Fear is back.

881 73 14
                                    

Herkese merhabalar!

Nereden başlayacağımı bilemedim, ama devamını okumak istemeyenler olursa diye anlayacağınız üzere kitap geri dönüş yapmasa böyle bir bölüm yayımlamazdım. Evet, kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Ama bir kaç şeye değinmek istiyorum.

Öncelikle, kitap bittiği sıralar aldığım tepkiler mükemmel ötesiydi. Gerçekten bir tane bile olumsuz yorum görmemiştim. Çok şaşırıp, bir o kadar sevinmiştim. Hatta hepsinin ekran görüntüsünü alıp çerçeveletmiştim falan...

  Ama bu kitabın çok çok daha erken bir dönüş yapabilecekken, bir aya yakındır taslaklar da beklemesinin sebebi sonradan gelen yorum ve mesajlardı.

Açık konuşacağım, CP serisine ara vermek aşırı derecede büyük bir artı oldu benim için. Sadece yazı çalışmalarım için değil, her yönde.

Bunu bir anlayalım çünkü gelip bana saçma sapan mesaj atanlara sinirlenmek yerine anlamak için fazlaca bir çaba sarfettim, yine de anlayamadım.

Şu ara verdiğim dönemde kafamı toparladım, bir kaç şeyi düzene soktum. Hey, hatta laptopumda herşeyi sınıflandırarak klasörledim ki, bu ne kadar süre dayanır bilemem:D

Ama bana gelip de, hala çalışmalarınızda düzgün bir şey göremiyorum, bu saçmalıklar için mi kitaba ara verdin gibi bik bik ötenlere demek istediğim şu. Elbette ki ara verme sebeplerim arasında bu da vardı, fakat ben sonuçta kafamdaki tek ve net kurguyu gelipte buralarda süründürmeyecektim değil mi? Profesyonel yazarlar kaç ayını ilk taslağı için harcıyor biliyor musunuz? Ya da kaç taslak çıkarıyorlar kitap basılmadan önce? Merak etmeyin, bende bilmiyordum. Öğrendikten sonra zaten kendime 'dur lan orada' dedim. Bu yüzden tekrar beynimin en iğrenç, yapış yapış, kuytu köşelerine geri yolladım o kurguyu. Harcayamazdım. Şu dünyada Wattpad'den yazar olursam kendimi keserdim çünkü. Ama o zaman ne anladık diyenler oldu. Şunu anladık, bu kitap bana artı sağlamaz ve zamanımı harcarken- Zamandan kastım cp yazmak için düşünülen zaman, video yapmak, ve bunlar gibi benim saçma fikirlerimi bilirsiniz. (Rap?) Onlar için ayırdığım zamanlardı.- diğer sizin açıkça ergence diye hitap ettiğiniz kitaplarımda ise tam tersi geliştiğimi düşünüyorum. Wattpad'de hikaye yazmayı sadece bir hobi olarak gören biriyim ben. Üzmeyin beni artık.

Söylemezsem içimde kalacak olan bir diğer şey şudur, bana 'Hoşuna mı gitti 100 bin okuyucuyu göt gibi bırakmak? Seni lanet olası küçük pislik. Canın cehenneme' tarzı amerikan vari mesajlar atan canlarım, lan albızlar alasıca beyninizi seveyim ben sizin. 100 bin okuyucu. Üzdünüz. Bu kadar mı cahilsiniz? Kitabın 100 bin okunmasını, okuyucu zanneden adam gelmiş trip atıyor. Pardon da, son bölümlere doğru aktif okuyucu sayısı 60-70'ti. Fazla değil.

Evet, bu arada. Boş zamanlarımda insanları göt etmek en büyük hobimdir ^_^

Her insan hata yapabilir. Ben sadece biraz daha fazla yapıyorum.  Belki bu düşüncem de yanlış, şu an kimse bilemez ama. Belki iki ay sonra yine katkısı olmadığını düşüneceğim bir hikaye için zaman ayırıyorum şimdi. Ama ben kendimi böyle kabullendim ve siz kabullenmeseniz de saygı duymak ve sessiz kalmak zorundasınız kardeşim.

Diğer kitaplarıma gelip, saygısızca yorumlar yapmak kadar ucuz  bir davranış sizin kalitenizi düşürür. Devam edin yani, bence sorun yok.

Kimler kaldı, hala takipte kim var bilemem. Az kişide olsak devam.

Serinin son kitabındayız.

Creepy Pasta is infinite! -Time To Say Goodbye-

CPII-TTSG.

Sanırım kitap bitmesin diye bölüm sayısının sınırını zorlayacağım...

Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Şu ana kadar ki en kaliteli kitap olmasına çalışacağıma Wattpad hesabım üzerine yemin ederim ✌

Ve son olaraaaaaak,

diğer tüm anlayışlı, sabırla bekleyen belki -varsa öyle birileri şuralarda?- ve fikirlerime saygı gösteren tüm okuyuculara çok teşekkür ederim.

-Kumandanın Bitik Pili

(İsmimin asaletiyle şuralarda düşüp bayılan okuyucular vardır belki <3<3<3<3<3)

Dipnot: Medyadaki videoyu geri dönüşümüz için hazırladım. Yeni bölümde az sonra gelir.

CreepyPasta is infinite!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin