⟣ Spis Klanu ⟢

59 10 4
                                    

Krótkie info:

Historia sama w sobie jest całkowicie moim autorskim tworem, lecz jest ona bazowana na RolePlay, które powstało w 2020 na moim starym koncie (zuzuannaa).
To RolePlay pisało wiele osób i niektóre z nich wpłynęło na fabułę i historie głównych bohaterów.
Chciałabym też zaznaczyć, że niektóre postacie, (będę przy nich dawać taki symbol ☆), nie należą do mnie w oryginale. Natomiast dopasowałam je i zmieniłam na potrzebę tego fanfiction!!!
(Większość tych postaci pojawi się później gdy główni bohaterowie dorosną)

Osóbki:
Gabrysildas stavocado_ tottilla felkusia
(samojed, jasnarosa, cat, koper, CzarnaŁapa ...)

Dziękuję za uwagę i zapraszam do czytania!

.
.
.

Klan Zachodniego Księżyca

╰┈➤ Przywódca
Spadająca Gwiazda - Piaskowa, cętkowana kotka o złotych oczach.

╰┈➤ Zastępca
Liściasta Gałązka - Zielonooki, brązowy kocur z jaśniejszymi skarpetkami, końcówkami uszów i plamką nad nosem.

╰┈➤ Medyk
Krętki Strumień - Jasno ruda kotka z białymi przepalanymi skarpetkami i pyszczkiem. Ma zielone oczy.

╰┈➤ Uczeń Medyka
Brak

╰┈➤ Wojownicy
Jasny Piorun - Biały, ogromny, umięśniony kocur z kilkoma bliznami i złotymi oczami.
- Mentor Porzeczkowej Łapy.

Wypłowiałe Poroże - Również ogromny blado-szary kocur o rzadkim futrze (choruje na Lnianie), ma nietypowo jasno różowe oczy i wiele blizn.

Powiewające Piórko - Wysoka i szczupła kotka o kremowym i jasno brązowym kolorze futra. Nie ma jednego oka, a drugie jest jasno zielone.

Głęboka Woda - Brązowa kotka o turkusowych oczach w ciemniejsze i jaśniejsze plamy i łatki. Ma ciemniejszy pysk i pręgę na karku.
- Mentorka Płotkowej Łapy

Owcze Futerko - Jasno kremowy wysoki sczuply kocur o jasno zielonych oczach i futrze przypominającym owcze.

Ciemna Bryza - Czarna puchata kotka z szarą łatą na pysku i na karku. Ma niebieskie oczy.
- Mentorka Sosnowej Łapy

Wysoki Pagórek - Jasno szary, wysoki i szczupły kocur. Ma szaro-niebieskie oczy i kilka blizn.
- Mentor Goździkowej Łapy

Kwitnące Nasionko - Mała jasno brązowa kotka w jaśniejsze i ciemniejsze cętki i białe plamki. Ma brązowe oczy

Czarny Płomień - Czarny długowłosy, niski kocur z frędzelkami o złotych oczach.

╰┈ Uczniowie
Sosnowa Łapa - Złoty wysoki kocur o odstającym futrze z białym pyszczkiem i złotymi oczami.

Bezowa Łapa - Biały kocur z puchatym futrem i heterochronią. Ma jedno złote a drugie zielone oko. (Cofnięty do rangi kociaka)

Płotkowa Łapa - Szaro błękitny kocur o szarych oczach i paru prążkach i plamkach na karku.

Goździkowa Łapa ⚥ - Jasno brązowa biologicznie koteczka o jaśniejszych skarpetkach i jasno błękitnych oczach.

Porzeczkowa Łapa - Jasno ruda koteczka o błękitnych oczach i rudych skarpetkach.

Wojownicy - Siedem Faz Księżyca Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz