~1~

2 0 0
                                    

<<Τι θα γίνει τελικά θα έρθεις μαζί μας θα είναι τελεια!>>

Είναι η τρίτη φορά που με παίρνει η Ελένη και με έχει πρήξει να πάω με εκείνη και τον Κώστα σε ένα κλαμπ.

<<Δεν ξερω ξέρεις ότι δεν μου αρέσουν τέτοιου είδους τρόποι διασκέδασης και εκτος απο αυτο εχω να γραψω και μια αναφορα για το γραφειο.>>

Είναι Κυριακή σήμερα 3 το μεσημέρι και  πρέπει αύριο να παραδώσω μια αναφορά στο γραφείο και έχω και την Ελένη να με παίρνει τηλέφωνο για να πάω μαζί της και με τον Κώστα σε ένα κλαμπ λίγο πιο δίπλα.

<<Καλά τι κάθομαι και σε ρωτάω θα έρθω με τον Κώστα να σε πάρουμε στις 10 >> Μου λέει και δεν αφήνει περιθώρια για αντιρρήσεις και μου το κλείνεις στην μούρη.

Αλλά τι άλλο περίμενα έτσι είναι η Ελένη σου βγάζει την πίστη μέχρι να γίνει αυτό που θέλει εκείνη δεν μπορεί κανείς να την φέρει αντίρρηση. Απορώ πως ο Κώστας έχει μείνει μαζί της τόσα χρόνια.

Τέλος πάντων πρέπει να κάνω γρήγορα την αναφορά αν θέλω να βγω σαν φυσιολογικός άνθρωπος και όχι σαν τον γύφτο.

Τελειώνω την αναφορά και έχει πάει 6, φτιάχνω δύο τοστ να φάω μην πιω και νυστικη και έπειτα πάω για ένα χαλαρωτικό μπάνιο.

Είναι μέρες Χριστουγέννων όλοι γιορταζουν στολίζουν το σπίτι τους με λαμπάκια δέντρο και στολίδια και παίζει το δικό μου σπίτι να είναι το μοναδικό στην Αθήνα που δεν είναι στο κλίμα των Χριστουγέννων. Από μικρή ποτε δεν με θυμάμαι να γιορτάζω της ημέρες των Χριστουγέννων ούτε να λεω τα κάλαντα. Μόνο την πρωτοχρονιά αλλάζαμε τον χρόνο και μέχρι εκεί ούτε πάρτι ούτε εκδηλώσεις τίποτα.

Βγαινω από τι μπάνιο και παωνα κάνω τα μαλλια μου τα κάνω μισά πάνω μισά κάτω πιάνω έναν κότσο αφήνω δύο τουφακια μπροστά και κάνω τα baby hair. Μετα βαφομαι, ελαφριά τίποτα το ιδιαίτερο βάζω και ενα κραγιόν καφέ που πάει προς το ροζ και κοιτάω την ντουλάπα μου. Τελικά αποφασιζω να φορέσω ένα εφαρμοστό μαυρο φόρεμα με άνοιγμα στο μπούστο όσο όσο ούτε πολύ προκλητικό ούτε για μοναστήρι λίγο πάνω από το γόνατο φτάνει. Βάζω και τις μαύρες γόβες μου και έτοιμη 5 λεπτά νωρίτερα.

Γενικά δεν αργώ είμαι στην ώρα μου ευτυχώς με έχει βοηθήσει πολύ αυτό στην ζωή μου. Χτυπάνε το κουδούνι ο Κώστας με την Ελένη και κατεβαίνω κάτω. Παίρνω μια μεγάλη αγκαλιά την Ελένη η οποία είναι κολλητη μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ούτε εγω δεν ξερω πόσα χρόνια και μετά αγκαλιάζω τον Κώστα το αγόρι της Ελένης. Από το γυμνάσιο ήμασταν μια παρέα εγώ η Ελένη και ο Κώστας και έχουμε δεθεί πολύ μεταξύ μας. Στο λυκειο τα παιδια κατάλαβαν ότι αρέσουν ο ένας στον άλλο και είναι μαζί από τότε. Ο Κώστας είναι πολύ καλό και ευχάριστο παιδι και είναι ότι καλύτερο μπορούσε να φέρει η ζωη στην Ελένη. Την προσέχει την φροντίζει κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να είναι καλά και την αγαπάει περισσότερο από τον εαυτό του.

