⠀⠀⠀⠀𝘱𝘢𝘳𝘬𝘦𝘳 𝘤𝘳𝘦𝘴𝘵

152 5 7
                                    

❪ 𝔠𝔬𝔫𝔱𝔞𝔦𝔫𝔰 𝔰𝔭𝔬𝔦𝔩𝔢𝔯𝔰!



SOCIAL SERVICES FILE
SSN No. ███-██-████
CREST,⠀PARKER

▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃

▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

●○○



FULL NAME⠀PARKER WILHELMINA MCKINLEY CREST
LAST KNOWN ADDRESS⠀444 ADELAIDE STREET, MANHATTAN, NEW YORK 10004
DOB⠀JANUARY 1, 1999
PLACE OF BIRTH⠀HUDSON, NEW YORK, USA
PREVIOUS ADDRESS⠀66 HARVEY ROAD, HUDSON, NEW YORK 12534
STATUS⠀ACTIVE/ALIVE
DOCUMENT CITIZENSHIP⠀AMERICAN
AGE⠀16+
RACE⠀AFRICAN-AMERICAN
SEX⠀FEMALE
DENTAL⠀NONE
LANGUAGES⠀ENGLISH
ETHNICITY⠀AFRICAN, JAPANESE
CANON-CONFIRMED SEXUAL ORIENTATION⠀LESBIAN
MARITAL STATUS⠀SINGLE
LOVE INTEREST⠀ZOE MARTIN
PRONOUNS⠀SHE/HER
HEIGHT⠀5'7"
WEIGHT⠀130 lbs
HAIR⠀BLACK, LONG + CURLY
EYE COLOR⠀BROWN
FACE CLAIM⠀CHANDLER KINNEY

DISTINGUISHING MARK(S)⠀Ear piercings (shown below), and a scar on her abdomen (stab wound inflicted in Chapter 12).

FAMILY⠀Biological parents unknown, Carson Crest (mother; adopted Parker in December 2010).
AFFILIATION(S)⠀Olivia Hart, Melanie Wells, Kylie Cho, Gallagher & Lang, Jason Gideon, Jill Gideon, Stephen Gideon, David Rossi, The F.B.I., The Behavioral Analysis Unit, Aaron Hotchner, Jack Hotchner, Spencer Reid, Derek Morgan, Jennifer Jareau, Penelope Garcia, Kate Callahan, Meg Callahan, Front Royal PD, Ted Branson, Colby Branson, Zoe Martin, Zaria.
NICKNAME(S)⠀Parks, Park, Stink, Stinker, Lovie, Miss Junior Detective.

EDUCATION⠀Montgomery C. Smith Elementary School, Washington Heights Magnet School (middle and high school), Princeton University.

EXTRA-CURRICULAR(S)⠀Field Hockey (started freshman year and played throughout high school), Tennis (started freshman year and played throughout high school), Intramural Soccer (senior year; team captain), Honors Society (member), Foreign Language Club (member), Mathletes Team (started in 6th grade and played throughout high school), Debate Club (started in 6th grade and played throughout high school), Chess Club (started in 6th grade and played throughout high school).

𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋 ━━ 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘮𝘺 𝘰𝘤'𝘴Where stories live. Discover now