01.evlenmek

5 0 0
                                    

Yazardan.

3 yıl önce. (2021)
Halil Ak ayakta durmuş elinde kumanda ile televizyona bakıyordu. Bir yandan da tırnaklarını kemiriyordu. Sinirden resmen ağlayacaktı. "Ünlü iş adamı Halil Ak'ın 17 yaşındaki oğlu Çağan Efe Ak arkadaş grubu ile 18 yaş üstü bir barda kameralara yakala-" kadın muhabirin sesi yarıda kesilirken televizyonu kapattı ve hızla koltukta oturmuş karısına döndü. Sarı saçlı karısı tabletinin üstünden baktı ve nefes verdi.

"Helin cıldırıcam! Bu çocuk akıllanmayacak mı!"
Karısı elindeki tableti yana bıraktı ve gayet sakin bir tavırla kocasına gözlüğünün üstünden baktı.

"Rahat bırak çocuğu büyüdü zaten iki gün sonra 18'ine girecek."

Adam gözlerini kapattı ve nefes alıp "Üniversite sınavı var! Abisi akıllı dedik. Tıp okudu adam oldu. Bu da yapar birşeyler dedik ama beyefendi matematikten Tuana Hanımdan çektiği kopya ile 17 alıyor!" Dedi dalga geçerek.

"Halil sakin olur musun? Çocuk yukarda. Duymasın." Gözlüğünü yana bıraktı.

"Duysun Helin . Kesin o Yağızlarla konuşuyor." Dedi merdivenlere dönerken devam etti. "Hepsi mi akılsız olur arkadaş!" Dedi ellerini cebine koyup.

Helin oflayarak tabletini aldı ve yurt dışı alışverişine devam etti.

Odadan konuşma sesleri geliyordu.

"Ama kız ne fenaydı oğlumm!" Diyordu Yağız.

"İğrençsiniz!" Diye bağırdı Tuana kahve içerken.

"Çağan!" Diye bağırarak odasına girdi babası.

Çağan hızla telefonu kapattı ve babasına döndü.

"Noldu baba yine?" Dedi ayağa kalkarak. Nefes verdi.

Babası sakin kalmaya çalışarak odaya girdi.

"Oğlum sen akıllanmayacak mısın?" Dedi sinirle.

"Seni haberlerde gittiğin barlarda görmekten biz bıktık sen bıkmadın mı oğlum!" Dedi biraz sesini yükseltip.

"Baba yeter ama! Ben abim değilim! Bana istediğin gibi bağırmaazsın."Bağırarak konuşuyordu Çağan.

"Başlatma abine. Azcık utanır insan. Bizi elalamin ağzına lokma ediyorsun. "

"Sen utan bence baba." Dedi çağan sinirle.

"Ne saçmalıyorsun sen?!" Dedi Çağanın üstüne yürüyerek.

"Diyorum ki şirketinde bir yerlerini göstere göstere odana giren kadınlarla nasıl konuşuyorsun önce bir onu düşün sonra bana ahlak dersi verirsin."

Nefes verdi ve babasına döndü. "Şimdi çıkar mısın odadan Yağızlarla konuşucam."

"YağızLAR derken yine mi o Tuana belası. Görüşme o kızla diyorum anlamıyorsun."

"Baba çık!" Dedi ve babası çıkarken tekrar konuştu. "Kapıyı kapatır mısın?"

Tiryakiler

Karen Tiryaki evi dolaşıyordu yine yanında hizmetli Güllü ile. "Bu oda okay mı?"

"Evet Karen hanım." Dedi bıkmış Güllü.

"Burası da,"
"Burası da,"

"Çok sağol Güllücüm." Güllü tam gidecekken durdurdu ve tekrar konuştu.

"Şu Tuana çıktı mu odasından?" Dedi kısık bir şekilde.

"Hayır efendim sabahtan beri orada." Karen göz devirdi ve Tuananın odasının kapısını çaldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk YangınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin