ПРОЛОГ

7 2 0
                                    

Минуло рівно десять років після того як росіяни (наразі майже зникла нація) застосували ядерну зброю. Звісно в них нічого не вийшло, на те вони і русня. Виявилось, що боєголовки вивели з робочого стану саме українці, ще за часів радянського союзу. Та коли світ дізнався про їх спробу вразити територію незалежної держави, чекати ніхто не став. Ні Байден, ні Кім Чен Ин, ні Герцоґ...

В той рік мені виповнилось шістнадцять років, і я планувала вступати на факультет філології. Якщо вам цікаво, наразі я досконало знаю німецьку, англійську, польську та звісно ж рідну українську мови. Шкода, що я так і не відчула на повну студентське життя.

За ядерною пішла й інша зброя – біологічна. Ті хто вижив, намагаються не померти від рук мародерів, болячок чи найманців.

До речі я була найманою вбивцею. Дякувати батьку, військовому ЗСУ. Цей чортяка навчив мене користуватись майже всією зброєю, розміновувати та мінувати, а також вбивати. Тепер мені це конче згодилось. Знаєте, як би хто не уявляв кінець світу, насправді він зовсім не кіношний.

Пройдемось по частинам світу. Америка – зазвичай у всіх фільмах все починається тут, та як ви вже зрозуміли, все почалось на території незалежної України в 2014. Та я збиваюсь з розповіді. Саме в Америці було найбільше мародерів. Люди там ніколи не гуртувались, а лише вбивали один одного за їжу, і лише десятки думали про загальне благо.

Далі в нас Африка. Навіть не знаю що сказати. Тепер це величезна пустеля. Одна величезна Сахара. І якщо вірити словам інших найманців, там є військовий об'єкт. Цікаво, що саме можуть зберігати там? Ну ніхто там не бував, та і навіть просто не бачив. Просто знають, що він є.

Далі Австралія. Туди ніхто не плаває. Ну серйозно, Австралія в сраці світу, і скоріш за все просто окупована клятими кенгуру. Який сенс ризикувати життям, що і так в сантиметрі від гибелі, щоб дізнатись як там зараз?

Найцікавіше лишила вам на потім. А зараз Азія. Хто не в курсі, більша частина росії лежить саме в Азії. Хоча це не важливо. Зараз це абсолютно безлюдна місцевість, що багато в яких місцях радіоактивна. Людей там майже нема. Принаймні деякі відчайдухи, що жадали подивитись на розбомблений кремль, і ходили туди, так кажуть. Більшість жителів азіатської місцевості повернулись до кочового образу життя. До речі, як вам новина про те, що тепер китайців майже нема? Третя світова була, як ні як. А ось якщо згадати Японію, тут все доволі цікаво. Вони змогли зберегти частину технологій, і оберігають свій острів хоча доволі часто домовляються про постачання якихось речей з інших країн. А таким займаються наймані вбивці, або як кажуть коротко найманці. Такі як я.

Ну і Європа. Тут доволі неоднозначно. Багато країн просто живуть у мародерстві, десь намагаються відновити старе. Але декілька країн виділяються. Україна, Англія та Німеччина. В простонароді тріо вбивць. В цих країнах люди гуртуються, допомагають один одному, а проблеми швидко ліквідують, якщо ви розумієте про що я. Не можу не згадати про Польщу. Люди тут поділились , як і в більшості країн, на дві групи - українці винні або навпаки. Звісно тих хто вважає українців винними менше, і їх число зменшується з кожним днем, та все ж неприємно.

Не думайте про те, що світ знову в середньовіччі. Тут лишились профі своїх справ. І за гарний товар, можна знайти як і бензин так і кулі для новенького «Вулкану».

Треба знати де шукати, і що пропонувати в замін.

Думаю у вас виникло питання, чим займаються найманці. Все просто, ми вбиваєм за гроші, чи потрібні нам речі. Ми знаходимо необхідний товар для людини, так би мовити поставляємо його. Ми ті, хто може все. Але в нас є ціль. Знешкодити останню, єдину загрозливу для людства річ. Кажуть це якась експериментальна боєголовка. Яка знаходиться фіг зна де.

Мене звати Деніка «Фурія» Клим. Я народилась у 2006 році, за 8 років до початку війни. Я пережила окупацію, пережила війну, в тому числі ядерну, і стала найманцем. І тепер я сміливо кажу, я бачила все.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ВИЖИТИWhere stories live. Discover now