Drugi dzień obozu :
Niestety, Pan od części muzycznej się spóźni , bo miał ważn event , a nie można tak zostawić garstkę dzieci , bez niczego do roboty .
Zapomniałam napisać na czym polegał ten obóz . Był to obóz artystyczny gdzie były 3 kierunki - plastyczny (wycinanki , bransoletki itp ), plener malarski (szkice, obrazy itp), no i ostatni muzyczny . Jak się pewnie ktoś domyślił, należałam do pleneru malarskiego .
No i co ma do rzeczy to, że Pan się spóźni o dwa dni? A to, że zamiast robić zajęcia , pojechaliśmy do Energylandii.
Btw- Ten obóz jest co roku organizowany przez chyba 6 lat? Jest to mój pierwszy raz , no i trafiłam na jakiś zajefajny , bo usłyszałam ,że w poprzednich nigdy nie byłe Energylandii , śpiewało się przed posiłkiem i dostawano telefony na TYLKO przerwę po obiednią .
No a tak to: mam Energylandie , nie śpiewam przed posiłkiem i mamy telefony do kolacji (bo jeszcze są zajęcia), można było jeszcze (tylko plener malarski), wziąć do referencji do jakiegoś obrazka czy coś . Więc zajefajnie.
W Energylandii byłam 3 razy na Hyperionie :3 , nie chce mi się pisać , co robiłam jeszcze ._.👍
No i nic nie narysowałam. Dlatego opowiem wam kolejną historię około 2 dni przed wyjazdem (spać mi się już chce , zmęczenie daje się w znaki)
Nie jest jakaś nie zwykła , po prostu prtyszła paczka z temu .
Zamówiłam mazaki, cienkopisy , bryloki i mnóstwo uroczych koszulek .Z bryloków zrobiłam to :
:33
A tu mazaki olejne .
N
ie umiem włosów,jasne ? To mój pierwszy raz nimi ._.👍
Kupiłam szare , bo na razie nie potrzebuje kolorowych. Później w przyszłości dowiecie się dlaczego .
No i tyle .
Opublikowano: 05.08.2024
CZYTASZ
<3 ART BOOK v.3!! <3
HumorMimo wakacji, nie zabrałam się wcześniej do pisania znów Artbook'a ,no i i oto jestem , dokładnie miesiąc później.