3.

1 0 0
                                    

Nastał kolejny dzień służące robiły przygotowania na jutrzejszą ucztę kontrolował to Henryk.Spal tylko 4 godziny jedynie, przypomniało sobie o tej uczcie i robił dekoracje. Kogo zaprosić.... Alise spomniala o rodzinie , tylko poznał jej dwie siostry młodsze miała jedna z około 2 lat a druga 8 . Młode dziewczyny i Alise była najstarsza bo miała 19 lat była spora różnica wieku , nie ukończyła szkoły w liceum w którym się uczyła o mocy i historii tego.
Miała jeszcze mamę jej charakter był podobny do Alise , ale jej ojciec zmarł jak po urodzeniu trzeciej córki. Matka jej była samotna chciała znaleźć kolejnego męża ale miała inny pomysł, żeby Alise wyszła za mąż za bogatego człowieka, potrzebowała pieniędzy na jedzenie dla córek. Jak już to nastąpiło to przesyłała pieniądze Alise swojej matce i nie musiała głodować. Albert był wkurzony jak usłyszał że chce zaprosić Alise swoją rodzinę. Odpowiedział że nie ma mowy
Henryk :czemu nie?? Co ci się tato znów nie podoba
Albert :jeszcze przeżyje że twoja żona tu mieszka. Ale nie pozwalaj zeby jej rodzina tu przyjechała nie pozwalam na to.
Henryk :chce powód tego czemu nie mogą być zaproszeni na ucztę????
Albert :to jest bardzo dobry powód słuchaj mogłeś że nie żenić się z tą jebaną flondrą co tylko myśli o pieniądzach nawet ciebie nie kocha , jej rodzina też taka jest.
I co Alise myślisz że ja tego nie widzę.
Alise zatkało
Henryk :skończ zaproszę jej rodzinę czy ci się podoba czy nie. Nie masz mojej ukochanej żony wyzywać. Jakbym miał czarną moc to bym ciebie wykopał .
Albert :ale jej nie posiądziesz tej mocy nie zasługujesz na to ani twoja żona zrozumiano!!!!
Może nawet zniknąć jak nie będę żył a co mi tam.
Henryk:wyjdź kurwa nie mogę ciebie słuchać!! Wynocha!!!
Albert ;dobra i tak nie mam ochoty się na was patrzeć
Henryk :spadaj do siebie
Poszedł do pokoju Albert na kolacje nawet nie przyszedł która się odbyla godzine po tym jak się Henryk z jego ojcem pokłócili.

Henryk ma już wszytsko przygotowane do porannej uczty, Alise oznajmiła swojej rodzinie o przyjscie na ucztę ale nic nie powiedziala o ciąży chciała dopiero powiedzieć jak przyjadą.
Nastała północ Alise nie mogła spać, planowała o czarnej mocy jak ją zdobyć i pomyślała jeżeli urodzi swoje dzieci jedno z nich będzie posiadać tą moc i jeżeli zmanipuluje to odda swoją moc będzie niepokonana cały świat jej padnie na kolana. Tego ona chciała. Ucieszyła się jak o tym myślała jeszcze niedługo musi czekać. Zostało jej dwa miesiace i z kawałkiem porodu swoich dzieci.
Miała ochotę się napić wina kusiło jej ale się nie napiła. Lubiala co noc pić wino ale jak jest w ciąży to nie może. I jest też z tego powodu wkurzona wzięła sok i się napiła udając że to wino. Jak już wypiła ten sok. Położyła się spać z Henrykiem.......
Tego dnia nad ranem Henryk wstał pierwszy żeby kucharze już gotować na ucztę jedzenie i wszytsko kontrolował. Alise jeszcze spała nie miała jak narazie ochoty wstawać. Ale ktoś zapukał do jej pokoju wszedł, to była służąca. Budziła ona Alise lecz ona nie chciała wstać, lecz służąca ją dalej budziła. Wstała powoli wydarla się Alise na służąca że chce jeszcze spać i ma wyjść stąd. Było jej przykro ale wyszła. Przez to że się obudziła już nie mogła spać.
Wybierała sukienkę na ucztę ktorą ma wybrać, wybrała sukienke długą ciemno czerwoną, która ma odkrytę plecy. I sznurki które można zawiązać. Alise zawołała służąca żeby jej pomogła się ubrać. Służąca zaproponowała najpierw kąpiel a później się przebrać. Alise się zgodziła żeby wziąść kąpiel. Służąca jej wszytsko przygotowała. Ona się wykąpała pilnowała jej służąca która jest razem z nią w łazience. Jak Alise się rozebrała miała większy brzuch bardzo ją to niepokoi. Ale kontynuowała kompanie się. Służąca pomogła jej umyć długie brązowe włosy jak się cała wykąpała. Wyszła z wanny służąca ją wycierała reczniem dała jej szlafrok i poszly do pokoju. I też pomogła się Alise ubrać wyglądała bardzo pięknie i do tego były czarne buty na obcasie. Ciężko jej chodzi z brzuchem ale się przyzwyczaiła.Poszla w kierunku uczty

❣️🖤BLACK LADY🖤❣️💀SKRYWANA PRAWDA 💀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz