Sebelum memulakan cerita aku kenalkan diri nama aku iz aku seorang yg sudah berkahwin dgn seorang wanita yg aku sayang dan cinta Dyna.
Hubungan aku dengan isteri baik2 sahaja dan bahagia. Setiap hari selepas aku balik kerja isteri aku selalu melayan nafsu buas aku dan boleh katakan setiap hari aku akan fuck dgn isteri aku.
nak di jadikan cerita isteri aku dyna dapat kerja dan bermula la kisah yg penuh dasyat !! nak kata marah pun tidak nak kata xmarah pun tidak...
Isteri aku ni body ni sedap2 peluk xgemuk.. cuma bontot dia agak besar sbb aku selalu doggie dia...
Isteri aku mula kerja agak jauh dari kediaman kami dia perlu naik public transpot utk ketempat kerja.
Hari demi hari dia mula rasa sunyi bila time nak ke tempat kerja perlu travel jauh. Dia mula hilangkan rasa sunyi chat dengan seorang kenalan nama dia AL. AL ni seorang yg sudah berkahwin dan mempunya anak.
Hari semakin hari hubungan dyna dgn al semakin mesra tiada tapisan dalam percakapan ketika chat.
Dyna: Ping(dalam chat)
AL: Ping juga(dalam chat)
Dyna: Hi buat apa tu? isteri dekat mana?
AL: hi xda buat apa, isteri dekat dapur .. line clear ni.hiihhi
Dyna: bosan la harini, husband i dah tidur
AL: laa yeke awal dia tidur..
Dyna: penat katanya..
AL: i teman u ye.. lagi pun i rasa isteri i lepas ni pun nak tidor juga tu dia kata dia penat...
Dyna: betul ke boleh teman ni...
AL: betul babe
Dyna: berbabe pula u ni...
AL: i nak fuck degan isteri i tapi dia kata dia penat... terbantut mydick ni...heheh
Dyna: apa la u ni..aishh
AL: kalau u ada sebelah i .. gigit leher u sampi merah
Dyna: mana boleh nanti husband i nmpk...
AL: malam ni boleh x kita fantasi sama2...ala umpama kita tgh fuck babe.
Dyna: boleh je fantasi kan..hihhihi
AL: nanti u delete text ni semua tau...kalau tidak mampus kita...
Dyna: baik u....kita nak fantasi mcm mana?
AL: okay now u buka baju babe i nak u naked, i pon akan naked
Dyna: sudah....
AL:good girl mcm ni la perempuan simpanan i...u raba puting u sebelah tgn.. lagi sebelah u raba pussy u babe...
Dyna: arrrhhhhggg i feeling good sayang... arrrgghhh
AL: u bayangkan i tengah lick pussy you yg tembam tu... like it??
AL: i rasa we need video call nak? isteri i pun da tidur kejap i tukar bilik yg xda orang..
Dyna: okay i pun nak ke ruang tamu...
AL: riinnggggg
Dyna: wow u naked
AL: see your body babe... so hott... untung husband u..
Dyna: Untung husband i dgn you la sayang...
AL: main pussy u babe.....i tengah bayang u blowjob my dick... arrgghhhhhh argghhhhh sedapnya u lick dgn hisap mydick... come on my love.. argghhh
Dyna: arrrrgghhh sedapnya u lick babe.... arrrgghhhh (pussy yg dyna main dengan tgn sendiri mengalir air dgn banyak sambil AL memerhati di dalam telephone)
AL: wow air u keluar banyak u look soo horny babe
Dyna: Yes sayang come your dick masuk dalam pussy i.....Aaaarrghghhh sedap nye sayang arrrggghhhh
AL: babe i nak comeee...
Dyna: i pun... arrghhhh babeeee arrrhhhhhh arrrghhhhhhh
AL dgn dyna pun puas dengan fantasi yg mereka cerita....
AL: so good babe.. kalau betul2 kan best... esok kita jumpa boleh? i book hotel.hihihi
Dyna: besok kan i kerja sayang....
AL: u cuti la, i pay u punya salary besok i bagi u 2k.. yg penting besok u layan i nak???hihihih
Dyna: errmmm boleh la...kita nak check in mana?
AL: besok keluar awal sikit i ambil u dekat LRT..kita g genting..
Dyna: okay babe jumpa esok i tgu.. jgn xdatang. i todr dlu tau..
AL:ok besok pagi u try fuck dgn husband u sblm pergi nanti xda dia text2 or tanya u kalau balik lmbt..
Dyna: okay
AL: u fuck husband u tapi u bayang dick i tau babe..
Dyna: notty u ni...good nitee
AL: good nite perempuan simpanan ku!
keesokan harinya subuh dyna cuba buat apa yg AL suruh... dyna layan dan fuck suami dia dgn sepuasnya... arrgghhhh abang arrrghhhh sedapnya batang abang ni .... arrghhhhhh argghhhh pancut kat muka sayang abang..... arrrghhhhhh sshhhuuttt shhuuttt air mani suami dyna pun terpancut dekat muka dyna....
Dyna: sayang kena siap dah ni abang nak pergi kerja...
Iz: aiikk awal betulll
Dyna: Harini ada meeting banyak kerja... maybe balik lewat sikit nanti sayang bagi tahu
Iz: okay sayang.. pergi la siap...
setelah siap semua dyna pun bergegas ke LRT menanti kekasih gelap suami orang dan harini dyna rela tubuhnya di ratah dengan suami orang yg sudah berkahwin......
BERSAMBUNG.....................
YOU ARE READING
Isteriku Curang dengan suami orang
RomanceIsteri yg curang kerana bosan dan sunyi, ingin mencuba batang dan layan lelaki orang