Yazar'dan...
Parıldayan gözleri, kırmızı ve kalp şeklindeki dudakları, beline kadar uzanan sapsarı saçları, minicik boyu ve incecik beli.
Onun kız olmadığına inanmak bin şahit ister.
Tabii bu akıl almaz güzelliğe karşı iki genç adamda gözlerini kendilerinden küçük gençten alamıyordu.
Bebeğe benzemesi ve sürekli büzdüğü dudakları onu kendi bebekleri yapma isteğini güçlendiriyordu.
Ne mi oldu? En başından başlamalıyız sanırım...
🧸🎀🍼
Yaklaşık 3-4 saattir iki adamda görüşmeye gelen hiç bir kişiyi kendi asistanları olma konusunda yeterli bulmuyor ve beğenmiyordu.
Bu iki adam kim miydi?
Lee Minho ve Hwang Hyunjin.
İkisinin de dünya kadar paraları ve istemeyecekleri kadar şöhreti var. Lee Minho çok büyük bir şirketin Ceo'suyken. Hwang Hyunjin o şirketin biricik modeli.
Sürekli özel hayatları hakkında, yani sevgilileri oldukları hakkında dedikodular söylense de bunlar tamamen yalan. Aslına bakılırsa, tamamen diyemeyiz çünkü onlar birbirleri ile sevgili...
Bu ilişki gizli değil ama insanlar buna inanmakta zorluk çekiyor. Ne küçük zihniyetler öyle değil mi.
Her neyse.
İkisi de istedikleri donanıma sahip asistanı bulamamışlardı ve umudu kesmişlerdi.
Ta ki o gelene kadar...
Hyunjin bıkmışça neredeyse altmış beşinci defa bağırdı.
"Sıradaki!"
İkisi de önündeki notlara bakıyordu. Gelen kişi hakkında.
Aslına bakılırsa önündeki kağıtlara baktıklarında bu çocuk artık her kimse gelmesini önemli bulmuyorlardı çünkü cv'si çöptü. Çocuk daha 18'ine yeni geçmiş ve hiç iş deneyimi yoktu. Bu yıl üniversite okuyacaktı. Bu onlar için zaman kaybıydı.
Yine de herkesi biraz da olsa dinlemek zorundaydılar.
"Umm şey merhaba."
Duydukları şirin ses ile karşılarında duran genç çocuğa baktılar.
Ve ne olduysa o an oldu, ikisi de çocuğun güzelliğinde büyülendiler.
İlk bir kaç dakika öylece baka kaldılar. Daha sonra kendilerine çeki düzen verdiler ve Minho konuştu.
"Oturabilirsiniz, umm şey."
Önündeki kağıttan çocuğun ismine baktı ve devam etti.
"Oturabilirsin Felix."
Çocuk onlara bir gülümseme sundu ve ikisinin karşısındaki sandalyeye oturdu.
Küçük çocuk oldukça tedirgindi ancak o içinde bulunduğu şirketin ne kadar disiplinli ve ciddi olduğunu bilmiyordu, hele ki bunları bilse şirkete adımını dahi atmazdı. Ama o bebek gibi masumdu işte. Buraya geliş amacı da öyle.
Hyunjin'in konuşması ile gözlerini yerden kaldırıp karşısındaki genç ve yakışıklı adama baktı.
"Bize kendinden ve buraya gelme sebebinden bahseder misin Felix."
Normalde kibarlığı geç diğer gelen tüm kişilerle emir kipi ile konuşurdu bu adam. Ama bu çocuk, o çok farklıydı. Eğer gözlerine baksaydınız anlardınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our beautiful baby ~ HyunHoLix
FanfictionLee Minho ve Hwang Hyunjin. Ayrıca onların güzel bebekleri Lee Felix. Tabii kimsenin daha bundan haberi yok.. Ageplay!!! BabyLix!!! DaddyHyunHo!!!