Kitabı hyunjin'in ağzından okuycağız şimdiden iyi okumalar dilerim... -Lal
.
.
.
Hwang HyunjinDerin bir nefes alıp elimdeki dosyayı masaya bıraktım yorucu bir günün son hastasına geçicektik bu gün 4 hastayla ilglenmiştim ve şimdiden çok yorulmuştum.
Kapı çaldı ardından gel dememle beraber açıldı
"Bay Hwang yeni hasta ve abisi burda konuşmanız için abisini yönlendiriyimi mi? "
Derin bir nefes alıp başımla onayladım. Masanın üstündeki dosyaya göz ucuyla baktım
Lee Felix Yongbok
Bu hafta başlıycak bir yeni hastaydı genelde dosyalar yerine hastaları incelemeyi tercih ederdim ama bu çocuğun dosyası tıbbi anlamada epey kabarıktı.
Onu aşkın doktorla görüşmüştü ayrıca fazlasıyla farklı ilaç da kullanmıştı doğrusu yüzden tanışmak için heycanlıydım.
Kapı tıklatıldığında boğazımı temizleyip oturduğum yerde dikleştim.
"Gelin lütfen. "
Kapı açıldı ardından uzun boylu, yapılı, siyah saçlı bir adam içer girdi Felix'in abisi olmalıydı
Masaya yaklaştı elini uzattı
"Merhaba bay Hwang Ben Chan. Christopher Bang Chan. Felix'in abisiyim. "
"Merhaba Bay Bang tanıştığıma memnun oldum lütfen şöyle buyrun önce sizinle biraz konuşalım. "
Masanın önündeki koltukları işaret ettim oturup derin bir nefes aldı ve bana döndü. Ne yapıcağını bilmiyordu ve biraz gergin gibi görünüyordu.
"Bay Bang lütfen bana neden burda olduğunuzu ve hikayenizi hiçbir detay atlamadan ayrıntılıca bana anlatın ki bende Felix için elinden geleni yapıyım. "
Tekrar nefes aldı kafasını kaldırıp konuşmaya başladı.
"Nerden başlamalıyım?"
"Olayın en başından. Doğumdan mı itibaren o zaman ordan başlayın. "
Son söylediğimle hafifçe tebessüm etti.
"Burda olmamızın asıl sebebi Felix'in durumunun daha da kötüleşmesi. Olaylar Felix'in 12 yaşına yani trafik kazasına dayanıyor, ailecek bir tatile gidiyorduk hava yağmurluydu ve kullandığımız yok karanlıktı.. Bir kaza yaşandı annem ve babam hayatını kaybetti ben hatırlamıyorum araba takla attığında bilincimi kaybetmiştim ancak Felix uyanıkmış nasıl.. Öldüklerini" durup derin bir nefes aldı sesi titriyordu "Nasıl öldüklerini görmüş gözümü hastanede açtım Felix yoktu yanımda bir polis vardı ve annemle babamın öldüğünü söyledi dört gün boyunca yoğun bakımdaymışım Felix'in tedavisi bitmiş ve onu bakım yuvasına almışlar (arkadaşlar yetimhane yani) devlet korumasında dediler. Bende farklı bir bölümde iki sene kadar aynı bakım yuvasında kaldım reşit olup çıktığımda Felix'ide yanıma aldım evimize döndük ben toparlamıştım ama Felix çok kötüydü kabuslar görüyor ağlıyor ve yemek yemiyordu içine kapanık bir çocuk olmuştu. Yinede hayat onunda bir şekilde toparlanmasına izin verdi okula gitmeye başladığında bir arkadaş edindi Jisung. "
"Onun sayesinde biraz daha toparlanmıştı en azından arada sırada gülüyor ve daha sık konuşuyordu. Durum iyiye gittiği için sevinmeye başlamıştım ta ki..."
Durdu yutkundu ağzını açıp kapattı ama devam edemedi duruma müdahale ettim
"Bay Bang lütfen devam edin Felix için yapabilirsiniz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐒𝐏𝐎𝐈̇𝐑 |Hyunlix
Teen Fiction"𝐄𝐬𝐩𝐨𝐢𝐫? 𝐎 𝐧𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐤? " "𝐅𝐫𝐚𝐧𝐬ı𝐳𝐜𝐚 𝐮𝐦𝐮𝐭 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐤 𝐬𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐮𝐦𝐮𝐭 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐧" . . . Felix on iki yaşında ailesi ve abisi Chan'la beraber bir trafik kazası geçirir kazada anne ve babası gözlerinin önünde ölür. İk...