După o săptămână plină de mesaje și apeluri , Patrick o invită pe Bianca afară , iar aceasta acceptă . Aceștia și-au propus să se vadă vineri de la ora 19.A venit ziua mult așteptată pentru Bianca, era nerăbdătoare și avea multe emoții . Aceștia s-au întâlnit într-un parc .
Daria ajunse în parc și îl vede pe Patrick cum stătea pe o bancă în mijlocul parcului . Parcă era un vis . Aceasta se apropie de bancă unde era Patrick . Când a ajuns în fața lui Patrick acesta se ridica și o ia pe daria în brațe în semn de salut . Au stat și în jur de o oră jumătate și au vorbit despre fiecare lucru în parte . Bianca era mereu atentă la buzele lui și nu își putea lua privirea insistentă . Acesta o observă și o sărută cu pasiune , Bianca rămânând șocată .
Patrick îi spune ca data viitoare mergem la el la film , iar desigur ca Bianca a acceptat bucuroasă .
Aceștia pleacă acasă și se face ora 23 , iar Bianca este neașteptată de surprinsă de un apel facetine de la Patrick . Îi răspunde bucuroasă și îi spune despre cat de bine s-a simțit în parc alături de el.Trecuse o săptămână și aceștia s-au văzut în parcul unde au fost data trecută și au mers la Patrick acasă pentru a se uita la un film .
Au stat timp de jumătate de oră să găsească un film , iar într-un final aceștia s-au pus liniștiți pe canapea uitându-se la film . După 15 minute vazute din film Patrick a început să o sărute pasional pe Bianca și de acolo se întâmplă niște atingeri intime .Zilele treceau , Patrick și Bianca ieșeau în fiecare săptămână , apelurile erau la ordinea zilei , aceștia păreau ca doi îndrăgostiți , însă fericirea nu durează mult , dar v-om află asta pe parcurs .
Patrick a vrut să îi facă o surpriză Biancăi și a dus-o într-un loc cu multă natură și un peisaj superb . Au stat acolo timp de câteva ore povestind despre întâmplări din viața lor . Acestia au plecat spre mașină amândoi fericiți . În mașina a fost un vibe minunat cu muzică și atingeri pe piciorul Biancăi .
CITEȘTI
Băiatul de la restaurant
RomanceAceastă poveste este bazata pe ceea ce se întâmplă în viața mea