HI GUYSS IT'S A LONG CHAPTER SO GET READY......
AND SURPRISEEEEE THERE'S NO TARGET TODAY....AGAR AAP LOG ESE HI ENGAGE KARTE RHE TO ME VOTE DEKE KYA KARU.
TO BE HONEST GUYSS I DID PUT 40 VOTES TARGET I SWEAR MUJHE LAGA NHI THA KI YOU GUYSS WILL COMPLETE IT IN JUST 2 DAYS....😭😭💙
I THOUGHT YOU GUYS WILL VOTE LIKE 30-32 BUT...... 😭🥺
SO LET'S NOT BE TOO GREEDY OK..AB SE NO TARGET IF YOU GUYS ENGAGE LIKE THIS....
AND JUST A REQUEST NOT A TARGET....KYA WATTPAD ME 70 YA FIR INSTA PER 200 FOLLOWERS HO SAKTI HAY?👁👁 (I need 4 more followers here on watty or 50 more followers on insta... whatever you want i won't force you)
I was laying on the bed hugging my teddy when my eyes again fall on my hands, on Aahir's name. A unknown fear engulfed my heart making it beats so fast. I took a deep breath and closed my eyes.
Tomorrow is my wedding and I know my life is going to change after tomorrow.
The time starts from now.....
◦◦,'°.✽✦✽.◦.✽✦✽.°',◦◦
AUTHOR'S POV
"Are didi uthiye na. Subha ho geyi ha."
(Wake up sister. It's already morning)
Kiara heard some voice in my sleep.
"Aree yaar sone do na" she grumbled in my sleep.
(Yaar let me sleep na.)
"Par ma--" (But au--)
"Aree Mitali mashi Kiara kaha hay--" Shivani came in her room to see her sleeping.
(Where is Kiara Mitali aunty?)
"Kiara uth jaiye beta it's already morning. Aapki shadi hay aj bohot saari rituals wagera hai." Mitali cooed.
(Kiara wake up!! It's already morning. Todays is your wedding, There are so many rituals to perform today.)
"Yaar kisi aur ko bhej dijiye na meri jagha wo karlegi sab kuch." Kiara muttered which was almost inaudible. She turned to other side and covered her ear with the pillow.
(Yaar send someone else, she will do every ritual instead of me.)
Mitali and Shivani both looked at each other with some kind of dumb expression.
YOU ARE READING
𝐂𝐀𝐍'𝐓 𝐆𝐄𝐓 𝐄𝐍𝐎𝐔𝐆𝐇 𝐎𝐅 𝐘𝐎𝐔|| 𝟏𝟖+ (ON HOLD)
Romance✧.* 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐍𝐨. 𝟏 𝐨𝐟 𝐏𝐨𝐬𝐬𝐞𝐬𝐢𝐯𝐞𝐥𝐲 𝐌𝐢𝐧𝐞 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 ✧.* "Tsk tsk you surely don't know how to hold a gun. Do you princess" He slightly titled his head, looked down at me with poker face, his heavy voice holds the mocking tone. "...