Petr :" kotě už mi chybíš ještě ze už z té Prahy jedeme ale taky než přijdu domů to je sice chvilka ale už se na tebe nemůžu dočkat"
Anet :" já na tebe taky ne péťo i když to bylo jen pár dní tak mi moc chybíš no.."
(Petr měl být totiž v Praze jenom na 2-3 dny ale nakonec kvůli klukům tak byli skoro 2 týdny)
Petr :" no nic já asi jdu potřebuju se prospat "
Anet :" tak jo měj se "
Tak strašně moc ho chci zase obejmout
Tak strašně moc ho chci zase vidět
"Já vím ze to jsou skoro dva týdny je to pár dní ale už to nezvládám nevím jak jsem to vůbec zvládala když jsem ho ani neznala ale to ten Calin ani nás neseznámil ale už to je rok na to se může zapomenout"
"I přes ty hrozné hádky mi chybí i když jsme se hádali jen 2× a nějak to byly takové ty srandy tak to nebylo moc nějaké zlé pořád ho strašně miluju "
Řeknu si pro sebe a ucítím vibrování telefonuNajednou uvidím že mi napsal Calin který je vlastně ve stejném autě jako Petr
Calin :" čus Anet no my se dneska vracíme tak chci jen říct že Petr ti domů přijde asi nějak zítra "
Anet :" ale proč vždyť mi říkal že dneska už bude doma co máš zase v plánu ?!!"
Calin :" ne nic jenom s ním musím něco řešit ohledně nějaké písničky
Anet :" ok."
"Co to má být Petr o tom ví že tam budou něco řešit proč mi to neřekl ?!"
Calin :" nebuď hned nasraná já vím že chceš zase mrdat ze jsi neměla teď poslední 2 týdny s kým ale už jenom jeden den to přežiješ "
Anet :" ne všechno je jen o sexu jen mi strašně chybí prostě si nedokážu v poslední době ho nevidět dýl tohle bylo už moc alespoň pro mě"
Calin :" hele tak ty jsi nadržená na něho jak prase anet to je fakt v té posteli tak dobrej :D"
Anet :" jdi do piči nejsem vůbec nadržená to mi nemůže chybět ani můj vlastní kluk a navíc v posteli mu to jde ale to není ten důvod !!!"
Calin :" jasně ale nezapomeň přijede ti až zítra a potom budete mrdat ;D"
Anet :" já tě zabiju debile"
Calin :" tak až zítra měj se "
Já ho zabiju ale fakt pořád myslí jen na mrdání na nic víc ne
DALŠÍ DEN
je ráno já se probouzíme a už vedle mě leží Petr
"Dobre ráno kotě tak co chyběl jsem ti ? Nebo jen to jak jsme mrdali?"
"Dopiči petře to budeš myslet taky jenom na mrdání ?!"
"Hele tak klid jak vím že ti Calin psal v čera něco zase o mrdání ale mě o to nejde jen jsem se v klidu zeptal a taky čekám na klidnou odpověď " usměje se strašně roztomilým výrazem že mám pocit že se rozteču
"Ne chyběl jsi mi jenom ty nic víc "řeknu už v podstatě klidně
"Tak to jsem rád ty jsi mi taky chyběla i tam dole" ušklíbne se
"Ty debile " zasměju se a lehnu si víc k němu že mě začne hladit ve vlasech
"Přece to umím dobře sama si to psala "
"Nevím jestli mám první zabít tebe nebo Calina " zasměju se
"Raději jeho ať si to s polu můžeme ještě Jednou užít"
"Jejda proč myslíš jenom na ten sex Petře" zasměju se tomu
***
Po dlouhé době zase nějaký příběh