Bölüm @blackcat40 'dan geldi. Ellerine sağlık mükemmel olmuş :*
-Red Killer mı?. Beni bu filme getirdiğine inanamıyorum Jordan. Aptal korku filmlerinden ne anlıyorsun anlamıyorum. Gerçeklik payı olmayan hurafe film bunlar. Ne var, romantik filme gitsek.
-Ancak , cesedim gidebilir öyle filmlere. Sonu belli olan şeyi sende nasıl seviyorsun bende seni anlamıyorum. Anlayın işte sonunda beraber oluyorlar. Mutlu son. Hadi film başlayacak şu mısırları alda gel.
Isabelle,mısır kovalarını alıp sevgilisiyle birlikte salona girdi. Filmin başlamasına az kaldığı için salon karanlıktı. Oturma yerlerini zar zor bulabildiler. Isabelle, yerine oturduğu gibi gözleriyle salonu taradı. Saatten ötürü mü yoksa filmin rezilliğinden mi bilinmez , salon da kendileri hariç yalnızca bir kişi vardı.Film başlamıştı. Isabelle,mısır kovasına gömülmüş, rezil filmi izlememek için elinden geleni yapıyordu. Jordan ise ağzı açık bir şekilde filmi izliyor,cesetlerin havalara uçuşmasının verdiği haz duygusu gözlerinden okunuyordu.
Erkekler,her zaman bu kadar aptal mı? olmak zorundalar diye düşündü Isabelle. Elinde ki mısır kovası bitmişti. Filmin bitmesine de daha vardı. Isabelle mısır almak için salondan çıktı. Dışarda bir süre oyalandıktan sonra içeri girdi. En iğrenç sahneler geçmişti. Yerine oturduğunda,en önde filmi izleyen adam çoktan gitmişti. Jordana baktı, şaşkın ifadesi hala yüzünde bulunuyordu. Ağzı açık bir şekilde filmi izliyordu.
"Mısır istermisin", diye sordu Isabelle. Fakat, Jordan hiç cevap vermedi. Film bitip ışıklar açıldığında Isabelle, korkunç bir çığlık attı. Jordan'ın üstü başı kan içindeydi. Biri onu öldürmüş karnını delik deşik etmişti. Film boyunca hiç haberi olmadan bir ölünün yanında oturmuştu, Isabelle. Jordan'ın elinden mısır kovası düştü, içinden de bir kağıt çıktı. Isabelle yere eğilip kağıdı eline aldı. Yazılanları okuduğunda şaşkınlığı bir kat daha arttı. Tek bir şey yazılıydı.
"Taklitler asıllarını yaşatır.
Red Killer..."
***
Oy ve yorumları unutmayalım lütfen, emek söz konusu^^ Ve tabii ki sizlerden gelenlere devam. En yaratıcı ve özel pastalarınızı bekliyorum.
-KBP
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CreepyPasta is infinite!
TerrorSerinin üçüncü ve son kitabıdır. Başlama tarihi: 09.07.2015