Alpha rozmawia z kolegami
-stopy
gyatka to slyszy i postanawia sei wtracic!!!!!
- wiesz co brak mi slow pp!!!!!!! zawiodlam sien a tobie:(
- b-b-baka.... im sorry gyatka-chan.... i wont do it again.....
- i-its okay senpai......wiem ze nie chciales mnie skrzywdzic...
- dziekuje gyatka-chan........... jak sie zobaczymy to ci robie scene makeup baka....
- s-senpai!... wiedzialam ze ci na mnie zalezy... ohayo oioioi...
para slyszy ze jakas laska wyzywa aalfe.... wiec chlopak postanawia sie do niej odezwac.....
- you want to fight me ig...... heh- im stronger alpha you baka!
- GO GET HER ALPHA-KUN - gyatka dopinguje swojego hisbando
alfa wygral walke.
- oh i love you my skibidi princess...... i will mew for you darling <3
- b-b-baka!!!
- jestes taki sigma... heh... pomyśleć ze yaki level 100 gyatt jak ty polubil taka uwu shy brzydka girl jak mnie....
- bomboclat nikt nie ma lepszej gyatt od ciebie........ nigdy bym nie mewingowal z inna!!! nie jestem beta. - alfa muwi swojej waifu..
- oh senpai...pojedzmy razem do Japan i czytajmy rszem uwu mangi do konca zycia muj jedyny!!!
- oczywiscie skibidi princess..... bedziemy mowic oioioi razem do konca zycia pod blossom tree..........
nagle gyatka robi sb smutna/... i postanawia cos powiezicec...
- s-enpai muszę ci cos powiedziec.
-s-enpai muszę ci cos powiedziec. - [pwoedziala dwa rzy.
- co chcesz powiedziec swojemu alfie... czy ktos inny cie zrizzowal???
gyatka chwile siedzi cicho i nie wie co poweidziec. '
- z-z-zakochalam sie w kurapice...... to nie ty!!!!11111 to ja!! to moja wina..... a-ale kocham go.. to moj najwiekszy rizzler..
- .... stracilem walsnie lvl 10 gyuatt dla bety ktory nie mewinguje!
jak moglas to zrobic senpajowi!!! (sory cos sie tu zepsuloXD prawie wkleilam profilowe alfy z fb)- p-przepraszam senpai!!! arigato!! moze jak obejrzysz 1000 odxinkuw anime to do cb wruxe.
- nie chce juz tego slyszec! ide szukac lvl 100 gyatt i bede z nia mewingowac.
= DOBRZE !!! LEC!!! I DONT CARE.... ociera lzy i odwtava sie plexami do senpaia JUZ NIGDY NIE XJXE XIE WIDZIEV NA OXZY ucieka z plavzem
nie umiem usunac tej grubej czcionki tera
przychodzi nowa ladna anime girl do klasy
- H-h-hej jesyem tu nowa... (palec palec uwu twarz)
- hey (with rizz) chcesz sie poznac duzo mewinguje. - alfa postanawia skorzyrastac na tym i wywolaczazdrosc u gyatki..
- h-h-hej u-uwu jasne.... jaki masz lvl gyatt..... - anime girl odpowiada
nagle przybiega gyatka ktora podsluchiwala ich caly ten czas
- c-c-co ty robisz!!!!! juz lexisz do nowej gyattki to zmavzy.... i donr xare rub se co cjxesz...... - warknela gardlowo
- to nie tak gyatka-chan...... po prsotu ma wiekszy gyatt. musze to zrobic! dla wlasnego dobra oi oi oi - alfa sie tlimaczy wymowki wymowki co my z tb mamy
- srnpai... prawdaj est taka ze..chce dla ciebie jak n-najlepeij!! nawet jezeli zlamie mi to serce...i tak jestem brzydka lvl 0 gyatt 0 mewing streak..glupia baka.. nie zasluguje na ciebie. nie zsluguje na cbidz walcz o sw nowa skibidi princes ill be ok...
- gyatka-chan,,... ZAWSZE BEDZIESZ MOJA NUMBER ONE GYATT!! nie chce tej luzerki bety bez rizzu...!!!
anime girl nagle wyrastaraja skrzydla i jej oczy robia sie czerwone..
- s-slucham????? ja was slysze!!!! zmienia sie w demona czerwone iczy omega alfa itp n zblizajcie sie lepiej jak jesyem zla - muwi demon z giga gyat.
ciag. dalszy. nastapi.... (tak srs to nigdy rtego nie dokonczyny na szczescie)