Prolog

2 0 0
                                    

Olivia Moon este o fată în vârstă de 20 de ani. O fată ca toate celelalte, însă nu și pentru el. El o vede ca și un diamant neșlefuit, de fiecare dată când o vede ar vrea să o strângă la piept și să-i inhaleze parfumul de iasomie de parcă numai la ea exista această aromă. Olivia este o fată simplă cu părul scurt, de culoarea castanilor, nu foarte înaltă, dar nici prea scundă, nu foarte plinuță, dar nici prea slabă, cu ochii de un verde pătrunzător, de fiecare dată când o privea în ochi era transportat într-o alta lume, o lume în care exista doar el și ea, denumita de către el "o lume de basm", lumea lui perfectă, lumea lui preferată era doar ea.

Fiecare lucru pe care ea îl făcea era perfect în ochii lui. Fiecare gest pe care îl făcea era perfect pentru el. Ea era lumea lui. Lumea lui perfectă, o lume care nu exista în viața reală, se simțea gol pe interior când nu erau împreună. O iubea mai mult ca orice.

Olivia este o fire glumeață, o prezență plăcută de toată lumea, este studentă la arte, iubea să deseneze de când era mică și a decis să-și urmeze visul copilăriei.

Într-o zi, când doar ce ajunse acasă de la facultate, decise să se întindă pe canapeaua din living, în acea zi aștepta o prietena pentru a termina proiectul pe care îl aveau de făcut până săptămâna viitoare, așezându-se pe canapea simțea cum o fură somnul, un somn profund de care nu mai avuse parte de foarte mult timp, un somn plin de vise dintre care unul i-a rămas în minte, în acel vis a auzit o voce, o voce atât de plăcută încât dorea să o asculte la nesfârșit, însa a trebuit să se trezească din visul său plăcut datorită unei bătăi la ușa. Își deschise ochii fără a uita vocea din capul său, moment în care se decise, trebuia să afle a cui era avea voce.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 06 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Băiatul de visUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum