auto wassen

71 1 0
                                    

Marie wordt opeens wakker. Hé, is er nou iemand aan het huilen? Ze kijkt op de klok, kwart voor zes. Niemand heeft blijkbaar 6 uur gehaald. Maar toch hoorde ze iemand huilen. Ze kijkt om zich heen en dan ziet ze Nina rechtop op haar matras zitten. Ze gaat naar haar toe en vraagt wat er is. Nina zegt: 'Het was allemaal zo leuk, dat ik vergeten was dat ik over een paar weken ga verhuizen. En ik heb helemaal geen zin om te verhuizen. Ik wil hier blijven. Maar misschien kan ik beter gaan slapen. ' Marie gaat weer naar bed en als ze net ligt, ziet ze dat Nina al slaapt. Na een paar minuten slaapt ze zelf ook.

Als Nina de volgende dag wakker wordt is het half 10. Alleen Lisa en Anna slapen nog. Marie en Kim zijn aan het lezen en Nicky is een spelletje op haar mobiel aan het doen. Na tien minuten maken ze Anna en Lisa wakker en gaan ze eten. Daarna gaan ze naar buiten. Ze lopen al een tijdje als Anna zegt: ' Verstoppen, daar is die meneer van vannacht die zei dat hij de politie ging bellen. ' Ze rennen naar de hut, maar de man heeft hen al gezien. Ze gaan naar het huis van Nina. Maar binnen staat die meneer. Nina's moeder zegt: 'Deze meneer zegt dat jullie hem vannacht hebben laten schrikken. ' ' Sorry meneer, ' zeggen ze 'we zullen het nooit meer doen. ' ' Voor straf moeten jullie zijn auto wassen.' zegt Nina's moeder.

Een uur later zijn ze klaar en is de auto helemaal schoon. Dat viel gelukkig mee. Dan gaan ze allemaal naar hun eigen huis.

de pyjamapartyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu