7.

15 2 22
                                    

Pov: Naomi

Ik ben aan het inpakken voor vakantie. Morgen gaan we met de hele groep op vakantie naar Griekenland! Ook de vriendinnen gaan mee. Twee dagen geleden heb ik samen met Tess geshopt. Zij gaat ook mee! Ik heb er veel zin in, ik kan het gelukkig goed vinden met de meiden.

//

Het hele zooitje ongeregeld zit in het vliegtuig hoor. Ik zit naast Rob en Tess zit achter mij naast Milo. Ik merk dat ze het erg gezellig hebben met elkaar. We hebben hun expres bij elkaar laten zitten, want we gaan proberen hun te koppelen met elkaar. Milo rm Matthy hebben namelijk allebei nog geen vriendin.

Het vliegtuig land en ik sta na drie uur vliegen dan eindelijk op. We lopen het trapppetje van het vliegtuig af. Als laatst komen Tess en Milo naar beneden. Ik zie dat Tess zo snel mogelijk van de trap af wilt rennen, maar dan mist ze een treden. Gelukkig vangt Milo haar op.

We stappen in de taxi onderweg naar ons huisje. Als we de parkeerplaats op rijden, zie ik het huisje al staan. Het is lekker knus met daar tegenover een heerlijk strandje.

"REN ZO SNEL JE KAN NAAR JE KAMER!" Schreeuwt Milo. En zo rent naar de perfecte kamer. Alleen is er 1 probleem...

Pov: Tess

"Naomi, heb jij dit huisje geboekt?" Begin ik. "Ja hoezo dan?" Vraagt ze. "Er is 1 slaapkamer te weinig, nu moet ik met Milo!" Zeg ik chagrijnig. "Vind je vast niet erg he?" Zegt ze grappend.

Kijk ik heb niks tegen Milo hoor, maar we hebben bijna niks met elkaar. We kunnen alleen een beetje lachen en grappen maken. Voor de rest vind ik het een vieze arrogante aap.

Nu is het ook nog een twee persoonsbed. "Ik neem de rechterkant!" Hoor ik Milo dan zeggen. Dus verplaats ik al mijn spullen naar links.

Het begint langzaam avond te worden en besluiten daarom om wat te gaan eten in het strandhuisje. Ook doe ik voordat ik ga mijn bikini onder mijn kleren aan, je weet maar nooit.

Ik bestel wat chyros, mijn favoriete eten. Naomi daarentegen is een wat moeilijkere eter en kiest daarom maar wat van de kinderkaart.

Na het eten besluiten we met z'n alle de zonsondergang te kijken. Ondertussen wordt er ook al een vuurtje gemaakt.

Ik zie dat Milo mij met z'n blauwe ogen aanstaart. 'Hij is echt schattig'. Nee zo Mag je niet denken Tess. Hij is vies en smerig.

Pov: Naomi

De zon is inmiddels al onder. We besluiten nog een late avond duik te nemen. Ik houd Rob zijn hand vast en samen rennen we de zee in.

Als ik uit het water kom sta ik te bibberen van de kou. Rob gooit zijn handdoek en zijn vest naar mij. Snel droog ik me af en trek ik zijn vest aan.

We gaan nog eventjes rond het vuur zitten. Rob slaat een arm om mij heen. Het voelt vertrouwd en veilig.

We besluiten een spelletje te spelen, '2 lies and 1 truth'. "Ik begin wel!" Begin ik.

1. ~ Ik heb vroeger op voetbal gezeten ~
2. ~ Mijn sterrenbeeld is schorpioen ~
3. ~ Ik kan zingen ~

"Ik denk dat je kan zingen!" Zeggen Rob en Roxy in koor. "Jouw sterrenbeeld is 100% schorpioen!" Zegt Tess enthousiast. "Nee joh ze heeft op voetbal gezeten!" Zegt Raoul en de rest stemt er mee in.

De waarheid is: Ik kan zingen! "Ja dat weet ik wel na al die keren in de douche!" Zegt Rob. Ik geef hem een kleine por in zijn zij.

