Y/n: evet.
Kurula gittin ve projenizi savundun.
M: tamam. 5. Otur.
Sanki ruhunuzdan bir taş çıkarılmış gibi. *Annemin bana bu ödevi yaptırması o kadar iyi ki* - diye düşündün.
Oturdun. Telefonu eline aldığında bilinmeyen bir numaradan gelen mesajları gördün.
+32....
Y/n! Neden sana bir arkadaşımın telefonundan mesaj atayım ki? Beni görmezden gelmeyi bırak!
Her şeyi söyledim!
Beni yalnız bırakın!
Biz ayrıldık, ben artık senin için bir hiçim.Y/n, seni bulacağım. Sadece bir kez hata yaptım. Peki beni bağışla.
Jake, bırak beni.
Sadece beni affetmeni istiyorum.
Hayatta değil, devam et ve fahişelerinle yat.
Ben onlardan biri olmayacağım.Y/n, gerçekten. Bu işi bıraktım.
Tebrikler.
Peki affedecek misin?
HAYIR. Hepsi bu.
Peki Y/n!
Beni rahat bırak, aslında bir erkek arkadaşım var!
*Lanet olsun, neden bahsediyorum? Yine de... Belki en azından beni geride bırakır?*İnanmıyorum.
İnanma, senin sorunların
O halde bizi tanıştırın.
Ne için?
Ve seni yalnız bırakacağım. Ve eğer erkek arkadaşın yoksa o zaman seni rahatsız edeceğim. Sonuçta özgürsün.
TAMAM. Seni tanıştırayım. Sadece beni yalnız bırak.
Bu arada. Üniversitenize transfer oldum. Yani beni kandıramazsın.
*Saçmalık!*
Tamam ne olmuş yani yalan söylemiyorum.TAMAM. O halde yarın görüşürüz.
Umarım seni hayatımda bir daha görmem.
Gözlerini devirip telefonunu bir kenara koydun.
Y/n: *ne yapmalıyım? Ne yapmalıyım? Beni yalnız bırakmayacak. Bu biraz zalimce.*
Ö: Y/n! Söylediklerimi tekrarla!Öğretmeninizin çığlığıyla düşünceleriniz bir kenara savruldu.
Y/n: ııı..
Masa komşunuz Ni-ki, içinde notların olduğu bir not defterini koltuklarınızın altına itti. Onları okumaya başladın.
Ö: Tamam.
Öğretmenden memnun olmayan siz, not defterini çöpe atarak iade ettiniz.
N: ne yapıyorsun?
Y/n: evet, kahretsin! Bu aptal beni yakaladı!
N: evet. Sessizlik. Sakin ol. Kimden bahsediyorsun? Jake hakkında mı?
Y/n: başka kim hakkında?
N: peki bu sefer ne olacak?
Y/n: yine beni rahatsız etmeye başladı ve ben de bir erkek arkadaşım olduğunu söyledim... Okulumuza transfer olduğunu söyledi... Ve "erkek arkadaşımı" birkaç ay göremezse o zaman kazandı beni yalnız bırakma (
N: hımm... teneke.
Y/n: evet... DinleeeYüzüne sinsi bir gülümseme yayıldı.
N:Hayır! Senin erkek arkadaşın olmayacağım!
Yüzünde boş bir ifade belirdi ve gülümsemeyi bıraktın.
Y/n: teşekkürler. "Arkadaş"
N: Bu kesinlikle bana göre değil. Üstelik sadece arkadaş olduğumuzu biliyor.
Y/n: hmm...