Aku kenal seorang awek tomboy ni masa pi kenduri kahwin rumah bapa angkatku,pada bulan febuari yang lalu. Awek tomboy ni masih muda remaja, usianya baru menjangkau 18 tahun belajar di MRSM Perlis baru habis SPM. Tubuhnya taklah sebesar mana, tinggi dengan aku hanya paras bahu saja. Kulitnya putih bersih,buah dadanya sederhana kecil,mulutnya kecil. Aku kenalnya masa sama bergotong royong di rumah bapa angkatku untuk mengadakan kenduri kahwin anaknya. Dia kenal aku dari kawanku yang mana memang orang kampung situ. Disebabkan aku adalah seorang tukang masak di sebuah hotel yang terkemuka, dia menyatakan hasrat untuk belajar masak.
Ily nama dia. Seorang yang agak kasar, rambut pendek paras leher dan selalu mengenakan topi. Putih orangnya, tinggi lebih kurang 145cm dan cutting badan agak cantik. Disebabkan dia suka pakai t-shirt dan seluar, cutting badan nya ketara dengan saiz tetek yang cantik terletak.
"macamana boleh tak kau mengajar masak?" Tanya Ily padaku.
"Okay, boleh tapi malam nanti lah aku tengah buat kerja ni" beritahuku lagi.
Ily mengajak aku kerumahnya. Keluarganya berada di rumah bapak angkatku sepanjang malam. Ily memakai seluar jeans dan T-Shirt berlengan pendek. Setelah selesai mengajar Ily pelbagai basic tips masakan dan 3 menu masakan utama yang simple macam asam pedas, tomyam dan spaghetti cabonara.
Kami melabuhkan ponggong di sofa di tengah ruang tamu dirumahnya sambil beborak-borak. Mataku tak lekang daripada memerhati buah dadanya dari celah bajunya. Timbul nafsu jahatku untuk meniduri Ily si gadis tomboy ini. Fikir punya fikir. Ada idea menarik terlintas.
"Ily, macam mana dengan bayaran upah abang hari ni ? " tanyaku.
Ily terdiam dan buat muka terkejut.
"Ily mana ada duit abang, Ily baru habis SPM. Ingat abang tolong tanpa upah" jawab Ily.
"Ehh, mana boleh takde upah, kena la ada upah". Tambahku.
"Nanti Ily dah kerja dekat kedai tomyam tu, Ily bayar abang ya ?". Jawab dia.
"Tapi.. abang taknak upah duit"
"Upah apa abang nak ? Cakap je Ily bagi"
"Ily, abang nak cium Iky boleh tak ?
"Apalah abang ni. Boleh je, tapi sekadar cium saja tahu....tak boleh lebih-lebih..,"katanya lagi.
"Ily, family Ily semua mana ?" Tanyaku untuk kepastian.
"ayah dan mak Ily tak balik malamni, depa tidur dirumah kenduri". Jawabnya.
Ily diam saja, menundukkan kepalanya ke lantai. Tanganku memegangkan dagunya, mulutku mula mencium mulut Ily, mengulum telinganya. Aku dapat rasakan bulu romanya berdiri tegak menahan kegelian, badan Ily bergetar. Bila lidahku menjilat pangkal tengkuknya nafasnya mula mendesah tak keruan.
Aku lihat matanya pejam rapat. Kesempatan itu aku junamkan lidahku kedalam mulutnya, lidahku menjalar keseluruh mulut dia. Tanganku memainkan peranan supaya aku dapat menelentangkan mimah diatas sofa. Ily menolak tubuhku dan berkata.
"Ily tak mahu lebih-lebih banggg. Ily takut..,"katanya lagi.
"Abang nak ringan saja Ily..,"kataku memberi kepastian.
Bila tubuh Ily dah terbaring diatas sofa tanpa membuang masa aku mula meneroka tubuh mimah yang muda, yang belum pernah disentuh mana-mana lelaki. Setelah puas mengigit dan mengulum telinga serta menjilat tengkuk sambil tangan meramas-ramas tetek Ily yang masih di baluti dengan baju. Mata mimah dah kuyu dan dia membiarkan aku membuka baju T-Shirtnya dan melucutkan colinya.Terpampamlah keindahan buah dadanya yang hendak mekar.
Aku sembamkan mukaku kealur gunungnya sambil lidahku menjilat putingnya dengan rakus. Ily macam nak pengsan aku tengok, menahan perasaan kegelian dan kesedapan.Tanganku meramas-ramas kedua buah gunungnya, lidahku menjilat pusatnya. Sebelah tanganku membuka kancing seluar jeansnya dan melurut dengan kakiku hingga kehujung kakinya.Setelah itu lidahku menjilat pahanya hingga sampai ke seluar dalamnya, Ily mengelepar dan pantas menolak kepalaku.....
YOU ARE READING
Koleksi Cerpen Berahi
FantasyKoleksi dimana banyak cerita cerita pendek yang best untuk santapan pembaca cerpen berahi. Dari topik sekolah, ustazah, cikgu ke topik suami isteri , tempat kerja dan swinger pasangan sendiri.