(1)

4 1 2
                                    

Herkese selam, ben tuana, 16 yaşındayım. Maddi durumumuz iyi değil. Babam bir trafik kazası sonucunda vefat etti. Annem ise kanser, evde halsiz bir şekilde odasında hep uyuyor. İlaçlarının onu uyuttuğunu düşünüyorum. Bu aralar iş arıyordum fakat reşit olmadığım için beni kimse işe almıyor.

Bugün sabah 07:27 civarında uyandım. Rutin işlerimi halledip bilgisayarımı elime aldım. Bilgisayarım neredeyse 10 yıllıktı. Babam ölmeden önce bana almıştı, ısındığında hemen kapansa bile idare ediyordum. Bilgisayarımı açtım ve iş ilanlarına baktım. Bir kaç yer bulmuştum. Bir tane şirket vardı, Ak Holding. İlk oraya gitme kararı aldım. Üstüme rahat ama çok kısa olmayan bir şey giyip çıktım. Anneme haber veremedim, uyuyordu.

Şirket bizim eve 40 dakika uzaklıktaydı. Ve benim taksiye verecek param olmadığı için yürüyerek gitmiştim. Neredeyse 1 saate şirkete gelmiştim. Kapıdaki ilk kişiye iş ilanı için geldiğimi söyledim. Adımı ve soyadımı istediler, ardından bilgisayardan bir çıktı çıkarttılar. Elime kağıdı verdiler ve en üst katta asansörün karşısındaki kapı olduğunu söylediler. Asansör travmam vardı, 23 katlık binada 23. Kata çıkacaktım. Biraz zordu ama başarabilirdim.

En üst kata şükürler olsun gelebilmiştim. Karşıdaki odaya baktım 'ÇAĞAN EFE AK' Yazıyordu. Demekki patronun adı Çağan'dı. Hemen odanın oraya geldim ve kapıyı tıklattım 'Gel' komutunu duyunca içeri girdim.

"İş ilanı için geldiğini biliyorum, elindeki kağıdı ver." Dedi, hemen elimdeki kağıdı ona doğru uzattım. Elimden aldı ve incelemeye başladı. Sesli bir şekilde okuyordu.

"Tuana Naz Tiryaki, 16 yaşında. Babasını 7 yaşındayken toprağa verdi, annesi ölümcül bir kanser hastalığı sonucunda evden çıkamaz oldu. Lise mezunu, maddi durumu iyi değil." Diyordu kağıtta. Nasıl yani, bu direkt benim hayatımdı.

"Alt kısımda ise not olarak 'Bir çok işe girmeye çalıştı, lakin daha yeni 16 yaşında olduğu olduğu için ve reşit olmadığı için kimse onu kabul etmedi' yazıyor. 16 yaşındasın ve bana dayanacaksın, öyle mi?" Diyordu.

"B-Ben katlanabilirim, ayrıca asistanlık yapmayacak mıyım? Benim okulum bana staj veriyordu ve ben bir çok yerde asistanlık yaptım, y-yani bu işte tecrübeliyim." Dedim.

"Peki, işine bana kahve getirerek başlayabilirsin. Ama sana tahminde bulunmanı istiyorum. Kahvemi nasıl içerim, şekerli mi şekersiz mi?" Diye sordu.
Bence;

"Bence, sade  bir kahve içersiniz." Dedim kendimden emin ve heyecanlı bir şekilde.

"Doğru, hadi 10 dakika içinde kahvemi masamda görmek istiyorum. "

"Peki Çağan Bey." Dedim ve odadan çıktım. Maaş benim için önemli değildi. İş bulmuştum ya o bana yeterdi

Mutfak gibi olan yeri buldum ve kahve yapmaya başladım. Kahveyi yaptıktan sonra çağan beyin odasının önüne geldim ve kapıyı tıklattım. 'Gel!' Komutunu duyunca içeri girdim.

Kahveyi çağan beyin önüne koydum. Bana eliyle karşıdaki küçük masayı gösterdi. Sanırım orası benim masamdı.

"Orası senin masanın, al bu dosyaları masadaki bilgisayara geçir. O bilgisayar artık senin." Dedi bana. 4 tane birsürü sayfalı dosya vardı. Elim hızlıydı. Tahminen 2 buçuk saate geçirirdim. Masama doğru ilerledim, oturdum ve bilgisayarı açtım. Dosyaları bilgisayara geçirmeye başladım.

Aradan tam 1 buçuk saat geçmişti. Ellerim çok acıyordu. Kasıklarımda sanki vurulmuşum gibi bir ağrı hissettim. Bugün ayın kaçıydı? Hiç bakmamıştım. Olamaz! Bugün ayın 2'siydi. Regl günümdü! Ufaktan ayağı kalkıp arkama baktım. Ve evet! Regl olmuştum! İlk iş gününde olan şeye bak. İçimden küfür savurdum. Çağan Bey bana seslenmişti;

"Tuana," Dedi.

"E-efendim çağan bey," Dedim stresle.

"Şu dosyayı al muhasebeye götür." Dedi.

"Ş-Şey, g-götüremem-" Derken sözümü kesti.

"Nasıl götüremezsin! Sen bana karşı mı geliyorsun!?" Diye bağırdı bana. Korkmuştum, ama kalkamazdım ki. Arkamda kan vardı.

"Ç-çağan bey şey-"

"Ney!?"

"K-Kızsal bir durum." Dedim başımı eğerek.

"Ne, he tamam. " Diyip üstündeki ceketi çıkardı ve yanıma geldi. Sandalyenin yanından belime uzanıp çeketini belime doladı.

"Hadi bakalım, şimdi seni evine götürüyorum." Dedi.

________________________________________________________

Agagag biliyorum kısa bir bölüm oldu amaa bununla idare edelim lütfen. Wattpat kapandığından beri bölüm yazamadım. Sonda ailemle Azerbaycan'na geldiğimiz için anca girebildim. Şükürler olsun.

—Sizce Tuana Çağan'a aşık oldu mu? Yada Çağan Tuana'ya aşık oldu mu?🤔💐

—Soru sorun, cevaplayalım!😃



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asistan ve Patron Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin