BEBERAPA BULAN SEBELUM ITU
"kau tak nak cuba ke? Soal suzy
Suzy ialah rakan baik dan merangkap rakan sekerja Lin. Selain dari itu suzy juga ialah seorang janda anak satu
"entahlah suzz. Aku tgh confuse skrg ni jawab lin
"alah dah laki kau yang nak sangat kau buat aje lah, apa apa biarlah dia yang tanggung sendiri. Dah itu yang dia nak sangat kan" suzy membatu api lagi
"aku ingatkan lepas kawin aku nak cuci tangan tau suzy, aku nak jadi isteri yang baik dan setia pada abi aku tu tapi entahlah.."
"adoii kalau ex laki aku perangai macam laki kau taklah aku menjanda sekarang ni Lin huhu lagi aku enjoy life aku dengan skandal aku dulu" tambah suzy
"Tulah kau suzy dah elok dapat suami baik dan bertanggungjawab kau pasang skandal sampai terberanak anak jantan tu. Skrg tengok apa jadi kat kau. Lepas laki kau ceraikan kau, skandal kau pun angkat kaki hilangkan diri"
"alah benda dah nak jadi nak buat macam mana. Dah ex aku tu tak pandai layan aku, aku pun pasanglah jantan huhu"
"kau tak menyesal ke suzy?
"susah nak cakaplah Lin.. Err Lin aku nak tanya kau sikit boleh?
"nak tanya tanya ajelah. Alah kau ni pun"
"laki kau suka jilat bawah ya"
Merah padam muka Haslinda bila disoal begitu
"ish kau ni tanya benda dalam kain pulak dah"
"ini teori aku lah Lin, kau ingat tak zaman dulu dulu zaman tok moyang kita dulu kalau nak tundukkan laki kan mesti bagi nasi kangkang kan"
"oh ya" jawab lin
"sekarang ni punya lelaki kau tak payah nak buat nasi kangkang, diorg sendiri yang rela nak jilat bawah tu kan. Aku rasalahkan sebab laki kau dah terbanyak makan lendir kau punya pasallah yang dia jadi lelaki cuck. Kau ada baca apa2 tak masa laki kau tgh sapu cat hihihi?"
"ermm memandailah kau ni. Sampai ke situ lak perginya.. Habis yang lain tu tak turun bawah sapu cat? Sapu jugak kan? Elok je aku tengok"
"alah ni teori aku je Lin. Manalah tau kan betul tak?"
"entahlah suzy, eh tadi yang kau sebut cuck tu apa?"
"alah suami dayus lah. Orang sekarang sebut cuck atau cuckold. Alah jenis suami yang suka tengok isterinya main dengan lelaki lain depan mata dia tuuu alah tulah cuck, zaman sekarang bersepah dah lelaki yang jenis macam tu. Cuma ada yang buat, ada yang sekadar berfantasi je dalam fikiran"
"cuck ya.. Baru aku tau apa maksudnya"
"cuck hubby ni lain macam tau Lin, kalau kau layankan kehendak suami kau tu macam-macam jenis nanti kau dapat rasa. Kalau kau nak pasang skandal pun laki kau okay je nanti. Bestnya dapat husband macam husband kau tu Lin. Ish kalau aku lah kat tempat engkau ermm habis aku buli laki aku tu teruk teruk huhu" suzy menambahkan lagi batu apinya sebiji macam syaitan