1

16 4 3
                                    

"Gerçekten bu soruyu yanlış yaptığıma inanamıyorum! Sadece diferansiyel almayı unutmuşum. Neyse, teşekkürler İzuku."

Genç çocuk başını salladı. Soru soran kızın uzaklaşmasını izledi grup. Ochako daha fazla bekleyememişti anlaşılan. "Eee, dünkü sarı çocuk?"

"Sabahın körü de biraz Ochako uyansak mıydı acaba ilk?"

"Ya bi durur musun Shoto? Ayrıca sadece sana sabah, az önce uyandın. Sonraki teneffüs öğle yemeği saati."

Shoto kafasını tekrar kollarının arasına gömdü ama kulakları hala arkadaşlarındaydı.

"Anlattığım gibi işte ya. Bi baktım yerde geberotti birisi. Gerekeni yaptık."

"Offf, bu bayılmak nasıl oluyor! Aklımı delircem ben de bayılmak istiyorum."

"Ochako sorunlu olabilir misin bi ihtimal?"

Kız homurdanırken sevgilisinin saçlarını çekti.Iida'nın rasyonastliği kendisiyle büsbütün çelişiyordu.

"Bu kadar bilmesen mi askim!?" elindeki kopmuş saçları yere silkelerken.

"Düşündüm ki, bence telefonunu bulup yaz."

"Yuh çocuğun telefonunu mu çalıcaz?"

"Shoto...uyu sen kanzi."

"Olabilir aslında. Görmedim bugün hiç, merak ediyorum ben de açıkçası. Gideyim alayım revirden hatta şimdi."

İzuku ayağa kalktı ama duraksadı. "Biriniz benimle gelecek."

Tabi ki de Ochako'yla birlikte sınıftan çıktılar.

Son sınıflardı bu sene. Soru sormaları için kolaylık olsun diye öğretmenler odasının olduğu 2. kattaydı sınıfları. Revir ise zemin katın sonundaydı. Onlar varana kadar zil çaldı.

"Merhaba, dün sarışın baygın bi çocuğu getirmiştim. Onun durumu neymiş öğrenebilir miyim?"

"Ah hatırladım seni, evet. Sıcaktan bayılmış önemli değildi pek. Bi ayran içti iyileşti zaten ayılınca. Sonra da eve gitti."

"Bugün göremedim de numarasını verseniz olur mu? Endişelendim biraz."

Kadın kafasını salladı. Masasındaki çekmecesine erişip bi defter çıkardı.

"Arayıp bulursunuz arkadaşınızı."

Teşekkür anlamında kafa sallayıp aldı Ochako kalın defteri. Zil çoktan çaldığı için hızlı olmalılardı. Aizawa affetmez çünkü.

Bi sayfayı İzuku diğerini Ochako kontrol etti ve buldular. Resimlerin yanında sınıf ve numara bilgileri bile vardı hatta adres! Bu yasa dışı olmalı...

Numarayı not edip hızla koridorda koşarken Aizawa'yı sollayıp önden onun için sınıf kapısını açtılar. Ardından öğretmenin soğuk bakışları eşliğinde sınıfa girdiler. Aizawa'nın dersi başladığında sınıftaki bütün öğrenciler nefes almaya bile çekinirdi.
***

ben de bayilmak istiyoruö ochako ben de😔

don't think so ›bkdkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin