BANG CHAN

28 4 47
                                    

Ben seungmin,

buda benim aşk hikayem...

🌠

Seungmin'den

Şirkette ki odamda bilgisayar ile işlerimi hal ederken telefonum çaldı.

Babam arıyordu. Biraz telaşlandım çünkü yazıyı daha temizleyemedim.

"Alo"

"Efendim baba"

"Eve gelebilirmisin?"

"Daha işimi bitirmedim bacağım"

"Daha sonra bitirsin. Şuan önemli bir olay hakkında seninle konuşmalıyım. 20 dakika için de evde ol lütfen"

"Peki babacığım."

Önemli bir olay mı?

Umarım kötü bir olay değildir.

🌠

Kafamda bin bir türlü düşünce ile eve vardım.

İçeri girdiğim de salonda, babam ile tanımadığım bir adam gördüm.

Adamın görünüşünden, babamın yaşlarında olduğunu fark etmek zor değildi.

Salona yaklaşınca adam ve babam bana baktı.

"Hoş geldin oğlum"

"Hoş buldum baba"

Karşısında oturan kişiyi işaret ederek konuştu. "Bay bang, BANG şirketinin sahibi"

"Merhaba Seungmin. Seninle tanışmayı çok istiyordum. Bugün bu isteğim gerçekleşti."

"Sizinle tanışmak benim için bir onurdur, efendim."

"Bay Bang bugün müjdeli bir olay için burada bulunuyor"

Olayı hiç merak etmiyorum ama yinede sordum.

"Ne olayı?"

"Bay Bang'ın en büyük oğulları olan, Chan ile, haftaya nişanlanacaksınız!"

"NE!?" Diye bağırmak çok isterdim. Malesef yapamam.

"Nasıl yani?"

"Babanın dediği gibi seungmin. Chan ile senin nişanlanmanı çok isterim. Heleki Chan için bu çok iyi bir haber. Senin gibi aklı başında olan, zeki, güzel, çalışkan birisi ile olması çok iyi olacak. Tek sorun kabul etmeniz. Kabul ediyor musun?"

Tanımadığım biri ile haftaya nişanlanmak...

Tabi ki evet demezdim. Sonuçta tanımadığım birisi ile nişanlanacaktım. Babama baktım, kafasını evet der anlamında sallıyordu.

Eğer hayır sonrasında babamdan işiteceğim azarı, şimdiden tahmin etmeye başlamıştım. Bu yüzden cevabım olumlu oldu...

"Kabul ederim tabi ki. Kim oğlunuzla olmak istemez ki?"

"Bunu diyeceğini biliyorum seungmin. Bu oğlumun numarası. Onu ara ve bir buluşma ayarlayın. Bu bir hafta içinde birbirinizi iyice bir tanıyın."

Bana uzattığı kağıdı aldım. Bir tebessüm ile cevap verdim

Anlaşmalı Evlilik|ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin