selain suami you.. jd biarlah suami you tahu.. lg pun bkn i suruh you buat ape pun kan... i nak u sexy jew.. i takpuas tgok you mlm tu..
oklah esok pg you dtg office i, @ you nak i ambil you
tp i nak you siap2 cantik dr umah lg tau.. biar suami u tahu yg isteri dia hot.. blh? lg pun u kata suami u sporting kan.. mesti dia suka u hot pg esok.. lg 1 tu i dah masukkan duit belanja utk u.. nanti kalau you pakai dan temankan i esok i tambah lg okey.. ok bye jgn lupa pg esok..kata2 dato khalid betul2 buat aku merana.. ku pandang blause tu dengan sakit hati sekali... aku tak tahu ape yg patut aku buat.. ika takmungkin dapat tlg aku.. begitu juga suzy.. kalau aku storypun pd mereka itu lg menjatuhkan aibku... nak taknak aku perlu hadapi seorang... kalau tak temankan dato.. mesti di bocorkan rahsia ku.. kalau pergi ape yg perlu aku buat...
aku takde arah utk dikongsikan skrg akan masalah ku... ape yg berlaku biarlah esok yg tentukan... aku harap semua tu dugaan bg ku...
aku terlelap memikirkan masalah ku? bila ku sedar ku lihat hari sudahpun mahu menjelang magrib... suami juga sudah ada dirumah.. aku pula blom masak utk suamiku.. jd aku putuskan utk belanja suamiku mkn di luar...
blh tahan baju baru yg syg beli tu, seksi betul syg skrg..
umpp .... seksi sgt ke abg? syg tgok dlm online tu mcm ok jew.. tp kalau seksi sgt malu lah nak pakai.. ingat nak pakai esok.. acah acah malu..
entah... abg tgok mcm seksi.. silap2 menonggeng belanja lubang puki kat org...hahhaa..
ishh ya ke bang... tp abg mmg suka pun kan kalau syg belanja kat org kan.. abg selalu kata hot... betul tak?
hehehe.. abg ok jew... tp tu lah siang hari syg mampu ke pakai.. kalau syg selesa abg ok jew.. lg pun ok jew kot.. pandai2 lah syg cover time2 duduk tu...
betul ni abg izinkan syg pakai skrit tu esok.. kalau dato tu menggatal mcm mana abg..
alah mcm abg cakap lah.. semua tu ats sayang.. kalau syg pandai dan bijak bkn mudah utk dia kan?
utk ape abg? aku pura pura tidak mengerti ape yg di percakapkan oleh suamiku..
umpp takde apelah... jomlah... esok2 fikir blk pasal pakaian syg tu.. lapar dah ni..
di dlm hatiku terfikir... suami ku ni betul ke tak? dia tak jeles ke aku kuar ngan dato.. dia tak tyn pun urusan kerja ape? dia tak syg aku dah ke? atau dia mmg tahu aku dah curang dgn nya... semua tu bermain di fikiranku....
Abgg.... syg nak tyn sikit blh?
tynlah ape dia?
umppp... abg ada perempuan lain tak selain syg?
takde... kenapa tyn mcm tu?
takde ape sajew jew tyn... tak blh ke?
blh jew... atau syg ni dah ada jantan lain?? tu tyn mcm tu...
ehh mana ada, syg takpernah curang pun ngan abg..
abg jewlah cinta hati syg...betul ni... kalau betul jom blk... abg nak seround mlm ni..
blh jew... abg tu bz ngan mancing.. sampai syg selalu sunyi kat umah tau..
ya ke sunyi... tu kat fon tu ramai jew nak kwn ngan syg...
aku mula takut dan cemas bila tahu suamiku tahu perbuatanku di omi...
mana ada.. mengarut jew abg ni.. kat situ buat hilang bosan ngan cari cust jew bang.. takde nya nak lebih2... syg tahu jaga diri syg...
oo abg ingat semua kat omi tu nak jd pengganti abg... hehehehe...
ishh takdelah.....mengarut jew abg ni...
bersambung....