Chapter-3

27 7 10
                                    

➡️𝙏𝙤𝙙𝙖𝙮 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝘽𝙖𝙧𝙖𝙩(𝙬𝙚𝙙𝙙𝙞𝙣𝙜) 𝙤𝙛 𝘽𝙞𝙡𝙖𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝘼𝙣𝙖𝙗𝙞𝙮𝙖. 𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙞𝙨 𝙗𝙪𝙨𝙮 𝙞𝙣 𝙥𝙧𝙚𝙥𝙖𝙧𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣. 𝙍𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙣𝙤𝙬 𝘼𝙣𝙖𝙗𝙞𝙮𝙖'𝙨 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 𝙞𝙨 𝙞𝙣 𝙄𝙨𝙡𝙖𝙢𝙖𝙗𝙖𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙬𝙚𝙙𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙜𝙤 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙝𝙤𝙢𝙚 𝙞𝙣 𝙁𝙖𝙞𝙨𝙖𝙡𝙖𝙗𝙖𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝘼𝙣𝙖𝙗𝙞𝙮𝙖'𝙨 𝙘𝙤𝙪𝙨𝙞𝙣 𝘿𝙖𝙬𝙤𝙤𝙙 𝙡𝙞𝙫𝙚𝙨 𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙨 university.

𝖠𝗇𝖺𝖻𝗂𝗒𝖺 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖼𝖺𝗆𝖾 "𝖬𝖺𝗌𝗁𝖺'𝖺𝗅𝗅𝖺𝗁 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒" 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗉𝖾𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗁𝖾𝖺𝖽.

"𝖨 𝖺𝗆 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒" 𝖬𝖺𝗋𝗂𝗒𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗐𝗂𝗋𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝖾𝗁𝖾𝗇𝗀𝖺.

"𝖸𝖾𝗌 𝗆𝗒 𝖽𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗈𝗋𝗀𝖾𝗈𝗎𝗌." 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗉𝖺𝗋𝗄𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗂𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌.

"𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝖼𝗋𝗒 𝖺𝗆𝗆𝗂" 𝖠𝗇𝖺𝖻𝗂𝗒𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗎𝗀𝗀𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋. "𝖳𝗁𝖾𝗌𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌. 𝖳𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝗈𝗆𝖾" 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝗇𝗂𝖿𝖿𝖾𝖽.

"𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗆𝗒 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾?" 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗂𝗌𝗍. "𝖨𝗍 𝗂𝗌 𝖽𝖾𝖺𝗋"

"𝖠𝗉𝗂 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗆𝗂𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎" 𝖬𝖺𝗋𝗂𝗒𝖺 𝗁𝗎𝗀𝗀𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋.
"𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗆𝗂𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎" 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗉𝖺𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽. 𝖩𝖺𝗇𝗇𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗇𝗄𝖾𝖽 𝖠𝗅𝗅𝖺𝗁 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖽𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗅𝗈𝗏𝖾.

(ᴀɴᴀʙɪʏᴀ's ғᴀᴍɪʟʏ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ʜᴏᴜsᴇ ɪɴ ғᴀɪsᴀʟᴀʙᴀᴅ ʙᴜᴛ ɪɴ ɪsʟᴀᴍᴀʙᴀᴅ ᴛᴏᴏ ᴀs ᴛʜᴇʏ ᴄᴏᴍᴇ ʜᴇʀᴇ ᴀʟᴏᴛ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ʜᴇʀ ᴍᴀᴛᴇʀɴᴀʟ ғᴀᴍɪʟʏ ʟɪᴠᴇs ɪɴ ɪsʟᴀᴍᴀʙᴀᴅ.

ᴀɴᴀʙɪʏᴀ's ᴍᴀᴍᴜ ᴀɴᴅ ʙɪʟᴀʟ's ғᴀᴛʜᴇʀ ᴀʀᴇ ғʀɪᴇɴᴅs. sᴏ, ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ ᴡʜᴇɴ ᴍᴀɴsᴏᴏʀ sᴀᴡ ʜᴇʀ ᴀᴛ ʜᴇʀ ᴍᴀᴍᴜ's ᴘʟᴀᴄᴇ. ᴛʜᴇ ɴᴇxᴛ ᴅᴀʏ ʜᴇ sᴇɴᴛ ʙɪʟᴀʟ's ᴘʀᴏᴘᴏsᴀʟ ғᴏʀ ʜᴇʀ. ᴜsᴍᴀɴ ᴀɴᴅ ᴊᴀɴɴᴀᴛ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴛᴀᴋᴇ ᴍᴜᴄʜ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ᴀᴘᴘʀᴏᴠᴇ ɪᴛ ᴀɴᴅ ᴀɴᴀʙɪʏᴀ ᴀʟsᴏ ᴀɢʀᴇᴇᴅ ᴀᴛ ʜᴇʀ ᴘᴀʀᴇɴᴛs ᴄʜᴏɪᴄᴇ. *ɪᴛ's ᴀɴ ᴀʀʀᴀɴɢᴇ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ʙᴜᴛ ᴛʜᴇʏ ғᴇʟʟ ɪɴ ɪᴠᴇ ᴀᴛ ғɪʀsᴛ ᴡʜᴇɴ ʙɪʟᴀʟ's ғᴀᴍɪʟʏ ᴄᴀᴍᴇ ғᴏʀ ᴅɪɴɴᴇᴅ ᴀᴛ ʜᴇʀ ᴘʟᴀᴄᴇ*)
[𝑀𝑎𝑚𝑢 =𝑚𝑎𝑡𝑒𝑟𝑛𝑎𝑙 𝑢𝑛𝑐𝑙𝑒]

𝑼𝑵𝑬𝑿𝑷𝑬𝑪𝑻𝑬𝑫 𝑻𝑯𝑬𝑶𝑹𝒀Where stories live. Discover now