General:
omega
KAÇMA
DÖN BURAYA
Minik:
Ama düşman var dediniz 😭
General:
Kaçarken aklından ne geçiyordu? Tek başına ne yapabilirsin?
Yanımıza gel, askerleri bırakamam, seni buradan görebiliyorum.
Ağacın arkasından çık
Minik:
BAK
BEN ADAM VURAMAM
AMA SİYAH KUŞAĞIM VAR
SÖYLESEM KAÇARLAR MI?
General:
Omega
Buraya geri dön
Hemen şimdi
Minik:
Of
Tamam be
Zaten kaçmadım ki
Saklandım sadece 😞
†
Jeongguk ses çıkarmamaya özen göstere göstere ağacın arkasından çıkarken, elinde ki ağaç dalını sıkıca tutuyor ve hemen ileride duran askerlere doğru ilerliyordu.
Tamam, sadece korkmuştu, o kadardı! Paniklediği için kaçmıştı, hakkıydı o da.
Sonunda yaklaştığında arkasından duyduğu çıtırtı ile çığlığı basmış ve koşarak taehyung'un arkasına geçmişti. Taehyung bugün sabrı sınanıyor gibi hissediyordu.
"Bir şey yok, tavşan sadece."
Taehyung onu rahatlatmak için konuşurken hala tetikteydi, iç güdüsü yüksek olduğu için düşmanın ne kadar yakında veya ne kadar uzakta olduğunu anlayabiliyordu. Asla da şaşmıyordu.
Taehyung yeterince ciddi ve sert olduğunu düşündü sesi ile konuştu."Bu tür durumlarda panikleyip kaçmamalısın omega." Jeongguk açıkçası pişmandı, taehyung'u zor duruma sokmuştu. İşi gereği önceliği askerleriydi ve yerlerini belli etmemek için bağırmaması gerekiyordu. Ama jeongguk kaçtığı için onunla uğraşmak zorunda kalmıştı.
Jeongguk mahçupca başını eğdi. "Ben.. özür dilerim... Sadece korktum, gerçekten-"
"Biliyorum, seni buraya getiren benim, aptallık ettim."
"Hayır gelmek isteyen bendim! Neden böyle düşünüyorsun!?"
"Kabul etmemeliydim... Sikeyim."
Jeongguk alfanın omzuna tekrar, ama bu sefer sert -kendince- olan bir yumruk attı. "Küfür etme!"
Taehyung cevap vermeden, kurdunun kendince sahiplendiği omurgasını koruma iç güdüsü ile onun bileğini sıkıca tutup daha da kendine çekmiş, etrafı izlemeye devam etmişti. Diğer askerler ise hazırlırlıklı bir şekilde silahlarını doğrultmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Healing
FanfictionGeneral taehyung, hoşlandığı şifacıyı her gün görebilmek için bahaneler üretmeye başlar. Omegaverse