Kapitola 1. - Úvod

0 0 0
                                    

Palm Springs bylo město, kde slunce nikdy nevyhaslo ani v temných dobách. Palmy se houpaly v teplém větru a ulice byly plné turistů, kteří hledali únik od reality. Pro Robinne to však bylo místo, které nemohla nikdy opustit – ani kdyby chtěla.

Sotva probuzená Robinne se protáhla a podívala se do zrcadla. Její černé, dlouhé kudrnaté vlasy padaly kolem její tváře, ozdobená piercingem v nose a její tmavší pleť zářila zdravím. Každé tetování na jejím těle mělo svůj vlastní příběh, který by mohl vyprávět o její neklidné duši.

"Robinne, vstávej, snídaně je hotová!" volala z kuchyně její matka Jolie. Robinne slyšela zvuk kávovaru a trapný smích jejího bratra Ashe.

"Ashi, nech už toho, kdo tě má od rána poslouchat ty idiote!" zavolala směrem k jídelně. Její starší bratr byl vždy plný života a vtipů, ale někdy dokázal být opravdu otravný.

"Dobré ráno, spáči," usmál se Ash, když Robinne vešla do kuchyně. "Koukám, že dneska jsi si přispala."

"Jo, jo, mám dobrou náladu, užij si to dokud můžeš," odpověděla Robinne, přejíždějící pohledem na svou matku, která jí podávala talíř s vaflemi.

"Co máš dneska v plánu, zlato?" zeptala se Jolie, usmívající se láskyplně na svou dceru.

"Nic zvláštního," řekla Robinne, přemýšlející o té staré knize, kterou našla včera v knihovně. Byla plná zvláštních symbolů a textů, kterým nerozuměla. Něco na té knize ji však fascinovalo.

"Nezapomeň, že máme dnes rodinnou večeři," připomněl jí otec Richard, který právě vstoupil do kuchyně. Byl vysoký a měl přísný pohled, ale Robinne věděla, že pod tvrdou slupkou se skrývá měkké srdce.

"Jasně, budu tam," odpověděla Robinne a vzala si knihu ze stolu. Měla tušení, že dnešek bude jiný.

A měla pravdu. Dneska začínalo její dobrodružství. Dobrodružství plné magie, přátelství, romantiky a nebezpečí.

~
**Ahoj, tohle je první kapitola této knihy, proto je kratší, než by člověk čekal. Jde o probuzení zájmu sledovat jak se příběh vyvine, což znamená čtení dalších kapitol! Nebojte, ty jsou o něco delší. Dejte vědět, jestli vás zajímá pokračování!
Chupito 💋💋**

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 24 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dech peklaKde žijí příběhy. Začni objevovat