3. fejezet

3 1 0
                                    

Miután még beszélgettünk, láttam, hogy már 5 órája írta Flower. Basszus!

Flower:Szia csajos! Ne haragudj, hogy hirtelen szó nélkül eltűntem, csak hívott a tesóm, hogy baj van, és siettem! Remélem èpsègben hazaértél, írj vissza minnél hamarabb puszi

Gyorsan visszaírtam.

Sara:Szia Flower! Nem baj, csak egy kicsit pánikba estem, mert hirtelen eltűntél és nem találtam sehol! Hát... mondhatom, hogy èpsègben "itthon vagyok". Esküszöm, ma este mindent elmondok, amire emlékszem! Most megyek majd írok

Gyorsan megkaptam a választ.

Flower: Oké Sara!  Nos, akkor hagylak majd beszélünk puszi

Sara: Puszi

Ez volt a beszélgetés. Talán most nem is bántam. Úgy értem, ne gondold, hogy haragszom rá, mert nem haragszom rá, egyszerűen nincs kedvem senkivel sem beszélni. Gyorsan visszavettem az esti ruházatomat, majd elköszöntem a fiútól, akivel megadtuk egymás elérhetőségét, és elindultam haza. Most is egyedül akartam lenni, mint mindig.

Hazaérve levettem a cipőmet, letettem a cuccaimat és bementem a fürdőbe zuhanyozni. Bekapcsoltam a zenét is. Feljött a music playlisten, amit akkor hallgattam, amikor szakítottam Oliverrel...

Here At Last-Until Tomorrow Comes

Szèp dal... Bár... Amit a Here At Last énekel az mindegyik szép! Kedvenc előadóim-mivel 5en vannak-gyönyörű a hangjuk! Bár van egy személyes kedvenc. A Tommy Lyon. Neki különösen szép hangja van! Az a magas hang amit kiènekel... Csodás! Ezért is hívom néha csoda hangúnak! Sokszor az ő hangja/hangjuk nyugtat meg. Na,de ezt most tegyük félre. Éppen max hangerőn megy és zuhanyzom. 5 perc alatt megfürődtem ami nagy csoda! Felvettem egy itthonit ami egy bő pólóból illetve egy melegítő nadrágból állt. Hajamat egy laza kontyba kötöttem majd kimentem magammal víve a hangszórót amiben a zene szólt. Letettem a konyha asztal közepére majd kicsit lejjebb halkítottam és neki álltam folytatni a laptopon elkezdett munkám. Úgy belemélyültem a munkálatban észre sem vettem, hogy már este 8 óra. Igazából holnap vasárnapszóval nem érdekelt, hogy akár hajnal 2ig is fent vagyok vagy tovább. Ugyhogy folytattam a gépi munkám. 10kor már úgy döntöttem pizsamába öltözöm és csinálok magamnak vacsorát. Csakhogy elment az áram az egyetlen fény forrásom jelen per pillanatban a laptopom volt az asztalon.

-Remek-dünnyögtem magamban majd a laptopomat kikapcsoltam és felvettem zoknit meg cipőt s, lementem a lépcső ház földszintére. Persze telefont vittem magammal.

Leérve láttam egyedül vagyok. Vakuval elkezdtem világítani majd körül nézni. Hirtelen jött ötlettől kimegyek az utcára és telefonálok a házvezetővel. Már tárcsáztam is mikor észre vettem közeledni felém egy alkoholt fogyasztott bandát. Hogy ezt honnan veszem? Onnan, hogy alig tudtak járni is és beszélni.

-Megállj te kurva!-kiabálta az egyik én meg elkezdtem futni. Na ez egy érdekes döntés volt nem, de? Hisz fel is futhattam volna a lakásomban. Utólag ebben megbántam döntésemet fèlig

-Megállj azt mondtuk!-futottak utánam

Nem bírtam ezután sokáig így muszáj volt lassítanom ezáltal eltudtak kapni. Épp közeledtek felém én meg hátráltam mikor is felüvöltöttek és elkezdtek futni. Ellentétes irányban azaz ahonnan eleve elkezdtünk futni. Kérdőn néztem utánuk mikor is hátra fordultam és egy nyugodt farkas ült mögöttem. Gondolhatjátok mennyire megijedtem. Felsikítottam és futni akartam volna mikor is láttam,hogy ez a farkas nem támad meg semmi,mint az átlag farkas. Bár nem is nézett úgy ki,mint egy átlag farkas! Gyönyörű smaragd zöld szeme volt és fekete bundája. Én mondtam nem úgy néz ki,mint az átlag! Szelídebb is volt. Így én hülye elkezdtem felé közeledni mondván miért is ne.

-Hát szia te eltévedt farkas-kezdtem el simogatni buksiját. Nem harapott,de még jelét nem is adta rá-hogy kerülsz ide? Ráadásul különlegesen is nézel ki!Miért?-kérdeztem a farkastól nem gondolva, hogy nem tud beszélni. Sajnos azt nem tudta-Szép bundád van és szemed-simogattam a hátát-Van gazdád vagy valamid?-kezdtem el a nyakát vizsgálni hátha találok egy nyakörvet,de nem. Mit is gondoltam? Kiakarna egy farkast? Jó mondjuk engem leszámítva hihi-Úgy látom nincs gazdád. Gyere haza viszlek

Szépen szótfogadóan jött mellettem mintha egy parancsa lenne. Még mindig furcsáltam mit ne mondjak.Mikor a lakásomba értünk még mindig nem volt áram. Mikor a farkasra néztem vettem észre csak úgy világitott a zöld szeme a sötétben. Teste, feje semmilyen nem látszott csak a zöld szeme. Kitapogattam a fejét majd megsimogattam. A telefonom vakujával vakuztam és elindultam a szobám felé.

-Nos kedves farkas.. Elöszőr is kikéne találni mi lesz a neved! Legyen mondjuk.. Plüss. Plüss lesz a neved!-simogattam a fejèt

Vakuval elindultam átöltözni. Átöltöztem majd elkezdtem a kutyának fekvő helyett kreálni. Az ágyam mellé tettem pár plèdet és a konyhába tettem egy tál vizet.

-Na Plüss menjünk aludni. Èjfèl múlt. Jó èjt-pusziltam meg a buksiját és befeküdtem az ágyba és ő is lefeküdt a plèdre.

Reggel arra keltem, hogy Plüss nyalogatja az ujjaimat mivel az egyik kezem lelógott.

-Jó reggel Plüss-simogattam meg a fejecskèjèt

Felkeltem és kimentem a konyhába csináltam egy kávét magamnak-igen szoktam kávézni-s, míg vártam,hogy lefőjön a kávé, felöltöztem és közben gondolkodtam mit adjak reggelinek Plüssnek.

-Plüss nem tudom mit adjak reggelinek. Nincs kutya kaja vagy valami. És áram sincs mèg nagyon. Szóval mit szólsz ha kapsz kenyeret? Az jó lesz? Nem tudok jobbat-gondolkodtam hangosan mire ide jött Plüss és elkezdett ugatni? Vagy vonyitani? Nem tudom. De az fix, hogy nagyon ijesztő volt és össze is rezzentem, ezt látta a farkas és oda jött hozzám majd nyugtatás képpen-gondolom én-elkezdte nyalni az ujjaimat meg szorosan hozzám bújt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Álarcos szerelemWhere stories live. Discover now