Φτάσαμε στο κλαμπ και μπήκαμε μέσα πήγαμε στο μπαράκι και καθίσαμε σε κάτι ψηλά σκαμπό. Πήραμε τα συνηθισμένα ποτά που πινουμε και αρχίσαμε να κουνιομαστε στον ρυθμό της μουσικής. Καθώς πίνουμε τα ποτά μας λέμε ότι βλακεια μας έρθει στο κεφάλι και γελάμε με την ψυχή μας.

Περνάμε τόσο καλά που ούτε καταλαβαίνουμε ποτε πέρασε η ώρα. Έχει πάει ήδη 3 και αύριο δουλεύουμε. Οπότε αποφασισαμε να φύγουμε.

<< Παιδιά λεω να γυρίσω με τα ποδια να πάρω λίγο καθαρό αέρα ζεσταινομαι. Έτσι και αλλιώς δίπλα είναι το σπίτι 10 λεπτά με τα ποδια. >>

<< Βρε Μαράκι μου θα σε γυρίσουμε εμείς που να περπατάς τώρα μόνη σου μέσα στην νυχτα μην γίνει τίποτα και τρέχουμε πάλι. >>

Αυτό το πείσμα να μην είχε η Ελένη και θα ήταν τέλεια αλλά και εγώ δεν πάω πίσω άμα βάλω κάτι στο μυαλό μου δεν μου αλλάζει κανεις την γνώμη

<< Ελένη σε παρακαλώ μην με παιδευεις βραδιάτικα θα πάω με τα ποδια μεγάλη κοπελα είμαι θα τα καταφέρω γυρίστε στο σπίτι σας είναι μακριά. >>

Τελικά την έπεισα να πάω μόνη μου ευτυχώς γιατί χρειάζομαι καθαρό αέρα. Δεν το είπα στα παιδιά αλλά όσο ήμασταν στο κλαμπ είδα τον πρωιν μου τον Θωμά που μου είχε κάνει τον βίο αβιοτο. Έπρεπε να με βαρέσει λίγο αέρας για να χαλαρώσω ήμουν στην τσίτα παρόλο που κατάφερα να το κρύψω από τα παιδιά. Δεν ήθελα να ανησυχησουν μόνο εκεινοι ξέρουν τι έχω περάσει από αυτόν τον άνθρωπο.

Όπως περπατάω βλέπω μια μαύρη φιγούρα από πίσω μου. Ανεβάζω ταχύτητα και κάνει το ίδιο και εκείνος έχω αρχίσει να αγχώνομαι πρέπει να φύγω γρήγορα έπρεπε να προβλέψω να φορέσω αθλητικά για να μπορέσω να τρέξω αλλά όχι γόβες έπρεπε να βάλω που να το σκεφτώ και εγώ αυτό. Πηγαίνω πιο γρήγορα όσο γρήγορα δηλαδή μπορεί να πάει κάποιος φορώντας γόβες.

Τελικά αυτός ο άντρας με προλαβαίνει και έρχεται με ένα αηδιαστικό χαμόγελο προς εμένα. Όταν καταλαβαίνω ποιος είναι μένω κάγκελο. Γιατί αυτός γιατί να είναι αυτος θα προτιμούσα να είναι ο οποιοσδήποτε άλλος πάρα αυτός.

<<Γειά σου Μαρία καιρό έχουμε να τα πουμε>>

<<Τι άλλο θες από την ζωή μου γιατί εμπλέκεσε συνεχώς και εκεί που πάει να φτιάξει την καταστρέφεις τι θέλεις μετά από 2 ολόκληρα χρόνια.>>

Φωνάζω και πλέον κλαίω γιατί δεν μπορεί να το χωρέσει το μυαλό μου ότι γυρισε πίσω. Έχουν περάσει 2 χρόνια από τότε που έφυγε αυτός ο άνθρωπος από την ζωή μου και τώρα που άρχισα να ξεπερνάω το οτι εγινε αποφασίζει να εισβάλει ξανά.

<<Ήρθα για να μείνω μωρό μου>>

Με φιλάει και εγώ τον βαράω με όλη μου την δύναμη στο στήθος και τον σπρώχνω για να φύγει αηδιαζω με αυτόν και με το φιλί του. Προσπαθώ να τον απομακρύνω αλλά δεν είμαι αρκετά δυνατή.

Λοιπόν αυτό ήταν το πρώτο κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε γράψτε ιδεες η διορθώσεις πανω στο κείμενο στα σχολεία η στείλτε μου μήνυμα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Αγάπη Χωρίς Σύνορα Where stories live. Discover now