1.

5 2 0
                                    

Książka, bo mam słabe zasięgi, może wezmę do jury kiedyś kogoś innego. Przynajmniej jestem szczery.


Oto konkurs pt. Wiosna w lecie.

Baner jest przecudowny.

Ja w sumie prawie nic nie zrobiłem, tylko to -_estera_- zrobiła, więc gratki.


Zinterpretuj hasło Wiosna w lecie, jeśli twoja interpretacja mi się nie spodoba, a jest na to bardzo duża szansa. To trudno. Jest szansa, że -_estera_- ją lepiej oceni. Na tapet bierzemy film, zdjęcie, sztuki plastyczne, czyli: rzeźba, rysunek, obraz, inne handmade, etc..



REGULAMIN:

1. Praca nie musi być specjalnie na ten konkurs, może brać udział we wcześniejszym konkursie, może być zrobiona przypadkiem, a ty uznasz, że pasuje, że jest git do tego tematu i ją zgłosisz albo i nie, ale bardzo proszę, byś ją zgłosił.

2. Razem z pracą wyślij opis tego, co na niej się znajduje.

3. Jeśli nie jesteś pewny(a) czy technika jest zgodna z wytycznymi napisz do @-_estera_- bądź mnie.

4. Nie wysyłaj pracy ze znakiem wodnym*. Jeśli będzie opublikowana, to sami o niego zadbamy.

5. Film ma być zrobiony przez Ciebie, tj. bez żadnych klipów z internetu albo telewizji. Jeżeli będzie jakiś soundtrack, to napisz przy zgłoszeniu, że był robiony z soundtrackiem, bo jak dla mnie soundtrack może być. Montaż dowolny.

6. Zdjęcia mogą być trochę obrobione, tj. jakiś kontrast, nasycenie, przyciemnienie, rozjaśnienie i in.. Nie ma znaczenia, jakim sprzętem je zrobisz.

7. Zdjęcie pracy sztuki plastycznej niech się też prezentuje. Dobre światło, dobry kąt. Jeżeli dodasz, jakieś ozdoby obok tego rysunku, mogą stać pomniejsze ozdoby, np. jakieś kwiatki, są często na pinie obok szkicownika z rysunkiem. Gdy będzie ta ozdoba, już u mnie jesteś na plus.

8. Prac nie wysyłasz do mnie, tylko do Estery:

e-mail: es.tera.wttp@gmail.com

Messenger: Estera Wttp (lepiej nie wysyłaj ze swojego prywatnego konta, bo to będzie przesada)

Instagram: estera_pisze

Discord: rosafloreciente

9. Gdy wyślesz swoją pracę poinformuj mnie, lepiej Esterę, a najlepiej mnie i Esterę. Napisz też swoją nazwę na platformie, na której wysłałeś pracę.

10. Pracę robisz tylko TY.



NAGRODY:


1. miejsce: dyplom z dedykacją i podpisem, obserwacja z trzech kont: Estery, drugiego konta Estery i mojego oraz gwiazdki pod wszystkimi rozdziałami wybranej przez Ciebie książki*;

2. miejsce: dyplom z dedykacją i podpisem, obserwacja ode mnie, gwiazdki pod wszystkimi rozdziałami wybranej przez Ciebie książki;

3. miejsce: dyplom z dedykacją i podpisem, obserwacja ode mnie, gwiazdki pod 10 rozdziałami wybranej przez Ciebie książki;

wyróżnienie (jeśli zostanie wyłonione): oryginalny dyplom z dedykacją.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KonkursyWhere stories live. Discover now