0.5

57 9 2
                                    

Hanbin ile yasadiklarimizin ustunden bir gun alti ders dort teneffus ogle teneffusu gecmisti ama ben unutamamistim, hala dusundukce yuzum kizariyordu. Ben bunlari dusunurken bizimkiler cantalarini hazirlamis kapida benim cikmami bekliyorlardi. Onlari gorunce hizli bir sekilde toparlanip yanlarina gitmistim.

Okuldan sonra bir kafeye gideriz diye anlasmistik okuldan cikinca kafenin yolunu tuttuk. Kafenin yolunun ustunde bir halisaha vardi. Bizimkiler bu sahaya yukselip plan yapmaya basladilar. Kafeye varmamiza ragmen halisahaya cagirilacak adam ariyorlardi hala. Ricky "Gyuvini cagiralim mi? Ustun yeteneklerimden etkilenir bence." dedi. Ustun yetenek dedigi sey bir macta 14 gol yemesiydi. Ne yetenek ama. "Dikkat et orda tekrar dolandirilma" dedi Junhyeon. Junhyeonun dedigiyle hepimiz gulmustuk Ricky de goz devirmisti. Okuldaki insanlari sevmedigimiz icin kimseyi cagirmak icimizden gelmiyordu.
Bir sekil yapmistik bir seyler, ayarlanmisti her sey. Kafede biraz daha oturup dagilmistik artik.

Ricky ile benim avmden alicaklarimiz vardi o yuzden birlikte avmye gecmistik. Magazalarda ihtiyaclarimizi ararken kulagimiza cocuk aglama sesi ve bir annenin bagirma sesi geldi. Kadin "Sen ne hakla benim cocugumu aglatirsin! Benim kim oldugumu biliyor musun?" diye sayikliyordu. Sesin oldugu tarafa gidince sasirmistik. Cunku kadin Ricky'nin crushi Hanbin'in arkadasi Gyuvine bagiriyordu. Bu manzarayi gorunce biraz kikirdadim, komik gelmisti gozume. Izlemeye devam ederken Gyuvin artik bagirislara dayanamamis olucak ki kacmaya baslamisti. Ortam biraz sakinleyince ve odeme islemlerimiz tamamlaninca Ricky olayi ogrenmek icin kadinin yanina gitti. Yanima gelirken guluyordu. "Cocuk otobus simulator oynarken kaza yapmis gyuvin de ezik misin velet diyip telefonu elinden cekip kendi oynamaya baslamis, cocuk aglamaya baslayinca da telefonu firlatip kiyafet bakiyormus gibi yapmis" Ricky anlatirken gulmekten gozumden yas gelicekti neredeyse deli miydi bu cocuk. Ricky devam etti "Cocuk annesine bu hyung yapti diyince de ifsalanmis sapsal sonra kadin sinirlenmis bagirmis falan. Bende kadina arkadasim adina ozur dilerim diye geveledim daha uzamaz herhalde" Bugunluk bu kadar avm yeterdi, bizde eve donduk.

mirzahanin ciftligi


ricky
fake acip gyuvine mi yazsam

gunwook
basima yine bir sey gelsin diye ugrasiyorsun cidden

junhyeon
en son yazmaya calistiginda kendini ifsa ettikten sonra engel yiyip tum okula rezil olmamis miydin?!

taerae
ondan oncede stsinde gordugun kopege cirkin dedigin icin evini basicakti korkup engellemistin

hao
onlarda yine konusmustu ilk denemesinde gyuvin parayi biraz🤏🏻 sevdigi icin direkt banka hesabina para atmisti gyuvinde 25 krsunu geri atip eskort degilim demisti utancindan yine uc gun okula gelememistin

ricky
cok rezilim yazmicam amk

taerae
sey yapabilirsin mesela vegan yogurtlar var

gunwook
aslinda yazabilirsin hyung sen gyuvini kurtarmadin mi kadindan senin kurtardigini bilmiyor ordan kpnuyu acabilirsin bence

junhyeon
sonra sapigi sanar bir sekilde yine engel yersin sen amk salagi

hao
btw asiri mantikli sapigi sansa ne olcak amk kim oldugu bilmicek ki

ricky
geldi bana gaz yaziyorum amk

taerae
hadi siktir git

-

gyuvinin.citirkrakeri_31
naber guzelim atla gezelim😘🔥

al eline taragi sok gotune yarragi-haobinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin