1

15 1 0
                                    

Kendinizi kötü hissettiğinizde ne yaparsınız? Muhtemelen birine anlatırsınız veya içinize atıp sadece ağlarsınız. Ben ise her kötü hissettiğim de soobin'e yazarım eski sevgilim olan soobin'e. Bundan 2 yıl önce çok güzel bir birlikteliğimiz vardı ama beni aldattığını öğrenene kadar, meğerse benimle sevgiliyken başka biri ile de ilişki yaşıyormuş. Şans eseri bende kaldığı bir gün telefonun da ki bildirimden aldattığını öğrenmiştim ve kötü bir şekilde ayrılmıştık. Ama ben onu unutamıyordum çünkü ilk sevgilimdi ve tek güvendiğim kişiydi, o günden sonra kimseye karşı kendi benliğimi gösteremedim ve hep sert oldum ama aslında hiç de böyle sert kaba biri değilimdir. Ayrıldığımız gunden bu yana her kötü hissettiğim de ona mesajlar atarim içimi dökerim çünkü mesajlara bakmaz ve umursamazdi o yüzden 2 yıldır böyle yapmaya devam ederim.

_

Junkyu:
Bugün ne oldu biliyor musun?

Durduk yere salak gibi yolun ortasına atlamışım eğer araba durmasaydı ezilecektim.

Sanırım tekrar'dan piskiyatri'ye görünmem gerek çünkü yine olur olmadık yerlerde çıldırıyorum.

Zaten insanlar deli olduğumu kaba ve aptal biri olduğumu söyleyip duruyorlar ama alıştım artık acıtmıyor yani...

Soobin:
Siz kimsiniz?

Dur ne! bir dakika! Cevap mi yazdı! Ama imkansız nasıl!?

_

Junkyu:
Soobin?

Soobin:
Soobin değilim ben, bu numarayı dün aldım.

Sanırım diğer hat sahibi olmalı soobin dediğiniz kişi.


Junkyu:
Özür dilerim ben bu numaraya sürekli içimi dökerim de ondan yani bir daha olmaz tekrar'dan özür dilerim.

Soobin:
Sorun değil.

Ayrıca adım Haruto yani isterseniz kayıtlı kalabilir sizde numaram herhangi birşey olursa iletişim kurmaktan çekinme ben  sorun etmem.

Junkyu:
Umm... Peki o zaman kaydediyorum ve teşekürler.

Siz de beni kaydedebilirsiniz, adım Junkyu

"Soobin" adlı kişi "Haruto" olarak kaydedildi.

Haruto:
Tabiki kaydediyorum.

Şimdilik görüşürüz ve kendine dikkat et yazdıklarına göre iyi değilsin belliki.

İnsanları takma bırak ne düşünürlerse düşünsünler umursama bile salak zaten çoğu.

Karşıdan karşıya geçerken etrafına ve ışıklara bak öyle dikkatlice hareket et.

Doktor konusunu da ihmal etme sağlığın önemli sonuçta.

Şimdilik görüşürüz gitmem gerekiyor.

"Junkyu" adlı kişi kaydedildi.

Junkyu:
Çok teşekkür ederim.

Daha dikkatli olucam bundan sonra.

FeelingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin