ORIENTASI

1 0 0
                                    

Bermulalah kelas SUKSIS hari pertama yang dimulakan dengan perkenalan diri dan perlantikan ahli-ahli jawatankuasa yang digelar sebagai MTP... Weyyy malu babe nak kena perkenalkan diri masing-masing.. Malu tauu bila seribu mata memandang bukan senang ye untuk orang introvert cam kita ni...Malu amatttt.. Tapi fuhh nasib nama kita tak tercalon sebagai MTP wakk kalau tak kena manifesto dah kita depan tu...Bayangkan ko kena promotekan diri ko bagitahu apa kelebihan ko semua untuk meyakinkan orang untuk pilih ko?? Bayangkan aku ni nak promote barang pon tak reti apa lagi nak lelongkan diri aku khalayak ramai?? Memang idoklerrr.. Tapi siyeslyy aku tabik giler dengan orang yang konfiden pergi depan dan manifesto... Aku ni just angkat tangan untuk undi je.. Tu pon ikut majoriti jee malas nak fikir..Hahahaha

Nahhh tiba-tiba dia jadi YDP yee!!!!Bukan asye-asye jawatan tu!!! Tapi waktu ni sumpah aku memang tak notice langsung si dia ni..Haa sebelum tu lupa nak perkenalkan dialah MR.H tu yee...Aku waktu ni cam tak kesah sangat pon pasal orang siapa dia ni semua aku tak kesah.. Yang aku kenal just Anis dan Amy..Haa lupa nak perkenalkan Yana!!! Yana ni roommate Anis ni.. Dari sini lah aku kenal Yana ni.. Sebab dia pon jawatan tinggi dalam Suksis..Jadi apa tu secret..Hehehe...

14 Januari 2021, 

Hari dimana Orientasi Suksis dijalankan selama 3 hari 2 malam.. Sekejap?? memanglah sekejap tapi dia rasa cam seminggu ye...Penat, fun semua ada...Okeyy dari sinilah kami mula rapat dan di sinilah aku mengenali si dia tapi maaf perasaan suka tu tiada lagi dalam hatiku..Orientasi ni kami dipecahkan kepada beberapa grup secara random.. Memang kalau dipecahkan jangan harap lah aku dapat sekumpulan dengan member aku.. Kitorang semua lain-lain..Dahlah tak kenal malu pon ada sebab campur laki perempuan..Hemmm malu tapi hadap jelah nakk.. MR.H semestinya grup dengan aku lah babe.. Aku waktu dapat senarai nama kumpulan tu aku just baca je tapi tak kenal sorang pon dalam grup aku tu..Maka kami pon naik bas untuk bertolak ke sana.. Nak tau tak si dia tu duduk betul-betul depan aku..Aku just dalam hati haduhh napalah laki duduk depan aku dengan Amy ni.. Yang lawaknya, aku letak baju aku dengan Amy dekat dengan tingkap dia.. Pastu Amy bagitahu aku napa ko letak situ, sian dia.. Aku cakap alah biarkan je sapa suruh dia duduk situ...As usual women always right kan??Hehehe sorry awaknya MR. H...Kalau saya tahu waktu tu awak yang duduk di depan saya, saya takkan letak baju saya situ....Hehehehhe..

MR. HWhere stories live. Discover now