יסמין:
הלכתי לשיעור הראשון שלי אני די נרגשת ולחוצה באתי להיכנס לכיתה ואווץ" מישהי התנגשה בי ונפלנו לרצפה. שיפשפתי את ראשי וראיתי שהילדה שהתנגשה בי קמה והביאה לי את ידה כדי לעזור לי לקום. "אוי סליחה לא התכוונתי להתנגש בך פשוט מיהרתי לכיתה","הכול טוב" עניתי בחיוך "את חדשה פה נכון?" כן נכון, היי קוראים לי יסמין."היי קוראים לי ליאור" אמרה בחיוך, "טוב אז מכיוון שאת חדשה אני יכיר לך אחרי השיעור את הבית ספר" חחחחח אוקיי אמרתי "רגע את איתי בשיעור עם באת להיכנס לכיתה" "הא יופי ככה נוכל לשבת ביחד ותעזרי לי להתרגל" אמרתי. " חחחחחח בטח" טוב יאללה בואי ניכנס "יאללה בואי"
טומי:
ישבתי בכיתה במקום הקבוע שלי עם נועם חבר שלי עוד מעט שיעור פיזיקה מתחיל וכול כך אין לי כוח לזה אבל זה לא שיש לי ברירה. ואז היא נכנסה יסמין עם מישהי שנראה לי לפי מה שאני זוכר קוראים ליאור, הן ה תיישבו בשולחן לידי ואז המורה נכנסה והציגה לנו את יסמין והתחלנו בשיעור.
*אחרי השיעור*
הלכתי עם נועם ללוקר להשים את הדברים והתנגשתי במישהו נפלנו על הרצפה וישר קמתי מהרצפה, ראיתי את יסמין קמה להרים את הספרים שלה באתי לעזור לה ופתאום שמעתי "כזה קשה לראות להן אתה הולך" לזה לא ציפתי, "סליחה לא שמתי לב ואת יודעת את לא צריכה ישר להתקיף אותי". אמרתי,היא הרימה את הראש שלה ואמרה"סליחה לא התכוונתי להתקיף אותך פשוט קצת התעצבנתי כי זאת הפעם השנייה היום שנתקלים בי אני ממש ממש מצטערת" "הכול טוב העיקר שאת בסדר אמרתי". "כן הכול טוב תודה" היא אמרה וישר אחרי זה ליאור באה וצרחה "בואי חיפשתי אותך איפה היית?"ליאור אמרה ובדיוק לוקה בא לכיוון שלי וראיתי שליאור ויסמין כבר הלכו "הא אחי מה קורה"."הכול טוב לוק "אמרתי "שומע יש היום מסיבה אצל לינור בערב היה כיף" הא סבבה אני יבוא "אתה נוהג אחי אני הולך היום לשכוח איך קוראים לי"." חחחחח אוקיי סתום נתראה"אמרתי ללוקה והלכתי לשיעור הבא מחכה כבר למסיבה בערב אחרי די הרבה זמן של יצאתי.
יסמין:
"הא שכחתי להגיד לך יש היום מסיבה אצל לינור ילדה מהשכבה ואת באה איתי!" ליאור אמרה,"אוקיי אוקיי" אמרתי והרמתי ידיים ככניעה, הלכנו לקפיטריה אחרי שליאור הראתה לי את הבית ספר קניתי אייס קפה וליאור שוקו חם הלכנו לכיתה והפעם לצערי לא היינו ביחד בשיעור לכול אחת היה שיעור אחר. חיכיתי כבר לערב למסיבה הראשונה שלי פה אני מתרגשתתתתתת ממש!!!!
YOU ARE READING
~הסיפור שלי ושלך~
Romanceיסמין : בת 16 מראה:עיניים ירוקות שיער שחור עברה הרבה בגיל צעיר ועד היום מתמודדת עם הכול לבד. [למורת שהיא הכי ילדה של משפחה] אבל אז היא עוברת ללונדון ושם הכול משתנה טומי: בן 17,תלמיד בתיכון מראה:עיניים חומות,שיער בלונדיני מקובל, ציני,אמא שלו נפטר...