Çalan telefona yan gözle bir bakış attım.son zamanlarda ne yalan Söyleyeyim tamamen kendimi dünyaya kapamıştım,yorulmuştum insanlardan hayattan bu da benim Hayat'la tüm bağlarımı bir süre askıya almam dı...telefonun yanıp sönen Işığında Çiğdem yazısını okudum kendisinden bir ay haber alamadığım en yakın!!! Dostum du arayan..kırgındım kızgın haklımıyım tartışılır ama cevap versem mi...
efendim dedim tüm enerjisini yitirmiş sesimle.
şebnemmm diye cırladı nerdesin sen ha allahım ya eşşek niye aramıyorsun ben neler
yaşadım biliyormusun.
Klasik Çiğdem işte aramaz ama aranmadığında bir süre sonra dank edip bu beni niye aramıyor diye kendince müsait olduğu bir zamanda telefona yapışır.
çiğdem diye nefesimi verdim yavaşça bir ay benim içinde zor geçti biliyorsun iyiye gitmesini düşünüp umarken hiç bir değişiklik yok hatta daha kötü,
Ömer kapana kısılmış gibi hissediyor,
bırak Ömer'i düşünmeyi diye sözümü kesti.haketti o.uyardın onu dinlemedi. Bu kadar vicdanlı olmak zorundamıydı tamam kardeş ama Karısı ve çocukları ne olcak.koskaca aslan lar ne hale geldi kayınvaliden ve görümceni görmek isterim Dünya'daki en asil aile en asil oğlanlar dedikten sonra kahkaha Attı büyük konuşamayacaksın Allah işte böyle bildiriverir yerini...
sence dedim..
Güldü tamam kızım Akşama seni alıyorum Detaylı konuşacağız İkimiz de ,
bu akşam imkansız Çiğdem ama salı Akşamı Ömer'in yemekli toplantısı var salı buluşalım.
Tamamdır
Salı daha dört gün vardı ve kim bilir Çiğdem in ne olmadık işleri çıkacaktı yine yani bir aksilik olmazsa biz yinebuluşamayacaktık evet çünkü Çiğdem le bir plan yaparsınız ve bir saat öncesi mutlaka iptal olurdu. Siz herşeyi ona göre planlarsınız ama bir anda pufff..düşünmemeyi tercih ediyorum ama başka insanlarda plana dahilse pek bir değişim olmuyor, neyse dedim aklımdan kovdum bu Düşünceleri şu anda bununla Uğraşmak istemiyordum, emindim nasıl olsa salı iptal olacak, sonraki zamanda ben ona ulaşıp buluşalım diyecektim, benimle Konuşmasının verdiği rahatlıkla, Kafası bir dahakine dank edene dek sesi yine çıkmayacaktı, klasik...aslında hayatına baktığında pek de kızamıyordum ona ama düşünceli Olmayı , bana karşı öğrenmeliydi çünkü istediğinde istediği insanı pek de iyi düşünebiliyordu.kolay kolay Sevdiğim Dostları çıkarmam hayatımdan sabrım geniştir ,ama son damla ,o sabrı taşıran damla kalbime düştüğünde,ortalık yangın yerine dönse de arkamı döner ve Yürür giderim geri dönüşüm yoktur bu noktaya gelmek beni her zaman korkutur çünkü kırılmaz bir inadım var ben bile kalbimi yumuşatamıyorum.ve bende tehlikeli sona doğru ilk basamağa adımımı atmıştım.çiğdemin neden aramıyorsun sızlanmaları beni etkilemiyordu artık evet çok zor bir dönem geçiriyorduk İkimiz de ama o benden ne kadar destek bekliyorsa aynı şey benim içinde geçerliydi, tek Taraflı olmuyor değilmi, benim yerimi başka dostluklar dolduruyorsa seçimini yapmıştır yapacak bir şey yok; yinede açıklamasını dinlemek isterim bakalım olay benim yorumladığım gibimi, ama dedim ya ilk basamağı çıktım, bu da benim umursama MA basamağım, iptal olursa planımız hiç de umursamayacaktım, eskisi gibi üzülmeyecek, kızmayacaktım, hissizleşmeye başlamıştım bile... Umarım Korktuğum olmazdı Çiğdemi seviyordum yanında içimden geldiği gibi konuşur davranırdım acaba lar hiç olmadı onun yanında fakat sadece bunlar yeterli olmuyordu işte...
Aynı Direnç ve inat peki Ömer'de niye kendini göstermiyordu, bir çok defa arkama bakmadan Koşarak Ömer'in hayatından hemde yüksek HIZLA çıkmak istedim;ama o gitme direnci ve inadı hiç baki olmadı.dönüp kalbime baktığımda kırgınlık, kızgınlık, inançsızlık, güvensizlik le sarmalanmış cılız bir sevgi var ama nedense bu sevgi Aklımı dinlemeye karar verdiğim zamanlarda, kral Arthur'un kılıcı ekscalibur u elini Alıp tüm bu Düşünceleri yerle bir ediyordu,bende kuyruğumu kıstırıp Ömer'i seviyorum deyip oturuyordum.aklım ve kalbim arasındaki bu Savaş'tan bıkmıştım...
Oturduğum koltuğa iyice gömülerek sosyal medyaya göz attım. Demir yeni bir fotoğraf paylaşmıştı. Yeni restoranı ve hatırı sayılır yorum ve övgü almıştı.bir zamanlar bizim olan restoran , Ömer'i uçurumun ucuna getiren restoran,Aslan ların sarsılmasına sebep olan restoran,küçük Aslan Efe ye hibe edilen ama küçük şehzadenin iş mi aşk mı sorusuna yanlış cevap verip kaybettiği itibarının sebebi restoran, Demir ; kararlılık, azim , şeytan tüyü, Özgüven,hepsinin tek insanda toplandığı varlık.... Ruh eşi kavramına beni inandıran insan...
Koltuğumda doğruldum ve biraz ilerimde olan Gürültüye Gözlerimi çevirdim.
4 yaşındaki küçük Cadı
bağırarak koşturuyor du;allaadinnnn kurtar beni imdatttt,
Ömer in sesini duydum ; prenses Yasemin gel burayaaa ,seni elimden kimse alamazzzz;
Ömer'in arkasından Demet girdi görüş alanıma;Cafer seni karanlık kuyulara hapsedeceğim,
Oluşan görüntüyle gülümsedim Demet koltuktan babasının sırtına atladı.. 9 yaşındaki bir çocuk ne kadar güçlü olursa o kadardı işte ,demetin pardon allaadinin çabası...Cafer allaadin den kurtulmaya çalışırken , prenses Yasemin olan küçük Cadı buket kıkırdayıp hadi alladdin diye zıplıyordu...
Ömer , buket ve demetin en sevdikleri oyundu bu.disney in çizgi filmi prenses Yasemin ve alladdin a birde kötü karakter Cafer...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVABI SENDE...
RandomÖmer Bendeki aşk,grur,hayranlık bir Kızın beyaz atlı prensi, bunların hepsinin karşılığıydı...büyük bir umutla inşa ettiğiniz, ellerinizle tek tek büyütüp üzerine titrediğiniz hayAtınız,bir gökdelenin depreme dayanamayıp yerle bir olması gibi yıkılı...