Kötü Başlangıç

4 1 0
                                    

---

**1. Bölüm: Kötü Başlangıç**

Jisung, karanlık ve dar bir odada doğdu. Fakir bir mahallede yaşayan ailesi, geçim sıkıntısı içindeydi. Jisung’un annesi ve babası, her gün iş bulmak ve çocuklarına daha iyi bir yaşam sağlamak için mücadele ederken, evdeki huzursuzluk ve sürekli kavga, küçük Jisung’un dünyasını etkiliyordu.

Jisung, sabahları aç karnına okula gitmek zorundaydı. Okuldaki durum ise evdekilerden farklı değildi. Sınıf arkadaşları, onun kıyafetlerini ve ev durumunu alay konusu yapar, Jisung’u dışlarlardı. Öğretmenlerinin de çoğu, onun özel durumuna duyarsızdı. Jisung, okulda yalnız ve izole hissederken, bu durum onun öz güvenini zedeledi.

Evde ise, Jisung'un yaşadığı zor koşullar ve babasının iş bulamaması, ailenin maddi durumunu daha da kötüleştiriyordu. Annesi, sürekli çalışmak zorunda kalıyordu, bu da evde Jisung’un yalnız kalmasına neden oluyordu. Jisung, evdeki bu kaotik ortamdan kaçmak için arkadaşlarıyla vakit geçirmeye çalışsa da, okuldaki zorbalık ve dışlanma duygusu, onun bu kaçışlarını da engelliyordu.

Jisung’un çocukluk yılları, bu sıkıntılar ve zorluklarla geçerken, onun içsel dünyasında derin izler bıraktı. Her gün, yaşadığı sıkıntılardan bir nebze olsun kaçabilmek için, hayalini kurduğu daha iyi bir yaşamın peşinden koştu. Ancak, bu süreçte yaşadığı duygusal ve psikolojik baskılar, onun gelecekteki kararlarını ve kişisel gelişimini büyük ölçüde etkiledi.

.

"Gözyaşları ve Umut: Hamile Bir Erkek"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin