U mrklom mraku, sobi 2 sa 2, čulo se nesinhronizovano plitko disanje. Kao da je jedan udisaj čekao da drugi postane izdisaj, to je na kraju krajeva i idealan opis odnosa sa ženama kakav su njih dvojica imali - kad jedan padne, drugi ustane.
Prvi je ustao Damon i pogledao oko sebe, žmireći očima i pokušavajući da nađe svog brata.
Damon: Stefane, STEFI, STEFANELI? GDE SI?
Mahnito je koračao po sobi i u udaljenom uglu krajičkom svog prelepog oka ugledao skoro, pa beživotno telo. Potrčao je i krenuo da trese Stefana kao da je šljiva s koje treba da se otresu plodovi za rakiju.
Stefan: Damone, koji kur... Ne jebi me bre više, ne kidaj me!
Damon: Da te nisam zamalo izgubio, udario bih ti šamar zbog te loše fore.
Stefan: I dalje možeš da mi udariš šamar...
Ustali su i pogledali se, energija je kao i mnogo puta do sada bila električna, ali su navikli da se pretvaraju da je to normalno.
Stefan: Gde smo?
Damon: Da li ti ličim na globus brate moj? Da je tako, Andreana Čekić bi eksplodirala sama od sebe kad me je videla, što se nije desilo - znaš i sam da je bilo čekić o Čekić.
Stefan: Andreana Čekić... Kao da je bilo pre 100 godina...
Damon: Kad se samo setim da je krenula da se svađa sa vampirima oko toga da li je zemlja ravna ili nije, retko ovo kažem ali nije čak ni bila ukusna.
Stefan: Bila je bolja od veveričetine, toliko ću ti reći. Šta ćemo da radimo?
Damon: Mogli bismo da izađemo iz ovog stana i probamo da potražimo neke tragove? Jesi okej?
Stefan: Uvek sam okej kad si tu, brate moj.
Izašli su na ulicu i ništa im nije bilo poznato. Buka i vika su bile svuda, i jedva su čuli svoje misli. Damon je povukao jednu devojku, ne obazirući se na to što slučajnim prolaznicima to deluje kao čin nasumičnog nasilja - kad je Damona zanimao bilo ko osim njega samog?
Damon: Gde smo? Vem er d? Lila flika?
Devojka: HSHRWUEPnmasdkjWEQOI
Damon: G D E S M O šta mumlaš to?
Devojka: Sofija.
Stefan: Jel moguće da pevaš od Džehvi Aya Sofiyu dok gledaš smrti u oči?
Devojka: SOFIJA, SOFIJA.
Damon: Stefane, mislim da ne peva - mislim da pokušava da nam kaže nešto.
Stefan: Ali šta?
Damon: GDE SMO? WHERE ARE WE? DONDE ESTAMOS CHICA?
Devojka: SOFIJAAAAA!
Damon: Ovo će možda zvučati glupo, ali brate moj, mislim da smo u Bugarskoj.
Stefan: MOLIM?
Damon: Budeš li rekao...
Stefan: Damone, ovo je Elenina rodna gruda.
Damon: Misliš da ja to ne znam? Gde je rođena ljubav mog života?
Gurnuo je devojku na ulicu, nema hvala, nema izvini, poslužila je svrsi i nisu mogli da je doručkuju na sred ulice bez da se kompromituju na maks.
Damon: Šta radimo u prokletoj Sofiji?
Stefan: Da li se sećaš bilo čega?
Damon: Poslednje čega se sećam je da smo Elena i ja bil...
Stefan: Šta je bilo?
YOU ARE READING
nije gej ako ste braća
Vampirenakon što elenu uzme bog, damon i stefan konačno pronalaze svoj put do prave ljubavi i preko trnja do zvezda shvataju da krv nije voda