Eğlence

392 20 4
                                    

YAZAR'IN AĞZINDAN
Genç kız yorgunlukla kendini yere attı . Bugün takımla birlikte antrenman yapıyordu. Daha tam iyileşmemişti, ama işe bir yerlerden başlaması gerekiyordu. Çektikleri akım videosundan sonra, yakıştırmalar daha da artmış ve bu genç kızın canını sıkmaya başlamıştı. Barış Alper'le shiplenmek kötü değildi. Fakat bu yakıştırmaların haddi hesabı yoktu. Rahatça gidip kendi takımının maçını bil seyredemiyordu. Insanlar hemen maça barış Alper için gittiğini söylüyorlardı. O videoyu çektikten sonra, genç kız çok yorgun olduğu için hemen evine gitmişti. Şu an ise takımı ile antrenman yapmak için gelmişti. Takım arkadaşları kendisinin bu sakatlık süreci içerisinde, çok yardımcı olmuşlardı. Bunların en başında ise Elif geliyordu. Elif bir an olsun bile genç kızın yanından ayrılmamış,ona sakatlığını hissettirmiyordu. Şimdiyse genç kız çok yorulduğu için antrenmanına ara vermiş ve yorgunca bir kenarda oturuyordu. Bu olanlar düşünmeye başlamıştı. Genç kız düşünürken yanına takım arkadaşlarından Hande gelmişti. Hande çok iyi bir oyuncuydu, İlkin de Hande'yi çok seviyordu. Hande yavaşça İlkinin yanına oturup"Hayırdır Karadeniz'de gemilerin mi battı?" diye alayla sordu. Asıl amacı kızı bu düşüncelerden alı koymak ve birazda olsa keyfini yerine getirmekti. Barış Alperle olan yakıştırmalarını biliyordu, zaten nasıl görmeyebilirdi ki. Neredeyse bütün sosyal medya onları konuşuyordu. Hande de İlkin'in bu konu hakkında düşündüğünü tahmin edebiliyordu.
İlkin hafifçe gülümseyerek" Yoo çok yoruldum sanırım bide şu ship olayları var biliyorsun." dedi düşünceli düşünceli. Hande hafifçe başını salladı. Tahmin etmişti zaten. Hande tamamen İlkin e dönerek"Sen takma bunları ,bi kaç güne unuturlar. Bak ne diyeceğim akşam tüm takımca bi yemek yiyelim ordan da benim kuzenimin yeni açtığı bi eğlence yeri var. Bar gibi ama çok fazla içki yok, zaten yarın yine antrenman yapmamız lazım bu yüzden çok içmeyiz. Hem sana da iyi gelir, kafanı dağıtırsın hımm?" diyerek sorarcasına konuştu. Bu fikir genç kıza uymuştu. Hande'nin dediği gibi biraz kafasını dağıtmış olurdu. Hande'ye dönerek kısa bir "Olur gideriz."dedi ve ardından Hande "Tamam o zaman ben diğerleriyle konuşup bu akşam için de yer ayırtırım. Gruba saati yazarım"diyerek antrenmana geri döndü. Genç kız da biraz oturup o da tekrar antrenmana geri döndü.

BARIŞ'IN AĞZINDAN
Evde oturup televizyon izliyordum. Bugün antrenmanım yoktu, bende evde kalıp film izlemeye karar verdim. Film sıkıcıydı ama yapıcak başka bir şey bulamadığım için izlemeye mecburdum. Sıkkınca ofladım. Telefonuma gelen bildirim sesiyle bakışlarım sehpanın üzerinde deki telefonuma kaydı. Sehpadan telefonumu elime alarak kimden geldiğine baktım. Şaşırmamıştım yine Keremden di, zaten başka biri olsa şaşırırdım. Çok bekletmeden bildirme dokunup gelen mesajı açtım.

Keremçikom:
Barış bebeğim 😘

Sıkkınlıkla mesaja baktım. Bu çocuk hiç akıllanmıycaktı. Belli ki benden bir şey istiyecekti çünkü Kerem sadece işi düştüğü zaman bana böyle seslenirdi.

Siz:
Gene ne istiyorsun Keremciğim.

Keremçikom:
Aaa ayıp ediyorsun barışçığım beni çok yanlış tanımışsın, darılıyorum ama.

Siz:
Kes şaklabanlığı da dökül bakalım ne istiyorsun.

Keremçikom:
İyi be sana da bir şey söylenmiyor.
Şey diyecektim bugün sen,ben yunus Abdülkerim
abi felan eğlenmeye mi gitsek. Yeni bir yer açılmış herkeste çok övüyor. Hem biraz kafa dağıtırız.

Siz:
Saçmalama Kerem yarın antrenmanımız var unuttun mu?

Keremçikom:
Ya bende çok içelim demiyorum ki zaten çok az içeriz. Zaten biz çok içsel bile Abdülkerim abi izin vermez biliyorsun.

Siz:
Bilemedim ki şimdi gitsek mi?

Keremçikom:
Ya lütfen bir kerecik.🥺

Siz:
Öff tamam be ama çok içmek yok ona göre .

Keremçikom:
Tamam tamam çok içmeyiz hadi akşam görüşürüz öptüm.😘

Siz:
Iyyy .

Keremçikom:
🙄

__________________________________

Ayyy heyecanlandımmm

İlk GörüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin