Komplikovan pocetak

42 0 0
                                    

-Treses se toliko unutra. Hoces brzo svrsiti, zar ne?-pitao je dok mi je sisao bradavice glasno se podsmevajuci. Nisam mu mogla odgovoriti cak i da sam htela. Moj um je postajao prazan i tup od zadovoljstva koje mi je pruzao, a moje telo je sada samo od sebe pocelo da se krece vodjeno iskljucivo zivotinjskim instinktom i pozudom. Naginjala sam se unazad i pozudno obavijala noge oko njegovih kukova, istovremeno podizuci svoju picku da ritmicno trljam protiv njegovih prstiju dok je on pojacavao ulazne i izlazne pokrete.

Moje ruke su se obmotale oko njegovog vrata, gurajuci njegovu glavu za jedan divlji duboki poljubac koji je ukljucivao nase vrele jezike, i vrisnula sam svoj vrhunac u njegova usta dok me snazno obuzimao orgazam. Ispruzila sam ledja prema njegovom telu i prstima, koji su i dalje bili duboko u mom otvoru, stegla sam noge oko njegovih kukova, privlaceci njegovo celo telo blize sebi. Poslednja senzacija koju sam zapamtila pre nego sto mi je um potpuno otisao u prazno bila je struja vrele tecnosti koja je izbila iz unutrasnjosti moje picke.

-Probudi se, Natalija. Jos nismo zavrsili.-rekao mi je.

Nisam bila sigurna da li je to bio njegov glas ili senzacija njegovog ulaska koja me je iznenada vratila u stvarnost. Podigao me je da sedim na njegovom radnom stolu i osetila sam to. Veliko, vrelo i tvrdo kako mi ulazi u pecinu. Njegov kurac je prodirao u moju rupu dok su njegove ruke drzale moje noge sirom otvorene kako bi mu omogucile pristup mom unutrasnjem jezgru.

-Jos uvek si tako stegnuta dole cak i nakon sto si tako jako svrsila. Pretpostavljam da moji prsti nisu bili dovoljni za tvoju gladnu pickicu.-govori mi.

On se povukao unazad da izvadi svoj ud iz mene pre nego sto ga je snazno gurnuo celom duzinom u moju drhtavu picku. Osetila sam i bol i uzitak istovremeno dok su se zidovi moje picke prilagodjavali velicini i obliku njegovog kurca.

-Nemoj se suvise stegnuti oko mene, upravo se krecem. Rasiri noge sire za mene!-naredio je Edvard.

Kao da sam vezana magijom njegove komande, rasirila sam noge sirom za njega, dok je brzo i snazno ulazio i izlazio iz moje natopljene picke. Guranje, guranje, guranje...Pumpajuci svaki put sve jace i dublje.

Njegov veliki kurac trlja moje unutrasnje zidove i udara duboko u moje telo sa svakim prodorom. Bas kada je njegov kurac prodirao duboko u mene, njegov jezik je prodirao duboko u moja usta da bi zadrzao moje krike zadovoljstva dok sam strastveno jecala u njegova usta.

"Oce, molim te, oprosti mi zbog ovoga."
Njegovo lice i gradja, koji su tako slicni mom ocuhu, toliko me uzbudjuju. Moj polustric me digao u sedeci polozaj da bi dublje mogao prodirati u mene.

Ubrzo je poceo divlje stenjati i neumorno me pumpati. Osecala sam kako se celo moje telo topi u njegovim rukama i sa svakim pokretom njegovog kurca u meni, sve sam blize vrhuncu.

-Idem, idem.-vikala sam i obmotala noge oko njegovih kukova, gurajuci svoju picku jos blize bazi njegovog kurca.

-Svrsi! Svrsimo zajedno, Natalija!-tesko je disao u mom uhu i podigao moje telo u svoje ruke, podizuci mi guzicu sa stola i gurajuci je da se jos jace trlja i brze protiv njegovih kukova dok je divlje pumpao svoj kurac unutar mog zadovoljstvenog otvora. Cvrsto sam stegla noge oko njegovih kukova i svoju picku oko njegovog kurca jos jednom pre nego sto sam divlje vrisnula dok me je opet pogodio vrhunac. On je poslednji put zabio svoj kurac u mene, njegov kurac se trzao, a jaja su mu se skupila pustajuci vrelu spermu duboko u moju picku.

*Zvoni, zvoni,zvoni*

-Zdravo, Lucijene. Da, upravo zavrsavamo na poslu. Uskoro cu dovesti tvoju cerku. Ne, ne mislim da mogu ostati na veceri. U redu, vidimo se uskoro.-kaze i prekida.

-Kao sto si cula, tvoj otac te sada zeli nazad. Bolje se obuci da mogu da te odvezem kuci. Ne bih zeleo da zadrzavam svog dragog brata predugo cekajuci da vecera sa svojom voljenom cerkom, zar ne? Dodji do auta kad zavrsis.-kaze i okrece se i odlazi.

Jos uvek sam bila iscrpljena od nase strastvene sesije dok sam osetila kako njegov kurac klizi iz mene, pracen mesavinom nase ljubavne tecnosti koja se izliva iz mog otvora na moje noge i pod.

Shvatila sam da je ovo prvi put u mom zivotu  da sam to uradila sirovo i da je muska sperma duboko u meni. Miris naseg seksa visio je tesko u sobi zajedno sa tisinom dok se moj polustric oblacio i otisao, ne izgovarajuci ni jednu rec.

Brzo sam se obukla u svom stanju zbunjenosti i uzela torbu pre nego sto sam krenula iz njegove kancelarije prema parkingu gde me cekao. Sta sam uradila? Kako sam izgubila svu kontrolu i predala se svom polustricu na taj nacin?

To sto sam uradila je bilo tako pogresno, nemoralno i odvratno. Misleci na svog ocuha i zeleci svog polustrica dok me je bezumno jebao u svom kabinetu. Ali cekaj, kako je znao? Hladan znoj mi je krenuo niz kicmu kada sam shvatila da je nekako znao moju mracnu tajnu. Znao je za moju ljubav i zudnju prema svom ocuhu. Edvard, on zna za moju zabranjenu ljubav prema svom starijem bratu.

Uzela sam telefon i videla poruku od svog polubrata Zaka.

-"Kakva je bila prva nedelja tvog staziranja sa stricem Edvardom? Nedostajes mi u mojim rukama. Javi se ako si slobodna veceras. Uvek te volim!"-glasila je poruka.

Nastavice se...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forbidden heat 18+Where stories live. Discover now