Przyjaciel

141 0 0
                                    

Jechałam z moim przyjacielem Davidem do jego domu. David był bardzo przystojny. Podobał mi się od lat, ale nigdy nie okazywał jakiegoś szczególnego zainteresowania mną w innym stopniu niż przyjaciółka. David pieprzył wiele dziewczyn i lubił rozmawiać o seksie, czego ja szczerze nienawidziłam. I jak zwykle musiał zacząć ten temat.

- Kurwa i pomyśleć, że tak łatwo można dziewczynie odebrać orgazm - zaśmiał się, nadal patrząc na drogę.

- Nie pieprz, niemożliwe. Jak będzie miała dojść, to dojdzie - chłopak parsknął na moje słowa.

- A udowodnić, że możliwe?

- No dawaj - jeszcze wtedy nie wiedziałam na co się pisze

Chłopak zjechał na najbliższym zjeździe do McDonalda. Wysiedliśmy z samochodu i gdy już weszliśmy do reustaracji David od razu zaprowadził mnie do łazienki. Gdy tylko tam weszliśmy, zakluczył drzwi i popchnął mnie na ściane. Moje dłonie wylądowały po obu stronach mojej głowy. Patrzyłam na niego zaskoczona i również mocno podniecona. Czułam jak moje majtki robią się coraz bardziej wilgotne. David wpił się w moje usta i zaczął mnie agresywnie całować. Odwzajemniałam pocałunki nad którymi dominował. Tak bardzo marzyłam o tej chwili, żeby chłopak mnie całował, dotykał i najlepiej ostro rżnął. Lubiłam na ostro i on doskonale o tym wiedział. Bo wsadził agresywnie język w moje usta, które zaczął pieprzyć swoim językiem. Skóra paliła mnie w miejscach w których mnie dotykał. Chłopak wsadził moje oby dwa nadgarstki do jednej ręki i przytrzymywał je nad moją głową. Drugą, wolną ręke wsadził pod moją spódniczke i przejechał po wilgotnych majtkach.

- Jesteś taka mokra - wyszeptał, zniżając swoje usta na moją szyję. Ssał ją i podgryzał zostawiając różowe ślady.

Całując tak na przemiennie moje usta i szyję, odsunął moje majtki na bok i zaczął delikatnie gładzić palcem moją łechtaczke, po czym niespodziewanie wsadził palec w moje wejście, a ja jęknełam w jego usta. Zaczął nim agresywnie poruszać, na co ja jęczałam. Potem dołożył też drugi palec. Jęczałam pod dotykiem chłopaka. Sapnełam cicho gdy rozerwał moje majtki, by kontynuować zabawę bez komplikacji. Poruszał dwoma palcami w mojej cipce a kciukiem masował łechtaczke. Czułam, że zaraz dojdę, co on również wyczuł bo wyjął palce z mojej cipki. Dopiero wtedy przypomniałam sobie dlaczego tak właściwie tu jesteśmy.

- Kurwa, David - wysapałam w jego usta - proszę... - zabłagałam.

- O co prosisz, maleńka? - zaśmiał się, przykładając swoje czoło do mojego.

- Chce dojść - mruknełam cały czas w jego usta.

- Chcesz dojść - powtórzył. - To potwierdź, że miałem rację z tym, że chłopak może łatwo kontrolować orgazm dziewczyny

- Tak, David. Chłopacy mogą kontrolować orgazm dziewczyny - wysapałam, podniecona.

- Mam jeszcze jeden warunek - pokiwałam głową, siadając na ziemi - wypieprze cię teraz palcem, a ty będziesz głośno jęczeć moje imię. Kiedy już dojdziesz, wrócimy do restauracji, a ja tam położe cię na stoliku, rozchyle twoje nogi i wyliże cipke, gdzie również będziesz jęczęć moje imię. Potem pojedziemy do sklepu erotycznego, gdzie kupie prezerwatywy i dla ciebie stroik erotyczny. Jak już dojedziemy do domu, zatańczysz dla mnie erotyczny taniec, później zrobisz mi loda a ja w nagrodzie wypieprze cie kutasem.

- Bez wylizywania mnie publicznie - mruknełam.

- To nie ty tu stawiasz warunki - zaśmiał się, jężdząc dłonią po wewnętrznej części uda. - Chcesz dojść czy wyjść stąd nieusatysfakcjowana, całkowicie zapominając o tym co się działo.

one shot 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz