YAZAR'IN AĞZINDAN
Genç kız dolabına sıkkınlıkla bakıyordu.Bu gün katılması gereken,önemli bir ödül töreni vardı.
Fakat genç kız hâlâ,ne giymesi konusunda bir karar verememişti.Yaklaşık 1 saatten fazladır,ne giymesi gerektiğini düşünüyordu.En son biricik arkadaşı Elifi arayıp yardım istedi.Elif ve İlkin çok uzun zamandır arkadaşlardı. Birbirlerini artık arkadaş olarak değilde, bir kardeş olarak görüyordular.Elif yakınlarda olduğu için, yaklaşık yarım saat içinde İlkin'in evine gelebilmişti. İki genç kız oturup düşünmeye başladılar. En son Elif elinde siyah bir elbise ile İlkin'e döndü.Elif "Bence bunu giymelisin" dedi. İlkin"Sence de çok abartılı olmaz mı? Alt tarafı bi ödül töreni,Galatasaray lobisinden bir kaç kişi gelicek, ve ödül almak için bi kaç oyuncu daha"
Elif bıkkınlıkla"Off İlkin ne giymeyi düşünüyorsun?Pantolon tişört felan mı?"
Genç kız gülümseyerek"Aslında kötü bir fikir değil."dedi.
Elif şaşkınlıkla"Saçmalama İlkin ödül törenine pantolon ve tişörtle gitmeyi düşünmüyorsun herhalde?" İlkin yüzündeki büyük gülümsemeyi bozmadan"Aslımda tam olarak da öyle düşünüyorum "dedi ve arkadaşının konuşmasına bile izin vermeyerek,hemen dolabına yöneldi.
Gördüğü hafif açık mavi karışımlı pantolonunu ve beyaz bir tişörtünü aldı. Tam dolabı kapatacakken gözüne önünde tatlı bi Mickey Mausu olan, asil ve bir o kadar da tatlı olan siyah ceketini de alıp,banyoya ilerledi.Üzerini giyindikten sonra arkadaşına göstermeye salona gitti.
"Nasıl olmuşum?" dedi İlkin heyecanla.
Elif " bana kalsa o siyah elbiseyi giyerdim,ama bununla da çok tatlı olmuşsun"
İlkin"yani beğendin mi?" Elif usulca başını salladı genç kız da büyük bir gülümseme sundu arkadaşına.
Genç kızın birden aklına saat geldi. Elbise işine o kadar odaklanmışlardı ki,saati fark etmemişler bile. İlkin heyecanla masanın üzerinde ki telefonunu aldı, saati görünce derin bi oh çekti.
Ödül töreni saat 20:00 başlıyacaktı,ama saat henüz daha 18:30 du. İlkin o sırada diğer işlemlerini halletti hafif bir makyaj yaptı,birazcıkta parfüm sıktı son olarakta beyaz spor ayakkabılarını da giydi ve evet artık hazırdı.BARIŞ'IN AĞZINDAN
Bu gün Galatasaray'ın düzenlediği bir ödül törenine katılacaktım.Aslında heyecanlı olduğum pek söylenemez. Bu ödülü performanslarımız birbirine çok yakın olduğu için, Mertensle birlikte alacaktım. Oturduğum yerden yavaşça kalktım ve saate baktım. Ödül törenine daha 2 buçuk saat vardı. Hızlıca dolabıma yöneldim. Çok şık olmama gerek yoktu,ama yinede basın da orada olacağı için sade ama bi o kadarda şık bi şeyler giymeliydim. Giysi dolabıma bakınırken gözüme kestirdiğim siyah bi takımı elime aldım. Tam istediğim şeydi, ne çok şıktı ne de çok sade. Hızlıca giyinmeye başladım. Giyinme işlemimi bitirdikten sonra geri kalan detayları hallettim.
Koluma bir saat taktım, parfümümü de sıktım ve son olarak da hafif yüksek topuklu siyah ayakkabımı giydim. Tamamen siyah olmuştum, evde biraz daha oyalandıktan sonra vakitin gelmesine yakın evden çıkıp ödül töreninin olacağı yere doğru yol aldım.__________________________________
Selam bu benim ilk kurgum umarım severek okursunuz öptümmmmm😘