12-BÖLÜM

316 16 16
                                    

Saatler geçiyordu ve Do-yun zehir yüzünden daha çok acı çekiyordu. Doktorları çağırabilecek gücü bile yoktu. Soo-jin çoktan gitmişti. Do-yun ise yavaş yavaş zehrin etkisine kapılıyordu.

Ls: Kızlar uyanın

Jn: Mmm, ne oldu Lisa?

Rs: Babama birşey mi oldu?

Ls: Hayır ama içimde kötü bir his var

Js: Nasıl yani?

Ls: Bildiğin çok kötü bir his içimi sarıyor kurtulamıyorum. Babama birşey olmaz değil mi?

Js: Umarım olmaz... Ama babamın bize dedikleri yüzünden böyle hissetmiş olabilirsin Lisa

Jn: Bencede öyledir çünkü babam "Ölürsem çok fazla üzülmeyin söz mü?"  demişti. Bu bilinç altını kaplamış olabilir

Rs: Bende kötü hissediyorum

Js: Tıpkı o gün ki gibi hissediyorum...

Aradan biraz zaman geçmişti. Kızlar beklerken Do-yun dahada zehirlenmişti. Do-yun ölüyordu... Odasından bir ışık yandı. O ışık yanar yanmaz doktorlar hemen odasına koştu. Ama artık çok geçti. Kurtarmaya vakitleri kalmamıştı. Kızlar olanları anlamamıştı. Hepsi doktorların birşey demesi için tedirgin bir şekilde bekliyordu. En sonunda bir doktor geldi ve acı haberi verdi...

Dr: Siz Do-yun'un kızlarısınız değil mi?

Js: Evet kızlarıyız. Ne oldu doktor bey sorun ne?

Ls: Neden hepiniz odaya koştunuz?

Rs: Babama birşey mi oldu?

Jn: O iyi mi?

Dr: Kızlar çok üzgünüm ama...

Js: Hayır...

Jn: Söyleme...

R: Bu anı 7 yaşımdaykende yaşamıştım...

Ls: ...

Dr: Maalesef babanızı kaybettik... Başınız sağ olsun.

Kızlar ağlamaya başlamıştı. Hepsi birbirine sarılarak ağlıyordu. Anneleri öldüğünde boşluğa düşmüşlerdi. Şimdi ise boşlukta kaybolmuşlardı. Jisoo ağlamaklı bir sesle soru sordu.

Js: Neden öldü durumu iyiydi?

Dr: Sanırım zehirlenmiş

Ls: Bu nasıl olur?

Jn: İyide siz varken nasıl zehirlendi?

Dr: Birinin odaya girdiğini gördünüz mü?

Rs: Hayır hepimiz uyuyorduk biri mi yaptı?

Dr: Evet serumuna zehir katılmış ama kamera kayıtlarına bakamıyoruz

Js: Ne demek bakamıyorsunuz bu bir cinayet! Üstelik bunu Soo-jin yaptı!

Do: Elinizde somut kanıt yokken onu suçlayamazsınız

Rs: Ya sabır!

Jn: Birde o katili mi savunuyorsunuz burda babası ölen biziz!

Dr: Bu durumu polisler ile görüşün, biz babaannenize haber verdik buraya geliyor

Js: Of peki!

Kızlar hem delicesine kızgın hem de çok üzgünlerdi. Soo-jin'e olan sinirleri onları deli ediyordu ve içlerindeki bu sinir yüzünden üzüntülerini yaşayamıyorlardı. Babaanneleri de gelmişti. Bu sefer kızları daha iyi anlıyordu çünkü oğlu ölmüştü. Babaanneleri kızları teselli ediyordu. Hep birlikte toparlanıp polise ihbarda bulunmaya gitmişlerdi...

KILLER OR POLICEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin