2. Bölüm

333 25 34
                                    

Semih'ten

Alarmın sesiyle uyanmıştım. Bugün yeni okulumda ilk günüm olucaktı. Yatağımı düzeltip banyoya yöneldim, elimi yüzümü yıkadıktan sonra annem beni çağırdı.

Semih'in annesi
Semihh, kahvaltın hazır

Semih
Tamamm, geliyorumm

Hemen mutfağa gidip annemin yanına masaya oturdum

Semih
Masa harika gözüküyo anne ellerine sağlık

Semih'in annesi
Afiyet olsun bitanem çabuk ye de okula ilk günden geç kalma

Başımla annemi onaylayıp yemeğe başladım

                                                                           

Semih
Göründüğü kadar varmış ellerine sağlık anne çok güzel olmuş

Semih'in annesi
Teşekkür ederim semihim, sen üstünü giyin çantanı al gel bende masayı toplayım.

Dedi. Saata baktım okulun başlamasına  1 saatten fazla vardı. Anneme yardım etmem de bir sakınca yoktu.

Semih
Anne bende sana yardım edeyim, ilk dersin başlamasına daha 1 saatten fazla var.

Semih'in annesi
Tamam tatlım gel beraber toplayalım.

Annemle beraber masayı topladıktan sonra odama çıktım üstümü giyindim ve çantamı hazırlamaya başladım. Bir kaç tane defter koyup yanına da kalemliğimi koydum.

Semih
Anne ben hazırım çıkabiliriz.

Dedim ama annemin neşesi gitmiş gibiydi, yüzü gülmüyordu. Birden ne olmuştu da bu hale gelmişti anlam veremedim.

Semih
Anne bir şey mi oldu yüzün düşmüş birden.

Yanıt gelmedi...

Semih
Anne

Gene sesi çıkmadı. Korkmaya başladım. Ne olmuş olabilirdi ki?

Babamla kavga etmişlerdir desem babam sabah erkenden işe gidiyor.

Bu sefer annemin omuzlarından tutup gözlerinin içine baktım. Tekrar anne dedim. Bu sefer elindeki telefonu bana uzattı.

Telefonu aldım, gördüğüm şeyle kalakaldım. Anonim bir numaradan anneme fotoğraf atılmıştı ve fotoğrafta bir kadın ve babam öpüşüyordu.
Annem ağlamaya başladı, ona sarıldım. Ama nafile hiç bir şey değişmedi.

Ağlayarak benle konuşmaya çalıştı.

Semih'in annesi
Semihim annem bu dünyada ki tek servetim oğlum böyle olsun istemezdim...

Durdu devam etmedi, daha doğrusu ağlamaktan konuşamıyordu.

Telefon çaldı.

Ekranda Naci Güçlü (Semihin okul müdürü) yazıyordu. Benim eski müdürümün adı Aslı Soymandı.  Arayan muhtemelen yeni müdürümdü. Çalan telefonu anneme uzattım gözyaşlarını sildi, duruşunu düzeltti ve telefonu açtı.

Semih'in annesi
Alo buyrun Naci bey

Naci güçlü
Yav nerede bu çocuk ilk günden geç mi kalınır!

Müdürün sesi sert çıkıyodu annemle konuşmalarını duyabiliyodum.

Semih'in annesi
Kusura bakmayın ailevi bir durum oluştu.

Korkunun Ecele Faydası YOK/BarsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin