I. fejezet

20 4 0
                                    

Meg van azaz érzés mikor már elegetek van a világból és csak a magányra,a csendre vágytok?Nos én is így vagyok vele.Sara Brooke vagyok aki most esett át egy szakításon.Egy átlagos lánynak mondhatom magam mivel nincsen ezer barátom,nincsen több száz millió pénzem,nincsen luxus autóm vagy éppenséggel villám.Viszont van egy olyan barátnőm aki fel èr több millió emberrel,aki elég rá nèzni már tudja mit akarok.Ő az a barát akit hiába nem évek óta ismerek szinte olyan mintha ezer éve ismerném.Mindig mellettem van bármi van és kibaszottul szeretjük egymást.Ő az a lány aki mindig meghallgat és nem ítél el egyes szokásaim miatt,aki nem ítél el ahogy kinézem, Ő az aki nem érdekli ha sokszor hibázom mindig mellettem áll.És ez fordítva is így van.Kibaszott hálás vagyok neki.

___________________________________________

Este van.Mint a többi estén most is sírok.Szakitott velem azaz ember akit mindenkinél is jobban szerettem.Szerettem,mindig megmosolyogtatott,mindig megdobogtatta szívemet,mellettem volt sokszor,mindig ölelt,csókolt,sokszor cukiskodott nekem hozott virágcsokrot, a kedvenc csokim,mindig fogta a kezem bárhol voltunk ès mindig megnyugtatott mikor éppen volt valami rohamom vagy csak simán nyugtalan voltam és stresszes...S, egyik napról a másikra teljesen megváltozott.Már nem volt az a cuki fiú akit megismertem.Nem cukiskodott már,nem ölelt meg,nem fogta a kezem,nem csókolt,nem segített bármi volt.Miatta sírtam mindig álomba magam.Miatta volt mindig gyakrabban pánik rohamom.Mindig kiabált velem vagy bántalmazott.Emlèkszem arra az éjszakára.. Mikor részegen jött át hozzám.Csak úgy bejött és elkezdett erőszakosan csókolgatni és fogdosni.Mikor elkezdte majdnem letèpni a ruhámat akkor rontott be a barátnőm.Hál' égnek,hogy berontott különben nem tudtam volna,hogy élve túlèlem e azt az éjszakát...Neki köszönhetem az életem akkor...Meg úgy igazából mindig.Mindig megmentett és kisegígett a szarból!Most is itt ül mellettem és nyugtat miközben amúgy meg hajnal 2 van és ilyenkor már aludni szokott mivel reggel iskola.De nem.Ő itt van és segít,nyugtat,támaszt nyújt.

És,hogy pontosan kiről is beszélek?Flower Rodriguez.Ő pont az ellentètem.Van párkapcsolata, sok barátja van,ismert.Szèp sőt gyönyörű lány!Barna haja szép,selymes,egyenes mindig és szép világos kék szeme van.Alkatáról ne is beszéljünk!Kèsz top modell!Vékony hosszú lábai vannak,homok óra alakja van.Amit egy nő szinte álmodhat!Ő meg kapta ezt a jó istentől.Bevallom néha irigy vagyok ilyenkor barátnőmre.De nem is baj,hogy ilyen.Megèrdemli!Amilyen kisgyerek kora volt csodálkozom,hogy így mosolyog azok után is.Kiváló barátnő és ezt mindig mondom neki is mivel tényleg nála jobb barátnőt,testvért nem kívánhat az ember!

-Na csajos most megmondom mi lesz!Mivel holnap vagyis ma-nézett az órára-Pèntek fogod magad vagyis fogjuk magunkat a napot kivèszeljük együtt és elmegyünk egyett bebaszunk!

-Nem is tudom...Nem hinném,hogy jó ötlet..

-Ez nem kérdés volt!Nem fogom tovább hallgatni,hogy az a faszkalap után sírod ki minden este a lelked!Nem érdemli meg.Tovább kell lépj azon a senki házin!

-Tudom..De mèg mindig szeretem!-kezdtem el újra sírni

-Mèg is mit szeretsz benne?Azt,hogy megvert vagyhogy kiabált veled mindig?

-N..Nem...

-Na látod!A régi énjèt szereted mèg mindig..Babám..Tudom a régi énjével ismerted meg, de azaz ène nincs többé.Egy fasz vált belőle!El kell engedd-simogatta a hátam

-Tudom-sírtam-De akkor is hiányzik a régi ènjèvel

-Shhh meg se akarom többet hallani azt a faszkalapot világos?

-De..-szipogtam mire ő a mutató ujját a szám elé tette

-Mondom világos?-bólintottam-Ez a beszèd!Na nyomás aludjunk mert,ma hosszú este vár ránk majd-mosolyodott el mire én is magamra erőltettem egy kis mosolyt.

Elmentünk aludni.Persze ez nem ment ilyen egyszerűen.Eleinte csak forgolódtam majd Flower bekapcsolt egy kis nyugtató zenét amire bealudtunk mindketten.Reggel fáradtan keltem.Hajnal 2kor vagyis bocsánat hajnal 3kor elaludni és reggel 5kor kelni nem a legjobb mit ne mondjak.Dehát ez jár az aki képtelen felejteni...Na jó ez hülye megfogalmazás volt bocsánat!Flower egy bögre kávéval várt rám már

-Na csajos híreim vannak!

-Jaj félek Na mesélj!

-Nem tudom,hogy láttad e,de az ofő tudod Mrs. Cooper

-Igen?

-Na írta az osztály csoportba,hogy fog jönni egy új fiú jövő héten

-Mondtam fiúról hallani sem akarok!

-Tudom tudom,de gondolj már bele!Mivan ha ő normális lesz?

-Kötve hinném,hogy az lenne

-Ne már!Ne lègy ennyire negatív!Attól,hogy az a fasz bántott van mèg normális fiú e vidéken!

-Ja persze.Csak azért mondod mert,neked normális fiú van!

-Ahj csajos,hagyjuk inkább nyomás öltözni!

-Igaz

Elkezdtünk készülődni.Barátnőm mai nal is vadított,mint mindig.Egy testre simuló haspóló és egy kardigán.Tudjátok az a vékony pulcsi szerűsèg.Ehez párosítva pedig egy farmer rövid nadrág mivel meleg volt így én is rövid nadrágot vettem fel csak én nem farmert hanem sima egyszerűt. Felè egy bőpolót és én meg is voltam.

Elindultunk az iskolába.Mèg közèp iskolásak vagyunk viszont 10.-esek.Azaz nem sok maradt mèg szerencse.Pár év lèretsègizek és megyek tovább egyetemre.Vagyis ez a célom.Az,hogy hogyan lesz nem tudom.Dehát tudjátok az életünk olyan,mint egy forgató könyv.Előre meg vannak írva jelenetek.

Na mindus is.Beèrtünk az iskola és leültünk a helyünkre.

Álarcos szerelemWhere stories live. Discover now