---
**4. Bölüm: Yeni Bir Başlangıç**
Jisung, hamileliğin son dönemlerine yaklaşırken, hayatında önemli bir değişim yaşar. Bu dönemde, hayatına giren Minho adında biri, Jisung'un yaşamında büyük bir fark yaratır. Minho, Jisung'un karşılaştığı zorluklara karşı duyarlı ve yardımsever bir kişidir. Onunla tanıştıklarında, Jisung'un yalnızlık ve izolasyon hissi azalır.
Minho, Jisung'u ilk kez bir arkadaş ortamında görür. Jisung’un hamilelik süreci hakkında duyduğu endişeler ve yaşadığı zorluklar, Minho’nun Jisung’a yardım etme isteğini artırır. Başlangıçta, Jisung Minho'nun yardım tekliflerine şüpheyle yaklaşsa da, zamanla Minho’nun samimiyeti ve içtenliği ona güven verir.
Son aylara girerken, Jisung'un karnı belirgin şekilde büyür ve bu durum, onun günlük yaşamını daha da zorlaştırır. Minho, Jisung'un bu dönemdeki en büyük destekçisi olur. Minho, Jisung’un ihtiyaçlarını karşılamak için sürekli yanında olur, ona alışveriş yapar, ev işlerinde yardım eder ve moral verir.
Minho'nun Jisung'un karnındaki bebeğe olan sevgisi, ilişkilerinin derinleşmesini sağlar. Minho, bebeğe olan sevgisini gösterir ve Jisung'a bu süreçte moral vermek için çeşitli sürprizler hazırlar. Jisung, Minho’nun bu destekleyici tavrıyla kendini daha güçlü ve huzurlu hisseder.
Jisung’un son dönemleri, Minho’nun sağladığı destek sayesinde daha katlanılabilir hale gelir. Minho, Jisung’un karşılaştığı zorlukları paylaşarak, onun hayatında önemli bir rol oynar. Jisung, Minho’nun yardımıyla hem fiziksel hem de duygusal olarak daha güçlü bir duruma gelir.
Bu bölüm, Jisung’un Minho ile olan ilişkisini ve Minho’nun Jisung’un hamileliğine nasıl destek verdiğini anlatırken, aynı zamanda yeni bir başlangıç ve umut ışığını da vurgular. Jisung’un hamilelik sürecindeki bu dönüşüm, Minho’nun katkılarıyla daha anlamlı bir hale gelir.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Gözyaşları ve Umut: Hamile Bir Erkek"
FanficJisung, hayatının en büyük sınavıyla karşı karşıya kaldığında, dünyası tamamen değişir. Fakir bir ailede doğup büyüyen Jisung, zorlu çocukluk yıllarını ve sosyal baskıları geride bırakmaya çalışırken, kendini beklenmedik bir durumda bulur: hamile bi...