𝙿𝙰𝚁𝚃...𝟾

217 21 3
                                    

سەرەتا ڤۆت و کۆمێنت و فۆڵۆبکەن ئینجا چیرۆکەکە بخوێننەوە...
:
:
:
:
:
:
:
:
P0V..JJK..💋

ئەمڕۆ ئەچم بە شوێن ناوتا..ئینجا پێی حەڵێم کێ گەوادە...😈🥀..ئەمڕۆ پشویمنە لە کۆمپانیا هەروەها ناوتیش پشویەتی چونکە ئەمڕۆ ڕۆژی هەینییە...کاژێر 12:00 🕛 نیوەڕۆ بوو بەڕێکەوتم بۆ ماڵ ناوت...

In y/n home 🏠

لە دەرگام دا ....

نۆک نۆک...nock nock ..

خاتوو سولی دەرگاکەی کردەوە..

خ.سولی: ف..فەرموو بۆ چ...چی هاتوویت بۆ ئێرە..؟؟؟
"بە پچڕ پچڕ قسەکانی کرد"

کووک: بەڵێ سەرەتا سڵاو هاتووم بە شوێن ناوتا....

ب.لی هات و خۆی کرد بە مەسەلەکەیا ...
ب.لی: جۆنگکووک تۆ چی دەکەی لێرە.؟؟؟

کووک: هاتووم تا شەکرە سێو بەر... بڵێم ناوت بەرم...
{ نوسەر : گایزز کووک خەریک بوو خۆیان کەشف بکات😂}

ناوت بە خێرای لەسەر پلیکانەکان هاتە خوارەوە..سەیری کووکی کرد و بزەیەکی کرد..🥹 کووکیش سەیری ناوتی کردەوە کە ئەڵێی پەرییە ئەمەنە جوانە..🌈

ب.لی : ئێستا نا بەیانی وەرەوە..
"ویستی دەرگاکە داخات بەڵام کووک نەیهێشت دەرگاکەی گرت کووک ووتی: تای.. جیمین.. بڕۆن کەلوپەلەکانی ناوت بهێنن...
ناوت بەبێ یەک وشە چووە نێو ئۆتۆمبێلەکەی کووک...
کووکیش سەر ئۆتۆمبێلەکە کەوت...
جیمین و تای بە ئۆتۆمبێلێک بە دوای کووک و ناوت ڕۆشتن...

In kook car.... 🚗

ناوت هەر بە بێدەنگی سەیری دەرەوەی دەکرد....
کووک دستی ناوتی گری و ووتی: بۆچی تاقانەکەی من خەمبارە..؟؟؟

ناوت: من ...(فرمێسکەکانی سڕی) نا من خەمبارنیم...(بزەیەکی ساختەی کرد)

کووک: نا خەمباری ئەی بۆ ئەگریت ....
"کاڕەکەی ڕاگرت"

کووک: چیتە نازدارەکەم (بە پەنجە گەورەکەی فرمێسکەکانی ناوتی سڕی)..

ناوت: من..(هەنسک)من..خەمباری ئەوەم کە من چ تاوانێکم کردووە تا باوکم ئاوام لەگەڵ بکات.. من. من چ شتێکی هەڵەم کردووە...
"سەیری کووکی کرد و فرمێسکەکانی زیاتر بەرگەی نەگرتوو شوێنی خۆیان لەسەر ڕوخساری ناوت دۆزییەوە"

کووک: دڵی من .. نازدارەکەم.. تاقانەکەم.. تۆ هیچ شتێکی هەڵەت ناکردووە هەناسەکەم دڵنیابە وەکو شاژن ئەوژییەنم دڵەکەم..تەواو مەگری فرمێسکەکانت خاڵی لاوازی منن..
"فرمێسکەکانی ناوتی سڕی و دەستی برد بۆ ملی و ڕوخساری لە ڕوخساری خۆی نزیککردەوە تا لێوی ناوتی مژی...ناوت تەنها چاوی داخستبوو.. لێوی کووکی مژییەوە...بەڵام ئەم ماچە لە ماچەکانی تر جیاواز بوو پڕ سۆزو خۆشەویستی بوو .. لێوی بە نەرمی ئەمژی.."

 𝑱.𝑱𝒌 || 𝑴𝒂𝒇𝒊𝒂 Where stories live. Discover now