"We kunnen wel wat samen zingen!" Zegt Roxy. "Ja dat is goed! Zullen we 'oceaan' zingen?" Vraag ik. "Ja let's go!" Zegt ze terug.

(Bovenaan staat het nummer, mocht ie het niet doen, ja gw Spotify gebruiken. Zet nou maar aan voor de vibe)

Er is verrekte veel te zeggen
en te liegen nog veel meer
Heel veel bagger bloot te leggen
al doet het graven nog zo'n zeer
Ik ben een eikel maar ik leer

Een oceaan om in te vluchten
nooit jaloers te hoeven zijn
Liefde om je hart te luchten
Een oceaan
hoe lekker zou het zijn

Was er iets waar ik om wenste
voordat de put droog kwam te staan
Dan was het lang zullen ze leven
familie waar ik veel van hou
en voor wie ik sterven zou

Een oceaan om in te schuilen
nooit alleen meer hoeven zijn
Ik heb gesmeekt niet meer te huilen
alsjeblieft

Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan
tot ik ga staan

Een oceaan om in te vluchten
nooit jaloers te hoeven zijn
Liefde om je hart te luchten
Een oceaan
alleen van mij

Een oceaan om te verzuipen
een dag of wat een held te zijn
Laat die ander nu maar kruipen
Een oceaan
vol tranen is van mij

Als het nummer is afgelopen maken we voor de grap een buiging. We besluiten met z'n alle naar bed toe te gaan, dus lopen we terug naar ons huisje.

Ik maak me klaar voor bed en geef Rob een kusje. Hij komt op mijn borst liggen en nog geen 5 minuten later slaapt hij al. Met zijn mond lichtjes open, hij is zo schattig.

Pov: Tess

Ik ga vast in bed liggen als Milo staat te douchen, gelukkig maar, want ik heb geen zin om naast een zwetend iemand te liggen.

Als hij klaar is komt hij naast me liggen. "Als je het fijn vindt kan ik ook op de bank liggen hoor." Stel ik voor. "Als je mij maar niet neukt en aan je eigen kant blijft liggen, vind ik alles prima." Zegt hij grappend terug. "Alsof ik jou zou neuken!" Zeg ik terug. "Ook jij weltrusten" zegt hij. En zo vallen we allebei in slaap.

//

Ik word wakker door de zon die door de ramen schijnt. Het schijnt precies op het gezicht van Milo. Langzaam opent hij zijn ogen.

"Goedemorgen zonnestraal!" Zeg ik met een brede glimlach. Chagrijnig kijkt Milo mij aan. "Moguh." Zegt hij terug.

Eventjes later ga ik boodschappen doen met Raoul en Koen. Raoul gaat vanavond koken.

//

Raoul staat te koken als ik bedenk alvast de tafel te dekken. Gelijk als ik klaar ben komt Raoul met de pannen aan lopen. "Aan tafel!" Roept hij. En zo zit iedereen aan tafel.

We besluiten uit te gaan. Hier dicht in de buurt zit een heel gezellig stadje, waar je volgens Matthy heel lekker kunt zuipen.

Ik houd niet zo van heel veel drinken, ik hou het gewoon bij 2 drankjes.

Het is al wat later op de avond en ik heb er genoeg van. Ik besluit in m'n eentje naar het huisje te gaan. De rest wilt namelijk nog wel blijven.

Ik loop richting het huisje als ik 2 mannen achter me hoor schreeuwen. "EY MEISJE, BEN JE HIER ALLEEN" "WAAR GAAN DIE MOOIE BEENTJES NAAR TOE?" Ik begin sneller te lopen, maar de mannen achter mij ook.

Ze halen mij in en pakken mijn schouders. "Ben je hier alleen meisje?"
_________________________________________
1185 woorden!

Huh een Ivy die op de maandag post?
Ja dat klopt!
Deze week ga ik namelijk zo vaak mogelijk proberen te uploaden, omdat ik volgende week dinsdag op vakantie ga. Dus ik ga sowieso van 30 juli t/m 6 augustus niet uploaden. Ik wil er namelijk geen druk bij hebben op vakantie. Dus morgen nog een deel!

Tips?
Doegg schatjes 💞

Iedereen heeft wel watWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu