Chapter 6 - Scandal and Consequences

338 17 2
                                    


გიორგის პერსპექტივა

სახლიდან გამთენიისას გამოვედი იმ იმედით, რომ თბილისთან წყნარ სოფელში სიმშვიდეს ვიპოვიდი. პარკი თითქმის ცარიელი იყო, დილის ჰაერი კი სუფთა და გამაგრილებელი. როცა მივდიოდი, სიმშვიდის გრძნობა დამეუფლა, უსიამოვნო თვალებისგან და მუდმივი ყურადღებისგან მოშორებით ყოფნაზე მეტად ახლა არაფერი მინდოდა. ჩემი ცხოვრების ქაოსისგან თავის დაღწევა მჭირდებოდა.

მაგრამ მარტოობა ხანმოკლე იყო. როგორც კი პარკი გავიარე დავინახე გოგონა, ალბათ 20 წელს გადაცილებულ იქნებოდა. გაფართოებული თვალებით მიყურებდა. გონებაში ვითხოვდი, რომ ნეტა ვერ ვეცანი. თუმცა ეს ნატვრა ფუჭი აღმოჩნდა.

"ღმერთო ჩემო, ეს ნამდვილად შენ ხარ!" დაიყვირა მან და ჩემკენ გამოიქცა.

იძულებული გავხდი გამეღიმა, ვცდილობდი თავაზიანი ვყოფილიყავი. - დილა მშვიდობისა, - ვუთხარი მე, იმ იმედით, რომ ეს შეხვედრა ხანმოკლე იქნებოდა.

"შემიძლია შენთან ფოტო გადავიღო? და ავტოგრაფი? ჩემი მეგობრები ამას არასოდეს დაიჯერებენ!" ის უკვე ჩანთიდან ტელეფონს იღებდა.

- რა თქმა უნდა, - ვუპასუხე მე და ხმა დამიმძიმდა. "მხოლოდ ერთი ფოტო, კარგი?"

მან სურათი გადაიღო, მისი სახე სიხარულისგან ანათებდა. "დიდი მადლობა, გიორგი! საოცარი ხარ!" მან ავტოგრაფისთვის კალამი გამომიწოდა და მე სწრაფად დავწერე ჩემი სახელი, იმ იმედით, რომ ეს დასრულდებოდა.

მაგრამ ის არ დასრულებულა. იგი კითხვებით ახდენდა ზეწოლას, მისი ცნობისმოყვარეობა კი უსაზღვრო იყო. "რომელია შენი საყვარელი მომენტი მოედანზე? გყავს შეყვარებული? რომელია შენი შემდეგი დიდი თამაში?"

ის არ ჩერდებოდა...

"მე თავიდანვე თვალყურს ვადევნებდი შენს კარიერას. შენ არ ხარ მხოლოდ ფანტასტიკური მოთამაშე, ასევე წარმოუდგენლად სიმპათიური ხარ", - თქვა მან და მისი ხმა ფლირტულ ჩურჩულამდე დაეშვა.

Ideal Match-იდეალური მატჩიTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon