1 bölüm

10 2 0
                                    

anne: peki Y/n.
Y/n: evet ne?
Anne: Konsollarınızı kaldırın! Git ödevini yap. Yoksa seni üniversiteden atacaklar! Madem sürekli oyuncaklarınla ​​meşguldün neden tıp fakültesine gittin?
Y/n: Bunlar oyuncak değil anne. Bu bir PlayStation. Kesinlikle oyuncak gibi maliyetli değil.
Anne: Baban bunu sana neden aldı? 50 bin. İnanılmaz.
Y/n: işte bu kadar anne. Çıkmak. Her şeyi öğrendim.
Anne: Peki, bana bak.

Annen odadan çıktı. Oynamaya devam ettin. Bir noktada annem odaya uçar.

A: Y/n!!! Öğretmen neden beni arayıp dersleri atladığını söylüyor?
Y/n: Peki... anne, her şeyi yanlış anladın. Sadece...
A: sadece ne?! Onu hemen benden alacaksın. Konsolunuzu pencereden dışarı atmadan önce kapatın.

Anne terliği ayağından çıkardı.

Y/n: Hanımefendi, tekrar takın. Hanımefendi!

Sana bir terlik çarptı.

Bir saat sonra.

Masaya oturdunuz ve kimya ve biyoloji ders kitabının tamamını incelediniz.

Y/n: hanımefendi, acıktım...
A: Her şeyi öğrenene kadar masadan kalkmayacaksın. Ve yiyecek alamayacaksın. Ve uyumayacaksın.
Y/n: Evet, üç yıl burada oturacağım.
A: Her şeyi bir anda öğretmemeyi ve dersleri atlamamayı kim söyledi?
Y/n: Bilgisayar bilimi almalıydım.
A: Hangi bilimleri seversiniz? Bunu ve bunu öğrenemezsin.
Y/n: Anne! Peki, bu kadar yeter! Sonuçta küçük değil. Bana yiyecek bir şeyler ver. Zaten bir akşamda iki ders kitabını öğrenemem.
A: ts. Masaya git. Koydum.
Y/n: Her şeyi halletmek için ne zaman zamanın var?
A: Bazılarının aksine oyun oynamıyorum ama iş yapıyorum.
Y/n: ah. Yine bozuk plak gibi iyi gitti.

Annen sana kızgın bir bakış attı, bu da seni tedirgin etti. Ayağa kalktın, sırtını çevirdin ve mutfağa gittin. Masaya oturarak her iki yanağınızdaki her şeyi yemeye başladınız. Bitirdikten sonra masadan kalktın ve dedin ki.

Y/n:Teşekkür ederim anne. Her şey çok ama çok lezzetliydi. Yatmaya gidiyorum.

Arkanı dönüp gitmek istediğinde annen sana seslendi.

A: dur! Peki kim öğretecek?
Y/n: peki hanımefendi. Aslında her şeyi öğreneceğim.
A: tamam git ama bir daha okuldan kaçtığını ve hiçbir şeye çalışmadığını öğrenirsem. Kendini suçla.
Y/n: Tamam)

Game over Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin